Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Konferencje własne EY Academy   Pozytywna organizacja - Konferencja EY

Konferencja EY Academy of Business

16 października 2018 r.

POZYTYWNA ORGANIZACJA

Radosław Jacek Miler „Zarządzanie godnościowe – nowe podejście do budowania kapitału ludzkiego w organizacji”
Zarządzanie godnościowe jest jednym z filarów turkusowego zarządzania – podejścia opartego na pełnym wykorzystywaniu kompetencji osób tworzących organizację, przy maksymalnie spłaszczonej strukturze zarządczej i pełnej odpowiedzialności poszczególnych pracowników za realizowane przez nich przedsięwzięcia. Idea ta zyskuje sobie w biznesie coraz więcej zwolenników. Podstawą takiego spojrzenia na kwestie zarządcze jest budowanie osobistej satysfakcji, pozytywnej energii i sensu wykonywanej pracy.

Katarzyna Włodarska „Empatia w pracy”
Empatia jest zarówno jakością kontaktu i atmosfery w pracy, jak i narzędziem, które może być najważniejszym czynnikiem spajającym zespół* (*wg badań Google przeprowadzonych na 180 zespołach). Dowiedz się, co się stanie, gdy empatia zagości w twoim miejscu pracy.

Wisława Grabarczyk-Kostka „Wdrażanie kultury feedbacku w organizacji Inteligentnej Emocjonalnie”
U podstaw pracy z ludźmi leży komunikacja – jej celem jest zbudowanie takiej płaszczyzny kontaktu, która stworzy warunki do głębszej rozmowy. Ważną częścią tej rozmowy jest informacja zwrotna. Wprowadzenie kultury feedbacku nie jest możliwe w organizacji niewrażliwej emocjonalnie. Inteligencja emocjonalna coraz częściej jest traktowana nie jako wymysł „pań z HR-u”, ale jako samoświadomość, samokrytycyzm, samokontrola oraz zdolność przewidywania zachowań własnych i otoczenia, w tym oporu i demotywacji.

Ewa Opolska „Inteligencja kulturowa w zarządzaniu zespołem”
Coraz częściej pracujemy w zróżnicowanych zespołach. Różni nas kraj urodzenia, wiek, płeć, styl życia i krąg kulturowy, w którym się wychowaliśmy. Jak sprawić, żeby nie było to źródłem konfliktów, tylko czymś, co wzbogaci nasze miejsce pracy i nas samych? Czym jest inteligencja kulturowa i jak ją rozwijać w sobie i w innych?

Anetta Krukowska „Po co pracujemy?”
Czyli rzecz o tym, jak praca wpływa na nas rozwojowo, jak doświadczenia zawodowe rozwijają naszą osobowość, budowanie relacji z ludźmi i samym sobą. Oraz o tym, czy istnieje róznica pomiędzy byciem w pracy a byciem sobą. Także trochę o tym, jak różne systemy wpływają na nasze wybory i definiowanie siebie. A także o nutce inspiracji, czyli skąd ją brać?

Wkrótce więcej informacji!

Kontakt:
Klaudia Pliszka tel: +48 510 201 302, [email protected]
Cena 490,00 PLN (+ 23% VAT)

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.