Courses and trainings for companies - Ernst & Young Academy of Business
menu
About us   The best trainers   Piotr Wojciechowski

The best trainers

Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski

Założyciel i CEO FUZERS Service Design (www.fuzers.com). Przedsiębiorca z ponad 10 letnim doświadczeniem w rozwoju biznesu. Konsultant, facylitator i popularyzator idei Service Design Thinking w Polsce. Absolwent Psychologii w Zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET. Pierwszy polski trener Service Design akredytowany przez międzynarodową organizacje Service Design Network (SDN). Współzałożyciel polskiego oddziału SDN (www.servicedesign.pl).

Realizował projekty z obszaru (Service) Design Thinking m.in. dla IKEA, Pfleiderer, ING Bank Śląski, Skanska, Ciech, Eurobank, Digital Care, Grupa Pracuj i wielu innych.

Inicjator i od 2012 organizator jednej z największych konferencji typu TEDx w Polsce - TEDxLublin, a także jeden z europejskich ambasadorów TED oraz programu TEDx. Pierwszy Polak, który otrzymał stypendium TED oraz Fundacji Billa i Melindy Gates za zaangażowanie w rozwój idei TEDx.



Przykładowe zrealizowane projekty:

1. Przeprowadzenie procesu mającego na celu szczegółowe zmapowanie doświadczeń na ścieżce zakupowej online klientów serwisu, opracowanie ścieżki wraz z określeniem obszarów problematycznych oraz wypracowanie zestawu rekomendacji zmian w zakresie user experience (UX) oraz zmian w procesie zakupowym.

2. Projektowanie oraz realizacja procesu oceny i weryfikacji pomysłów na elementy komunikacji otwarcia centrum IKEA w Lublinie, które mają poprawić doświadczenie mieszkańców z marką.

3. Wypracowanie koncepcji poprawy doświadczeń oraz zaprojektowanie 3 ścieżek uczestników wydarzenia otwarcia punktu IKEA dla Firm w Warszawie.



Szkolenia prowadzone w EY Academy of Business:

  • Design Thinking


Klienci o Piotrze:
  • „Dużo przykładów z życia”
  • „Duże doświadczenie”
  • „Trener kontaktowy i otwarty”

This website uses cookies which are stored on your computer. By continuing to browse this website you are agreeing to our use of cookies. Find out more by reading our privacy policy