Courses and trainings for companies - Ernst & Young Academy of Business
menu
Home   Courses   Finance   Key Performance Indicators (KPI)

Kluczowe wskaźniki efektywności w przedsiębiorstwie

Czyli czemu świat biznesu kręci się wokół KPI

Dobrze dobrane kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) przyczyniają się do podejmowania właściwych decyzji, a przez to wpierają osiąganie celów: zarówno operacyjnych, jak i strategicznych. Pytanie, jak stworzyć „właściwe KPI”? Odpowiedź daje nasze szkolenie. Uczestnicy poznają światowe trendy i praktyki w zakresie kluczowych wskaźników efektywności. Dowiadują się też, jak uniknąć błędów w systemach mierzenia wyników.

Dla kogo?

Szkolenie adresujemy do:

  • menedżerów, dyrektorów, członków kadry zarządzającej
  • osób szukających wiedzy o zarządzaniu efektywnością

Program

  • Dlaczego system KPI nie działa?

Zainteresowani nowymi wdrożeniami zobaczą czego unikać, a próbujący naprawić system dostrzegą własne błędy. Może się wydawać zaskakujące, że zaczynamy mówić o problemach, ale o ileż łatwiej od razu wiedzieć, jak omijać dobrze znane w świecie KPI problemy niż samemu wpadać w  każdą pułapkę.

  • Studia przypadków pokazujące siłę pojedynczych KPI

Samo tylko słowo – „kluczowe” – w nazwie KPI sugeruje, że wybrane wskaźniki nie mogą występować masowo. To musi być elitarna, wąska grupa. Kilka studiów przypadku pokaże siłę pojedynczego KPI.

  • Jak zacząć?

Podejmujemy pierwsze kroki w projekcie wdrożenia/naprawy KPI w naszej organizacji. Jak w każdym projekcie – najważniejsi są ludzie. Właściwy wybór zespołu, ustalenie właściciela projektu, wskazanie punktu startu – tego się dowiemy w tej części.

  • Jak zdefiniować kluczowe czynniki sukcesu i potencjalne KPI?

Aby właściwie ustalić KPI w organizacji, musimy przede wszystkim zacząć od wyznaczenia celu. Aby mierzyć, musimy najpierw ustalić, co chcemy mierzyć. Jak już znamy cel i stworzyliśmy kompas wskazujący właściwy kierunek, czas na zdobycie umiejętności posługiwania się nowym narzędziem.

  • Co dalej z wynikami?

Czy koniec projektu wdrożenia KPI to jedynie obserwacja wskaźników? A może powinniśmy stale obserwować także sam stworzony system KPI i nie bać się podejmować odważnych decyzji?

This website uses cookies which are stored on your computer. By continuing to browse this website you are agreeing to our use of cookies. Find out more by reading our privacy policy