First Time Manager - pierwsze kroki w roli menedżera – EY Academy of Business

First Time Manager – pierwsze kroki w roli menedżera

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zaczynają swoją przygodę na ścieżce rozwoju w roli menedżera lub też przygotowują się do tej roli. Realizuje potrzebę zdobycia i uporządkowania wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania pracownikami. Szkolenie rozwija kompetencje dotyczące budowania autorytetu szefa od początku objęcia pracy z zespołem w zakresie trzech obszarów: relacji, metodyki oraz wyników.

Dwie ścieżki rozwoju z EY Academy of Business: Wybierz ścieżkę rozwoju i zdobądź dyplom menedżera biznesu z potwierdzeniem od EY nabytych przez Ciebie kompetencji menedżerskich – wszystkie kompetencje wypisujemy na dyplomie – sprawdź.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zaczynają swoją przygodę na ścieżce rozwoju w roli menedżera lub też się do niej przygotowują.

 

Realizuje potrzebę zdobycia i uporządkowania wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania pracownikami. Szkolenie rozwija kompetencje dotyczące budowania autorytetu szefa od początku objęcia pracy z zespołem w zakresie trzech obszarów: relacji, metodyki oraz wyników.

 

Szkolenie polecane jest również dla pracowników startupów.

Cele:

  • Rozpoznanie swojej indywidualnej drogi do bycia skutecznym menedżerem
  • Dostarczenie wiedzy dotyczącej skutecznych technik i narzędzi zarządzania
  • Doświadczenie i rozwój swoich mocnych stron w realizowaniu roli lidera
  • Przećwiczenie umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami oraz współpracownikami w organizacji
  • Rozwój umiejętności budowania klimatu współpracy
  • Doskonalenie planowania i zarządzania czasem

Korzyści:

  • Przygotowanie do roli lidera
  • Umiejętność posługiwania się kluczowymi technikami zarządzania
  • Przećwiczenie sposobów reagowania w sytuacjach trudnych z pracownikami
  • Większa świadomość swojego stylu współpracy i wpływu na innych
  1. Kim jestem jako menedżer?
  • Zmiana roli z pracownika na szefa
  • Style zarządzania i własne preferencje. Autodiagnoza
  • Co pomaga, a co utrudnia zarządzanie?
  • Moje mocne strony w roli menedżera
  1. Jak wpływać na innych poprzez efektywną komunikację?
  1. Komunikacja z pracownikiem:
  • Słuchanie bierne a słuchanie aktywne
  • Komunikaty werbalne i niewerbalne
  • Model kwadratu komunikacyjnego Friedemanna Schulza von Thuna
  • Style komunikacji – test
  • Błędy i bariery komunikacyjne
  1. Informacja zwrotna:
  • Modele informacji zwrotnej: SPINKA, kanapka, GOLD
  • Przyjmowanie informacji zwrotnych od innych
  1. Stanowcza postawa szefa
  1. Jak zdobyć posłuch, jak dotrzeć do ludzi?
  • Formułowanie swojego stanowiska
  • Rozumienie potrzeb swoich i innych
  • Wydawanie poleceń i podsumowywanie zadań
  • Stawianie granic
  1. Jak skutecznie zarządzać czasem?
  • Organizacja zadań
  • Jak zrobić skuteczny plan działania?
  • Analiza realizacji zadania metodą SWOT
  1. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami pracowników
  • Współpraca z „wszechwiedzącym” ekspertem
  • Jak pozyskać kontrlidera?

4. Od czego rozpocząć budowanie pozycji menedżera?

  1. Kształtowanie swojej roli w organizacji
  2. Ustalenie kierunku i kroków na drodze do „dowodzenia”

Andrzej Matyka - przede wszystkim praktyk, dopiero później trener i coach. Na szkoleniach preferuje narzędzia praktyczne, przekazywane często w formie zadań i gier szkoleniowych, a także żartów sytuacyjnych.

Dorota Wiśniewska - posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu rozwiązywania konfliktów, komunikacji, treningu asertywności, przywództwa, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz zarządzania zespołem.

Małgorzata Biczyńska - głównym celem zawodowym Małgorzaty jest pomoc w rozwoju poprzez pracę indywidualną i zespołową. Poza kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych, posiada wieloletnie doświadczenie jako coach.

