Budowanie strategii biznesowej – EY Academy of Business

Budowanie strategii biznesowej

„Strategia bez taktyki jest najwolniejszą drogą do zwycięstwa. Taktyka pozbawiona strategii jest zgiełkiem poprzedzającym klęskę” – Sun Tzu.

Trzydniowe szkolenie z budowania strategii adresujemy do właścicieli firm, członków zarządu oraz kadry kierowniczej wysokiego szczebla. Podstawowym celem jest przygotowanie uczestników do stworzenia spójnej strategii biznesowej organizacji.

Szkolenie jest częścią pakietu: „Strategia i kaskadowanie celów” oraz „Zarządzanie strategiczne”.

Na szkolenie zapraszamy członków zarządu i menedżerów wyższych szczebli zajmujących się kształtowaniem rzeczywistości organizacyjnej swoich firm.

Korzyści

  • Opanowanie narzędzi analizy strategicznej firmy i jej otoczenia
  • Zrozumienie istoty elementów strategii i jej wielopoziomowej struktury
  • Poznanie głównych sposobów uzyskiwania przewagi strategicznej
  • Opanowanie metody wyznaczania zrównoważonych celów strategicznych
  • Poznanie zasady oceny strategii oraz jej wdrażania i monitorowania

Dla firm

Istnieje możliwość organizacji szkolenia zamkniętego na Państwa indywidualne zamówienie.

Poziomy zarządzania przedsiębiorstwem

  • Zarządzanie strategiczne a operacyjne
  • Składowe elementy strategii i proces budowy strategii
  • Cykl zarządzania strategicznego

Portfel biznesu

  • Wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu
  • Wyodrębnienie grup strategicznych
  • Ocena portfela biznesu
  • Rola centrali firmy w zarządzaniu biznesem

Analiza otoczenia biznesowego

  • Analiza otoczenia dalszego – kluczowe czynniki zmian (PESTLE)
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego – 5 sił
  • Częste błędy w analizach otoczenia

Analiza wnętrza organizacji

  • Diagnozowanie kluczowych zasobów
  • Diagnozowanie kluczowych kompetencji
  • Identyfikowanie słabości i ograniczeń
  • Częste błędy w analizach wnętrza

Kanwa strategii

  • Analiza SWOT
  • Określenie kierunków działania
  • Profil konkurencyjny i krytyczne czynniki sukcesu
  • Typy skutecznych strategii i wybór sposobu konkurowania

Wyznaczanie celów strategicznych

  • Misja i wizja firmy
  • Zasady celów strategicznych
  • Zrównoważona karta wyników
  • Strategie funkcjonalne

Plan wdrożenia strategii

  • Strategiczne wytyczne dla portfela projektów
  • Inicjatywy i projekty strategiczne
  • Trójstronna ocena strategii
  • Komunikowanie i monitorowanie strategii

Sławomir Jerzy Chmiel - zarządzaniem zajmował się przez dwadzieścia lat jako menedżer kontraktowy. Od 2002 roku jest doradcą i trenerem w obszarze zarządzania. Posiada rozległą wiedzę i doświadczenie w tworzeniu strategii oraz projektowaniu systemów zarządzania procesami.

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Budowanie strategii biznesowej

Cena

3200 zł netto

  • Oszczędzasz 1380 zł

Pakiet szkoleń "Zarządzanie strategiczne"

Cena

7820 zł netto

Budowanie strategii biznesowej

„Strategia bez taktyki jest najwolniejszą drogą do zwycięstwa. Taktyka pozbawiona strategii jest zgiełkiem poprzedzającym klęskę” – Sun Tzu.

Trzydniowe szkolenie z budowania strategii adresujemy do właścicieli firm, członków zarządu oraz kadry kierowniczej wysokiego szczebla. Podstawowym celem jest przygotowanie uczestników do stworzenia spójnej strategii biznesowej organizacji.

Szkolenie jest częścią pakietu: „Strategia i kaskadowanie celów” oraz „Zarządzanie strategiczne”.

Dla kogo?

Na szkolenie zapraszamy członków zarządu i menedżerów wyższych szczebli zajmujących się kształtowaniem rzeczywistości organizacyjnej swoich firm.

Cele i korzyści

Korzyści

  • Opanowanie narzędzi analizy strategicznej firmy i jej otoczenia
  • Zrozumienie istoty elementów strategii i jej wielopoziomowej struktury
  • Poznanie głównych sposobów uzyskiwania przewagi strategicznej
  • Opanowanie metody wyznaczania zrównoważonych celów strategicznych
  • Poznanie zasady oceny strategii oraz jej wdrażania i monitorowania

Dla firm

Istnieje możliwość organizacji szkolenia zamkniętego na Państwa indywidualne zamówienie.

Program

Poziomy zarządzania przedsiębiorstwem

  • Zarządzanie strategiczne a operacyjne
  • Składowe elementy strategii i proces budowy strategii
  • Cykl zarządzania strategicznego

Portfel biznesu

  • Wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu
  • Wyodrębnienie grup strategicznych
  • Ocena portfela biznesu
  • Rola centrali firmy w zarządzaniu biznesem

Analiza otoczenia biznesowego

  • Analiza otoczenia dalszego – kluczowe czynniki zmian (PESTLE)
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego – 5 sił
  • Częste błędy w analizach otoczenia

Analiza wnętrza organizacji

  • Diagnozowanie kluczowych zasobów
  • Diagnozowanie kluczowych kompetencji
  • Identyfikowanie słabości i ograniczeń
  • Częste błędy w analizach wnętrza

Kanwa strategii

  • Analiza SWOT
  • Określenie kierunków działania
  • Profil konkurencyjny i krytyczne czynniki sukcesu
  • Typy skutecznych strategii i wybór sposobu konkurowania

Wyznaczanie celów strategicznych

  • Misja i wizja firmy
  • Zasady celów strategicznych
  • Zrównoważona karta wyników
  • Strategie funkcjonalne

Plan wdrożenia strategii

  • Strategiczne wytyczne dla portfela projektów
  • Inicjatywy i projekty strategiczne
  • Trójstronna ocena strategii
  • Komunikowanie i monitorowanie strategii

Cena

3200 zł netto - cena regularna

Lokalizacja

Warszawa

Termin

8-10 maja 2024

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com