Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Szkolenia dla SSC/BPO/GBS   Akademia Team Leadera SSC

Akademia Team Leadera SSC

Pracujesz w jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki, który co roku generuje tysiące nowych miejsc pracy.
Nawet trudne czasy pandemii nie zatrzymały jego wzrostu i rozwoju.
Wśród dotychczasowych, pojawiły się jedynie nowe, odmienne wyzwania – m. in. nowe modele pracy, nowy modele operacyjne czy transformacja cyfrowa. Jesteśmy w pełni gotowi aby pomóc Ci im sprostać.
Specjaliści pracujący w zespołach SSC potrzebują teraz liderów – efektywnych i dynamicznych menedżerów, którzy potrafią połączyć umiejętność zarządzania zespołem z celami operacyjnymi i potrzebami klienta biznesowego.

Program Akademii Team Leadera SSC to unikalny na polskim rynku cykl szkoleniowy w którym wzięło udział już kilkuset team leaderów SSC. Szkoliliśmy zarówno czołowe centra usług wspólnych, jak i mniejsze organizacje – centra, które zatrudniają kilka tysięcy pracowników oraz centra, w których pracuje kilkadziesiąt osób. Znamy potrzeby i mamy doskonałą orientację w potrzebach szkoleniowych.

Program Akademii Team Leadera SSC szyjemy indywidualnie, na miarę potrzeb Twojej organizacji. Może on obejmować dowolnie połączone moduły spośród podanych bloków tematycznych, które mogą być prowadzone zarówno w języku polskim, jak i angielskim. 
  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Kontakt
  • Pobierz program w PDF

Dla kogo?

Program rozwojowy dedykowany jest:

  • team leaderom i kierownikom zespołów SSC/GBS/BPO, którzy w ostatnim czasie otrzymali awans na nową funkcję
  • team leaderom, kierownikom zespołów i managerom SSC/GBS/BPO, którzy posiadają już doświadczenie w pełnionej funkcji, jednak potrzebują usystematyzowania i poszerzenia swojej wiedzy i kompetencji
  • specjalistom pracującym w zespołach SSC, dla których organizacja planuje ścieżkę rozwoju
  • specjalistom i managerom z obszaru HR pracującychw centrach usług biznesowych.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:

  • jak identyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w realizacji celów zamierzonych przez zespół SSC
  • jak, poprzez swoje działania, budować zaangażowanie i wpływać na efektywność pracowników oraz zarządzać relacjami w zespole
  • jak zaplanować skuteczne wdrożenie nowego pracownika do zespołu SSC
  • jak zapobiegać rotacji w zespole SSC poprzez planowanie i tworzenie atrakcyjnych ścieżek rozwoju dla specjalistów
  • jak wypracowywać i efektywnie wdrażać usprawnienia w zespole SSC, wykorzystując narzędzia myślowe
  • jak zarządzać efektywnością usług dostarczanych przez Twój zespół SSC oraz jak budować i monitorować doświadczenia klientów SSC?
  • które dostępne metodyki prowadzenia projektów mogą wspomóc Cię w usprawnieniu procesów i lepszej organizacji pracy w zespole SSC
  • jak ustalić konkretne, mierzalne cele dla każdego z procesów wraz z konkretnymi KPI dla pracowników zespołu SSC?

Program szkolenia

BLOK 1 - People Management
  • Zarządzanie zmianą w strukturze zespołu SSC
  • Komunikacja, delegowanie zadań, udzielanie feedbacku
  • Budowanie zaangażowania pracowników w zespole SSC
  • Proces i praca procesowa w zespole SSC, diagnozowanie dysfunkcji
  • Polskie prawo pracy dla ekspatów
  • Rotacja i migracja pracowników SSC
  • Zdalne zarządzanie pracą zespołu SSC oraz praca hybrydowa
  • Cyfrowe przywództwo w procesie transformacji SSC
BLOK 2 - Efektywność Operacyjna Zespołu SSC
  • Zarządzanie projektami oraz metodyki projektowe dla lidera zespołu SSC
  • Mapowanie, opomiarowanie procesów w SSC, mierzenie efektywności
  • Tranzycja procesów do SSC
  • Transformacja cyfrowa w SSC
  • Modele realizacji usług w SSC, zarządzanie efektywnością dostarczanych usług
  • Customer Experience Management w SSC
  • Zwinne SSC, czyli jak wykorzystać metodykę agile w zarządzaniu centrum usług
  • Robotyzacja procesów w SSC
E-mail do koordynatora szkolenia

Kontakt

Monika Kacprzykowska | tel. +48 789 407 575 | monika.kacprzykowska@pl.ey.com