Storytelling – EY Academy of Business

Storytelling

Umiejętność wykorzystywania opowieści do zarządzania i realizowania konkretnych celów biznesowych.

Celem programu jest rozwijanie umiejętności w zakresie wykorzystywania opowieści jako narzędzia do budowania wartości marki (corporate brand), transmisji celów i wartości organizacji. Warsztaty uczą wykorzystywania opowieści na wielu płaszczyznach do realizowania różnych celów biznesowych.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Storytelling w biznesie i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Szkolenie kierujemy:

  • Do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, liderów, handlowców
  • Do tych, którzy chcieliby poznać zasady wykorzystania opowiadania dla zwiększenia siły perswazji
  • Do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego story ma znaczący wpływ na zwiększenie efektywności w komunikacji
  • Również do osób pracujących w ramach startupów

Umiejętności po szkoleniu:

  • Motywowanie historiami
  • Popkultura i mity jako potencjalny ambasador marki
  • Dystrybucja opowieści: kanały komunikacji
  • Zwiększenie świadomości w zakresie wpływu opowieści na tożsamość i wizerunek firmy
  • Rozwinięcie praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania storytellingu w zarządzaniu i realizowaniu konkretnych celów biznesowych
  • Wzmocnienie kompetencji przywódczych, pozyskanie narzędzi kreowania wizerunku lidera w organizacji

Umiejętności zdobyte podczas szkolenia NATYCHMIAST mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do WSZYSTKICH TYPÓW WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH.

Podniesienie sprawności komunikacyjnej uczestników w kreowaniu wizerunku firmy poprzez opowieści

  • Jak stworzyć atrakcyjną opowieść: kluczowe elementy i struktura
  • Storytelling w organizacji:
    • Bohater opowieści (pracownik, CEO, zespół, klient)
    • Misja, wizja i tożsamość marki w opowieściach
    • Historia jako nośnik wartości i celów organizacji
    • Lider jako opowiadacz historii
  • Przesłanie, czyli morał
  • Typy opowieści biznesowych i ich zastosowanie
  • Źródła opowieści:
    • Wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz ich wykorzystanie

Storytelling jako narzędzie skutecznego komunikowania

  • Praktyczne zastosowania storytellingu
  • Rola historii w budowaniu wiarygodności liderów
  • Znaczenie przykładów i personifikacji w storytellingu
  • Motywacyjna siła opowieści
  • Struktura i tematyka skutecznych opowieści biznesowych

Radosław Jacek Miler - doświadczony doradca biznesowy i trener (ponad 900 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzie kamerę i mikrofon.

Storytelling

Cena

1850 zł netto

Storytelling

Umiejętność wykorzystywania opowieści do zarządzania i realizowania konkretnych celów biznesowych.

Celem programu jest rozwijanie umiejętności w zakresie wykorzystywania opowieści jako narzędzia do budowania wartości marki (corporate brand), transmisji celów i wartości organizacji. Warsztaty uczą wykorzystywania opowieści na wielu płaszczyznach do realizowania różnych celów biznesowych.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Storytelling w biznesie i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy:

  • Do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, liderów, handlowców
  • Do tych, którzy chcieliby poznać zasady wykorzystania opowiadania dla zwiększenia siły perswazji
  • Do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego story ma znaczący wpływ na zwiększenie efektywności w komunikacji
  • Również do osób pracujących w ramach startupów
Cele i korzyści

Umiejętności po szkoleniu:

  • Motywowanie historiami
  • Popkultura i mity jako potencjalny ambasador marki
  • Dystrybucja opowieści: kanały komunikacji
  • Zwiększenie świadomości w zakresie wpływu opowieści na tożsamość i wizerunek firmy
  • Rozwinięcie praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania storytellingu w zarządzaniu i realizowaniu konkretnych celów biznesowych
  • Wzmocnienie kompetencji przywódczych, pozyskanie narzędzi kreowania wizerunku lidera w organizacji

Umiejętności zdobyte podczas szkolenia NATYCHMIAST mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do WSZYSTKICH TYPÓW WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH.

Program

Podniesienie sprawności komunikacyjnej uczestników w kreowaniu wizerunku firmy poprzez opowieści

  • Jak stworzyć atrakcyjną opowieść: kluczowe elementy i struktura
  • Storytelling w organizacji:
    • Bohater opowieści (pracownik, CEO, zespół, klient)
    • Misja, wizja i tożsamość marki w opowieściach
    • Historia jako nośnik wartości i celów organizacji
    • Lider jako opowiadacz historii
  • Przesłanie, czyli morał
  • Typy opowieści biznesowych i ich zastosowanie
  • Źródła opowieści:
    • Wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz ich wykorzystanie

Storytelling jako narzędzie skutecznego komunikowania

  • Praktyczne zastosowania storytellingu
  • Rola historii w budowaniu wiarygodności liderów
  • Znaczenie przykładów i personifikacji w storytellingu
  • Motywacyjna siła opowieści
  • Struktura i tematyka skutecznych opowieści biznesowych
Szczegóły programu modułowego

Cena

1850 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

17 czerwca 2024

27 września 2024

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • zuzanna.stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sonia Kaniewska

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com