Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Kompetencje menedżerskie   Komunikacja w sytuacjach trudnych

Komunikacja w sytuacjach trudnych

warsztat doskonalenia umiejętności skutecznej komunikacji w rozmowach prowadzonych zdalnie

Podczas #homeoffice #zostańwdomu i skorzystaj z oferty szkolenia LIVE ONLINE. 
Jak wyglądają nasze szkolenia ONLINE? >> Sprawdź tutaj <<

Terminy: 3 grudnia 2020 r. online live

Zastanawiasz się jak poprowadzić trudną rozmowę z podwładnym przez  telefon lub w innej zdalnej formie? Ten warsztat jest dla Ciebie. Poćwiczymy trudne rozmowy. Możemy również pracować nad zgłoszonymi przez Ciebie sytuacjami, żeby znaleźć najlepsze z możliwych rozwiązań, przydatnych w konkretnych przypadkach.

  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt

Główne cele szkolenia to:

  • Doskonalenie osobistej wiarygodności podczas prowadzenia zdalnych kontaktów z podwładnymi i współpracownikami.
  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów, nastawionych na osiąganie celu z różnymi typami trudnych rozmówców.
  • Wzmocnienie umiejętności asertywnej komunikacji i praktycznego stosowania technik negocjacyjnych przydatnych w rozmowach.
  • Doskonalenie psychospołecznych technik wpływu, bazujących na sposobie mówienia oraz doborze odpowiednich argumentów.
  • Doskonalenie umiejętności rozpoznawania rodzaju i przyczyn konfliktu oraz zapoznanie ze sposobami skutecznego oddziaływania na osoby, których konflikt dotyczy.
  • Rozpoznanie indywidualnego stylu komunikowania się w sytuacji konfliktu uczestników warsztatów.

  1. Bariery w rozmowach prowadzonych zdalnie.
  • Specyfika rozmowy prowadzonej zdalnie.
  • Percepcja rozmówców w poszczególnych etapach rozmowy.
  • Kilka słów o „rozpraszaczach”.
  • Fakty, opinie, interpretacje – co tak naprawdę przekazujemy?

  1. Mechanizmy powstawania konfliktu w rozmowie czyli o tym co obniża naszą skuteczność.
  • Psychospołeczne bariery współpracy.
  • Komunikacja prowokująca konflikt.
  • Czynniki utrudniające porozumienie.
  • Oceniający styl słuchania i rywalizacyjny sposób budowania argumentacji.

  1. Zasady sterowania konfliktem w rozmowie.
  • Przyczyny sytuacji konfliktowych.
  • Jak zapanować nad rozwojem sytuacji?
  • Czym jest kompromis?
  • Definiowanie stylów zachowań w sytuacji konfliktowej.

  1. Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i negatywnymi emocjami rozmówców.
  • Trudni rozmówcy, trudne sytuacje. Przyczyny i metody zaradcze.
  • Panowanie nad emocjami własnymi i stron w konflikcie.
  • Sposoby postępowania z osobą  bardzo zdenerwowaną.
  • Asertywna komunikacja. Jak wyrazić swoje zdanie nie prowokując konfliktu?

  1. Poznaj siłę swojego głosu.
  • Jak forma wypowiedzi może zmienić jej treść?
  • Wyrażanie emocji poprzez intonację głosu.
  • Barwa głosu – czy masz na nią wpływ?
  • Zasady atrakcyjności językowej.
  • Budowanie przekonujących sformułowań i zdań.

3 grudnia 2020 r., Online

Cena 850,00 PLN (+ 23% VAT)

Więcej informacji uzyskasz u Sylwii Kacprzak

e-mail: sylwia.kacprzak@pl.ey.com

tel. 508 018 327

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.