Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Szkolenia dla SSC/BPO/GBS   Akademia Team Leadera SSC

Akademia Team Leadera SSC

Terminy:

30 maja-3 czerwca 2022 | Warszawa

Cena: 4200 zł netto

Pracujesz w jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki, który co roku generuje tysiące nowych miejsc pracy. Nawet trudne czasy pandemii nie zatrzymały jego wzrostu i rozwoju.
Wśród dotychczasowych, pojawiły się jedynie nowe, odmienne wyzwania – m. in. nowe modele pracy, nowy modele operacyjne czy transformacja cyfrowa. Jesteśmy w pełni gotowi aby pomóc Ci im sprostać.
Specjaliści pracujący w zespołach SSC potrzebują teraz liderów – efektywnych i dynamicznych menedżerów, którzy potrafią połączyć umiejętność zarządzania zespołem z celami operacyjnymi i potrzebami klienta biznesowego.

Program Akademii Team Leadera SSC to 5 dniowy unikalny na polskim rynku cykl szkoleniowy w którym wzięło udział już kilkuset team leaderów SSC. Szkolenia organizujemy zarówno w formule otwartej jak i zamkniętej na indywidualne zamówienie Twojej firmy.
  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz program w PDF

Dla kogo?

Program rozwojowy dedykowany jest:

  • team leaderom i kierownikom zespołów SSC/GBS/BPO, którzy w ostatnim czasie otrzymali awans na nową funkcję
  • team leaderom, kierownikom zespołów i managerom SSC/GBS/BPO, którzy posiadają już doświadczenie w pełnionej funkcji, jednak potrzebują usystematyzowania i poszerzenia swojej wiedzy i kompetencji
  • specjalistom pracującym w zespołach SSC, dla których organizacja planuje ścieżkę rozwoju
  • specjalistom i managerom z obszaru HR pracującychw centrach usług biznesowych.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:

  • jak identyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w realizacji celów zamierzonych przez zespół SSC
  • jak, poprzez swoje działania, budować zaangażowanie i wpływać na efektywność pracowników oraz zarządzać relacjami w zespole
  • jak zaplanować skuteczne wdrożenie nowego pracownika do zespołu SSC
  • jak zapobiegać rotacji w zespole SSC poprzez planowanie i tworzenie atrakcyjnych ścieżek rozwoju dla specjalistów
  • jak wypracowywać i efektywnie wdrażać usprawnienia w zespole SSC, wykorzystując narzędzia myślowe
  • jak zarządzać efektywnością usług dostarczanych przez Twój zespół SSC oraz jak budować i monitorować doświadczenia klientów SSC?
  • które dostępne metodyki prowadzenia projektów mogą wspomóc Cię w usprawnieniu procesów i lepszej organizacji pracy w zespole SSC
  • jak ustalić konkretne, mierzalne cele dla każdego z procesów wraz z konkretnymi KPI dla pracowników zespołu SSC?

Program szkolenia

Dzień 1 

Jestem liderem - zarządzanie zmianą i komunikacją w zespole SSC

  • Od specjalisty do leadera – efektywne zarządzanie zmianą w strukturze zespołu.
  • Leader SSC i jego zespół – jak kształtować relacje i wypracować wzajemne zaufanie?
  • Komunikacja w zespole SSC. Delegowanie zadań i udzielanie feedbacku.

Dzień 2

Budowanie zaangażowania pracowników w zespole SSC

  • Proces i praca procesowa w zespole SSC – rola team leadera. Diagnozowanie dysfunkcji w Twoim zespole.
  • Employee Experience w zespole SSC – jak team leader wpływa na doświadczenia pracowników? Kształtowanie norm i wartości w Twoim zespole.
  • Budowanie i badanie zaangażowania członków zespołu SSC. Jak skutecznie wspierać pracowników?

Dzień 3 i 4

Metodyki zarządzania projektami w pracy lidera zespołu SSC - które narzędzia i techniki wykorzystać? Lean, agile jako wsparcie procesów operacyjnych w SSC. Określenie KPI i zarządzanie efektywnością procesów w zespołach SSC, zarządzanie ryzykiem operacyjnym zespołu SSC.

  • Zarządzanie projektami oraz metodyki projektowe dla lidera zespołu SSC.
  • Mapowanie i opomiarowanie procesu w zespole SSC oraz analiza efektywności.

Dzień 5

Jak efektywnie zarządzać usługą w SSC i dbać o wysoki poziom satysfakcji Klinetów zrealizowanych usług?

  • Modele realizacji usług w Centrach Usług Wspólnych – zarządzanie efektywnością dostarczanych usług.
  • Customer Experience Management – budowanie i monitorowanie doświadczeń klientów SSC, zarządzanie relacjami z klientem.

Więcej szczegółów na temat programu, znajdą Państwo w zakładce "Pobierz broszurę w PDF"

Termin i miejsce

30 maja-3 czerwca 2022 | Warszawa

Na chwilę obecną Akademię realizujemy tylko w formie stacjonarnej. W zależności od sytuacji epidemicznej w Polsce na przestrzeni maja/czerwca 2022 roku będziemy rozważać dodatkową rejestracje na formułę Online Live.

Cena 4200,00 PLN (+ 23% VAT)
E-mail do koordynatora szkolenia

Kontakt

Monika Kacprzykowska | tel. +48 789 407 575 | monika.kacprzykowska@pl.ey.com