Budowanie marki własnej – ekspercki profil na LinkedIn
Szkolenie z komunikacji na LinkedIn obejmuje zarówno znajomość algorytmu, jak i budowania komunikacji, która wyróżnia spośród konkurencji. Jedyne takie szkolenie w Europie, które prowadzi trenerka pracująca z kadrą C-level, wspierając ich komunikację. Najnowsze zmiany w algorytmie można poznać, zanim oficjalnie ujrzą światło dzienne. Warsztatowe podejście w czasie zajęć, w pakiecie – indywidualna konsultacja online z poprawą profilu czy zbudowaniem strategii treści pod indywidualne cele.
- Początkujący oraz obecni już na LinkedInie, którzy chcą poprawić swoje zasięgi
- Eksperci, którzy szukają odbiorców oraz sposobów na promocję siebie, swoich branż, projektów
- Osoby zainteresowane docieraniem do otoczenia biznesowego
- Poznanie kluczowych elementów decydujących o dobrze sprofilowanym koncie na platformie LinkedIn
- Zapoznanie się z tajnikami zmiany algorytmu
- Poznanie technik zwiększających zasięgi na LinkedInie
- Opanowanie umiejętności pisania postów, które wyróżniają się ekspercko na tle innych
- Poznanie sposobów na różnicowanie formatów
- Nauczenie się tworzenia komunikacji we własnej branży
- Stworzenie strategii treści oraz określenia własnych celów skutecznych działań na platformie LinkedIn
I. LinkedIn: po co go mieć?
- Specyfika platformy
- Uczestnicy i grupy odbiorców
- Profil prywatny czy firmowy?
II. Optymalizacja profilu
- Najważniejsze elementy profilu
- Budowanie sieci kontaktów
- Rekomendacje i komentarze
III. Co i jak pisać, żeby się wyróżnić
- Jak zdefiniować własne cele na LinkedInie
- Pisanie eksperckie, dzielenie się wiedzą… w praktyce – szukanie własnych wyróżników
- 12 przykładów postów eksperckich
IV. Strategie na LinkedIn
- Jak zdefiniować sukces na LinkedIn
- Strategia dla CEO, ekspertów, firm
- Dlaczego ważny jest profil firmowy
V. Zwiększanie zasięgów. Zmiany w algorytmie
- Co wpływa na zasięgi
- Różnicowanie treści i formatów
- Praktyki wpływające na zwiększanie zasięgów na profilach prywatnych i firmowych
Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.