Małgorzata Szybińska - pasjonuje ją obserwacja rozwoju uczestników szkoleń poprzez odnajdywanie i wzmacnianie swoich mocnych stron w obszarze przewodzenia ludźmi. Projektowanie szkoleń dla klienta traktuje jak przygotowanie interesującej i odkrywczej podróży.

First Time Manager - pierwsze kroki w roli menedżera

Cena

2200 zł netto

First Time Manager – pierwsze kroki w roli menedżera

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zaczynają swoją przygodę na ścieżce rozwoju w roli menedżera lub też przygotowują się do tej roli. Realizuje potrzebę zdobycia i uporządkowania wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania pracownikami. Szkolenie rozwija kompetencje dotyczące budowania autorytetu szefa od początku objęcia pracy z zespołem w zakresie trzech obszarów: relacji, metodyki oraz wyników.

Dwie ścieżki rozwoju z EY Academy of Business: Wybierz ścieżkę rozwoju i zdobądź dyplom menedżera biznesu z potwierdzeniem od EY nabytych przez Ciebie kompetencji menedżerskich – wszystkie kompetencje wypisujemy na dyplomie – sprawdź.

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zaczynają swoją przygodę na ścieżce rozwoju w roli menedżera lub też się do niej przygotowują.

 

Realizuje potrzebę zdobycia i uporządkowania wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania pracownikami. Szkolenie rozwija kompetencje dotyczące budowania autorytetu szefa od początku objęcia pracy z zespołem w zakresie trzech obszarów: relacji, metodyki oraz wyników.

 

Szkolenie polecane jest również dla pracowników startupów.

Cele i korzyści

Cele:

  • Rozpoznanie swojej indywidualnej drogi do bycia skutecznym menedżerem
  • Dostarczenie wiedzy dotyczącej skutecznych technik i narzędzi zarządzania
  • Doświadczenie i rozwój swoich mocnych stron w realizowaniu roli lidera
  • Przećwiczenie umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami oraz współpracownikami w organizacji
  • Rozwój umiejętności budowania klimatu współpracy
  • Doskonalenie planowania i zarządzania czasem

Korzyści:

  • Przygotowanie do roli lidera
  • Umiejętność posługiwania się kluczowymi technikami zarządzania
  • Przećwiczenie sposobów reagowania w sytuacjach trudnych z pracownikami
  • Większa świadomość swojego stylu współpracy i wpływu na innych
Program
  1. Kim jestem jako menedżer?
  • Zmiana roli z pracownika na szefa
  • Style zarządzania i własne preferencje. Autodiagnoza
  • Co pomaga, a co utrudnia zarządzanie?
  • Moje mocne strony w roli menedżera
  1. Jak wpływać na innych poprzez efektywną komunikację?
  1. Komunikacja z pracownikiem:
  • Słuchanie bierne a słuchanie aktywne
  • Komunikaty werbalne i niewerbalne
  • Model kwadratu komunikacyjnego Friedemanna Schulza von Thuna
  • Style komunikacji – test
  • Błędy i bariery komunikacyjne
  1. Informacja zwrotna:
  • Modele informacji zwrotnej: SPINKA, kanapka, GOLD
  • Przyjmowanie informacji zwrotnych od innych
  1. Stanowcza postawa szefa
  1. Jak zdobyć posłuch, jak dotrzeć do ludzi?
  • Formułowanie swojego stanowiska
  • Rozumienie potrzeb swoich i innych
  • Wydawanie poleceń i podsumowywanie zadań
  • Stawianie granic
  1. Jak skutecznie zarządzać czasem?
  • Organizacja zadań
  • Jak zrobić skuteczny plan działania?
  • Analiza realizacji zadania metodą SWOT
  1. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami pracowników
  • Współpraca z „wszechwiedzącym” ekspertem
  • Jak pozyskać kontrlidera?

4. Od czego rozpocząć budowanie pozycji menedżera?

  1. Kształtowanie swojej roli w organizacji
  2. Ustalenie kierunku i kroków na drodze do „dowodzenia”
Szczegóły programu modułowego

Cena

2200 zł netto

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

23-24 maja 2024 – Warszawa

Kontakt

Adrianna Sykucka

Koordynator kursu

  • +48 519 511 447
  • adrianna.sykucka@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się

  • +48 22 260 80 00
  • academyofbusiness@pl.ey.com