Komunikacja w sytuacjach trudnych – EY Academy of Business

Komunikacja w sytuacjach trudnych

Warsztat doskonalenia umiejętności skutecznej komunikacji w rozmowach prowadzonych zdalnie.

Zastanawiasz się jak poprowadzić trudną rozmowę z podwładnym przez  telefon lub w innej zdalnej formie? Ten warsztat jest dla Ciebie. Poćwiczymy trudne rozmowy. Możemy również pracować nad zgłoszonymi przez Ciebie sytuacjami, żeby znaleźć najlepsze z możliwych rozwiązań, przydatnych w konkretnych przypadkach.

Główne cele szkolenia to:

  • Doskonalenie osobistej wiarygodności podczas prowadzenia zdalnych kontaktów z podwładnymi i współpracownikami.
  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów, nastawionych na osiąganie celu z różnymi typami trudnych rozmówców.
  • Wzmocnienie umiejętności asertywnej komunikacji i praktycznego stosowania technik negocjacyjnych przydatnych w rozmowach.
  • Doskonalenie psychospołecznych technik wpływu, bazujących na sposobie mówienia oraz doborze odpowiednich argumentów.
  • Doskonalenie umiejętności rozpoznawania rodzaju i przyczyn konfliktu oraz zapoznanie ze sposobami skutecznego oddziaływania na osoby, których konflikt dotyczy.
  • Rozpoznanie indywidualnego stylu komunikowania się w sytuacji konfliktu uczestników warsztatów.
  1. Bariery w rozmowach prowadzonych zdalnie.
  • Specyfika rozmowy prowadzonej zdalnie.
  • Percepcja rozmówców w poszczególnych etapach rozmowy.
  • Kilka słów o „rozpraszaczach”.
  • Fakty, opinie, interpretacje – co tak naprawdę przekazujemy?
  1. Mechanizmy powstawania konfliktu w rozmowie czyli o tym co obniża naszą skuteczność.
  • Psychospołeczne bariery współpracy.
  • Komunikacja prowokująca konflikt.
  • Czynniki utrudniające porozumienie.
  • Oceniający styl słuchania i rywalizacyjny sposób budowania argumentacji.
  1. Zasady sterowania konfliktem w rozmowie.
  • Przyczyny sytuacji konfliktowych.
  • Jak zapanować nad rozwojem sytuacji?
  • Czym jest kompromis?
  • Definiowanie stylów zachowań w sytuacji konfliktowej.
  1. Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i negatywnymi emocjami rozmówców.
  • Trudni rozmówcy, trudne sytuacje. Przyczyny i metody zaradcze.
  • Panowanie nad emocjami własnymi i stron w konflikcie.
  • Sposoby postępowania z osobą  bardzo zdenerwowaną.
  • Asertywna komunikacja. Jak wyrazić swoje zdanie nie prowokując konfliktu?
  1. Poznaj siłę swojego głosu.
  • Jak forma wypowiedzi może zmienić jej treść?
  • Wyrażanie emocji poprzez intonację głosu.
  • Barwa głosu – czy masz na nią wpływ?
  • Zasady atrakcyjności językowej.
  • Budowanie przekonujących sformułowań i zdań.

Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy — przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Komunikacja w sytuacjach trudnych

Cena

1300 zł netto

Komunikacja w sytuacjach trudnych

Warsztat doskonalenia umiejętności skutecznej komunikacji w rozmowach prowadzonych zdalnie.

Zastanawiasz się jak poprowadzić trudną rozmowę z podwładnym przez  telefon lub w innej zdalnej formie? Ten warsztat jest dla Ciebie. Poćwiczymy trudne rozmowy. Możemy również pracować nad zgłoszonymi przez Ciebie sytuacjami, żeby znaleźć najlepsze z możliwych rozwiązań, przydatnych w konkretnych przypadkach.

Cele i korzyści

Główne cele szkolenia to:

  • Doskonalenie osobistej wiarygodności podczas prowadzenia zdalnych kontaktów z podwładnymi i współpracownikami.
  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów, nastawionych na osiąganie celu z różnymi typami trudnych rozmówców.
  • Wzmocnienie umiejętności asertywnej komunikacji i praktycznego stosowania technik negocjacyjnych przydatnych w rozmowach.
  • Doskonalenie psychospołecznych technik wpływu, bazujących na sposobie mówienia oraz doborze odpowiednich argumentów.
  • Doskonalenie umiejętności rozpoznawania rodzaju i przyczyn konfliktu oraz zapoznanie ze sposobami skutecznego oddziaływania na osoby, których konflikt dotyczy.
  • Rozpoznanie indywidualnego stylu komunikowania się w sytuacji konfliktu uczestników warsztatów.
Program
  1. Bariery w rozmowach prowadzonych zdalnie.
  • Specyfika rozmowy prowadzonej zdalnie.
  • Percepcja rozmówców w poszczególnych etapach rozmowy.
  • Kilka słów o „rozpraszaczach”.
  • Fakty, opinie, interpretacje – co tak naprawdę przekazujemy?
  1. Mechanizmy powstawania konfliktu w rozmowie czyli o tym co obniża naszą skuteczność.
  • Psychospołeczne bariery współpracy.
  • Komunikacja prowokująca konflikt.
  • Czynniki utrudniające porozumienie.
  • Oceniający styl słuchania i rywalizacyjny sposób budowania argumentacji.
  1. Zasady sterowania konfliktem w rozmowie.
  • Przyczyny sytuacji konfliktowych.
  • Jak zapanować nad rozwojem sytuacji?
  • Czym jest kompromis?
  • Definiowanie stylów zachowań w sytuacji konfliktowej.
  1. Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i negatywnymi emocjami rozmówców.
  • Trudni rozmówcy, trudne sytuacje. Przyczyny i metody zaradcze.
  • Panowanie nad emocjami własnymi i stron w konflikcie.
  • Sposoby postępowania z osobą  bardzo zdenerwowaną.
  • Asertywna komunikacja. Jak wyrazić swoje zdanie nie prowokując konfliktu?
  1. Poznaj siłę swojego głosu.
  • Jak forma wypowiedzi może zmienić jej treść?
  • Wyrażanie emocji poprzez intonację głosu.
  • Barwa głosu – czy masz na nią wpływ?
  • Zasady atrakcyjności językowej.
  • Budowanie przekonujących sformułowań i zdań.
Szczegóły programu modułowego

Cena

1300 zł netto

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

19 kwietnia 2024

Kontakt

Marcelina Stempak

Koordynator kursu

  • +48 573 809 630
  • marcelina.stempak@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się

  • +48 22 260 80 00
  • academyofbusiness@pl.ey.com