Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Sprzedaż i negocjacje   Pricing – Psychologia Cen. Jak zarządzanie ceną może zwiększać zyski?

Pricing – Psychologia Cen. Jak zarządzanie ceną może zwiększać zyski?

Poznaj mechanizmy postrzegania cen przez klientów.

29-30 listopada 2021 | Online

Cena: 1680 zł plus VAT

Czy klient wybiera produkty racjonalnie?

Czy promocja to zawsze niższa cena?

Szkolenie pokaże Ci rozwiązania psychologii cen, zarządzania cenami, modelowania cenowego opartego o motywy zakupowe konsumentów. Te narzędzia pomogą Ci osiągnąć wyższą niż dotychczas rentowność.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • WIEDZA+

Dla kogo? 

Szkolenie przewidziane jest dla:

  • Właścicieli i menedżerów zarządzających usługami i handlem detalicznym
  • Menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż
  • Menedżerów marketingu i trade marketingu

Cele i korzyści

  • Poznasz mechanizmy postrzegania cen przez klientów
  • Poznasz techniki i narzędzia związane z zarządzaniem cenami i psychologią cen
  • Zdobędziesz korzystne cenowe rozwiązania
  • Zaprezentujemy możliwe używane determinanty cenowe
  • Poznasz motywacje zakupowe klientów i ich znaczenie w pozycjonowaniu cenowym
  • Poznasz proces zakupowy klientów w odniesieniu do różnych person zakupowych
  • Poznasz taktyki cenowe związane z pokazywaniem cen
  • Poznasz możliwą komunikację marketingową ceny w poszczególnych kanałach dotarcia do klienta – on-off line

Program

1. Dźwignia pricingowa 
Ustalenie pojęć zarządzania cenami 
Znaczenie dźwigni pricingowej w budowaniu rentowności firmy 
Wyliczenia na podstawie 
2. Postrzeganie cen przez klientów
10 Mitów odnośnie cen
Prezentacja autorskich badań odnośnie postrzegania cen
Omówienie rynkowych przykładów 
3. Motywy zakupowe klientów 
Przedstawienie obszarów motywacji zakupowych i ich znaczenie w pozycjonowaniu cenowym 
Omówienie innych determinantów cenowych
Prezentacja autorskich badań odnośnie postrzegania ceny w miejscu zakupu
4. Strategie ustalania marży 
Sterowanie marżą w osi czasu 
Strategie ustalania marży na podstawie obserwacji rynkowych 
Omówienie błędów marżowych 
5. Psychologiczne teorie cen 
Prawo Veblena
Teoria perspektywy – framing i editing cenowy 
Heurystyka – kotwiczenia, reprezentatywności i dostępności 
Prawo Webera-Fechnera
6. Taktyki cenowe stosowane w detalu i usługach – TOP 50
Taktyki postrzegania cen 
Taktyki oznaczania i prezentacji cen 
Ćwiczenie podsumowujące warsztat 

Termin i miejsce

  • 29-30 listopada 2021 | Online
Cena 1680,00 PLN (+ 23% VAT)
E-mail do koordynatora szkolenia

Kontakt

Zuzanna Stępień | tel. +48 510 201 314 | Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy - przekazywania wiedzy na przykładach z życia:


Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu (webinar).

Rejestracja



"Pricing - Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu"

Polecamy książkę naszego eksperta Romana Szymczaka.

Kup

Informacje dotyczące zakupu książki:

Odbiór osobisty

Podręczniki można odebrać osobiście w warszawskim biurze EY Academy of Business w dniach pracy biura (poniedziałek – piątek 9:00 – 16:00).

Dostawa kurierem

Zaznacz tę opcję w formularzu zamówienia. Koszt dostawy kurierskiej to 18,45 zł brutto. Dostawa następuje w ciągu 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.

Płatność kartą kredytową

Kliknij w link "KUP" by przejsć do strony e-learningu i zapłacić kartą kredytową.