Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Szkolenia dla SSC/BPO/GBS   Akademia Team Leadera SSC

Akademia Team Leadera SSC

Termin szkolenia: Warszawa, 23-27 listopada 2020
Cena 3950 zł netto

Pracujesz w jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki, który co roku generuje tysiące nowych miejsc pracy. Prognozy na najbliższe lata wskazują, że dynamika wzrostu będzie nadal utrzymywać się na bardzo wysokim, dwucyfrowym poziomie.

Specjaliści pracujący w zespołach SSC potrzebują więc liderów – efektywnych i dynamicznych menedżerów, którzy potrafią połączyć umiejętność zarządzania zespołem z celami operacyjnymi
i potrzebami klienta biznesowego.

Jeśli właśnie zostałeś nowym team leaderem, jesteś menedżerem zespołu SSC lub Ty/Twoja organizacja planuje dla Ciebie taką ścieżkę kariery – nasz program rozwojowy jest odpowiedzią na Twoje potrzeby szkoleniowe.

Pierwszy na polskim rynku, kompleksowy program rozwojowy dla menedżerów SSC w postaci Letniej Akademii to:

► 5 dni intensywnych szkoleń
► 30 h praktycznych wykładów, ćwiczeń i case studies
► 5 modułów tematycznych – niezbędna wiedza leadera i managera zespołu SSC
►  2 bloki szkoleniowe – soft & hard skills

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Dla kogo?

Program rozwojowy dedykowany jest:

  • team leaderom i kierownikom zespołów SSC/GBS/BPO, którzy w ostatnim czasie otrzymali awans na nową funkcję
  • team leaderom, kierownikom zespołów i managerom SSC/GBS/BPO, którzy posiadają już doświadczenie w pełnionej funkcji, jednak potrzebują usystematyzowania i poszerzenia swojej wiedzy i kompetencji
  • specjalistom pracującym w zespołach SSC, dla których organizacja planuje ścieżkę rozwoju
  • specjalistom i managerom z obszaru HR pracującychw centrach usług biznesowych.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:

  • jak identyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w realizacji celów zamierzonych przez zespół SSC
  • jak, poprzez swoje działania, budować zaangażowanie i wpływać na efektywność pracowników oraz zarządzać relacjami w zespole
  • jak zaplanować skuteczne wdrożenie nowego pracownika do zespołu SSC
  • jak zapobiegać rotacji w zespole SSC poprzez planowanie i tworzenie atrakcyjnych ścieżek rozwoju dla specjalistów
  • jak wypracowywać i efektywnie wdrażać usprawnienia w zespole SSC, wykorzystując narzędzia myślowe
  • jak zarządzać efektywnością usług dostarczanych przez Twój zespół SSC oraz jak budować i monitorować doświadczenia klientów SSC?
  • które dostępne metodyki prowadzenia projektów mogą wspomóc Cię w usprawnieniu procesów i lepszej organizacji pracy w zespole SSC
  • jak ustalić konkretne, mierzalne cele dla każdego z procesów wraz z konkretnymi KPI dla pracowników zespołu SSC?

Program szkolenia

  • BLOK 1 - People Management
    • Zarządzanie zmianą w strukturze zespołu SSC
    • Komunikacja, delegowanie zadań, udzielanie feedbacku
    • Budowanie zaangażowania pracowników w zespole SSC
    • Proces i praca procesowa w zespole SSC, diagnozowanie dysfunkcji
  • BLOK 2 - Efektywność Operacyjna Zespołu SSC
    • Zarządzanie projektami oraz metodyki projektowe dla lidera zespołu SSC
    • Mapowanie, opomiarowanie procesów w SSC, mierzenie efektywności
    • Modele realizacji usług w SSC, zarządzanie efektywnością dostarczanych usług
    • Customer Experience Management w SSC

Szczegółowe informacje dostępne są w broszurze PDF w zakładce "Pobierz"!

Data i miejsce

Termin szkolenia: 23-27 listopada 2020 | Warszawa

Program rozwojowy zorganizujemy również w formule zamkniętej, zindywidualizowanej i przygotowanej z myślą o potrzebach pracowników Twojej firmy. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać szczegółowe informacje.

Cena 3950,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Koordynator szkolenia:

Monika Kacprzykowska

monika.kacprzykowska@pl.ey.com

Tel. +48 789 407 575 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.