Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych. Trening z Virtual Reality (VR) – EY Academy of Business

Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych. Trening z Virtual Reality (VR)

„Co najmniej 80% sukcesu w dorosłości pochodzi z inteligencji emocjonalnej – Daniel Goleman”.

Warsztat prowadzony jest z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR). Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności związane ze świadomym zarządzaniem emocjami swoimi i innych w relacjach zawodowych.

Podczas sesji VR Uczestnicy indywidualnie doświadczają symulacji różnych sytuacji zawodowych oraz trenują umiejętności poprzez wybór reakcji. Dzieje się to w środowisku wirtualnym za pomocą gogli VR, które zapewniają intymność doświadczenia.

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi i umieć zarządzać swoimi emocjami. To szkolenie polecamy również dla pracowników startupów.

Cele:

  • Doskonalenie inteligencji emocjonalnej w celu ułatwienia współpracy w różnych relacjach zawodowych
  • Dostarczenie narzędzi identyfikacji emocji własnych i innych osób oraz zarządzania nimi
  • Ćwiczenie zarządzania emocjami własnymi i rozmówców w sytuacjach trudnych z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR)

Założenia i wykorzystana technologia:

Warsztat prowadzony jest z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR). Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności związane ze świadomym zarządzaniem emocjami swoimi i innych w relacjach zawodowych.

Podczas sesji VR Uczestnicy indywidualnie doświadczają symulacji różnych sytuacji zawodowych oraz trenują umiejętności poprzez wybór reakcji. Dzieje się to w środowisku wirtualnym za pomocą gogli VR, które zapewniają intymność doświadczenia.

W ramach szkolenia Uczestnicy otrzymają również praktyczny e-learning o inteligencji emocjonalnej, który po zakończeniu szkolenia pozostaje z uczestnikami – zawsze będzie można wrócić do wiedzy merytorycznej ze szkolenia.

  1. Co to jest inteligencja emocjonalna i jaka jest jej rola w relacjach zawodowych?
  2. Umiejętność rozpoznawania emocji
  3. Pozycje życiowe i ich konsekwencje
  4. Różne role menedżera w relacjach zawodowych
  5. Przykładowe techniki obniżania napięcia emocjonalnego
  6. Oddziaływanie na emocje innych osób w relacjach zawodowych
  7. Elastyczność w doborze stylu reagowania w sytuacjach trudnych
  8. Metody zarządzania emocjami współpracowników. Zastosowanie praktyczne

Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.

Magdalena Robak - wspiera rozwój przywództwa i (współ)pracy opartych o świadomość ról, wspólne wartości i standardy oraz empowerment – w firmach, zespołach, projektach. Psycholog organizacji i pracy, praktyk biznesu i lider projektów rozwojowych.

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych. Trening z Virtual Reality (VR)

Cena

2450 zł netto

Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych

Cena

1750 zł netto

Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych. Trening z Virtual Reality (VR)

„Co najmniej 80% sukcesu w dorosłości pochodzi z inteligencji emocjonalnej – Daniel Goleman”.

Warsztat prowadzony jest z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR). Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności związane ze świadomym zarządzaniem emocjami swoimi i innych w relacjach zawodowych.

Podczas sesji VR Uczestnicy indywidualnie doświadczają symulacji różnych sytuacji zawodowych oraz trenują umiejętności poprzez wybór reakcji. Dzieje się to w środowisku wirtualnym za pomocą gogli VR, które zapewniają intymność doświadczenia.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi i umieć zarządzać swoimi emocjami. To szkolenie polecamy również dla pracowników startupów.

Cele i korzyści

Cele:

  • Doskonalenie inteligencji emocjonalnej w celu ułatwienia współpracy w różnych relacjach zawodowych
  • Dostarczenie narzędzi identyfikacji emocji własnych i innych osób oraz zarządzania nimi
  • Ćwiczenie zarządzania emocjami własnymi i rozmówców w sytuacjach trudnych z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR)

Założenia i wykorzystana technologia:

Warsztat prowadzony jest z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR). Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności związane ze świadomym zarządzaniem emocjami swoimi i innych w relacjach zawodowych.

Podczas sesji VR Uczestnicy indywidualnie doświadczają symulacji różnych sytuacji zawodowych oraz trenują umiejętności poprzez wybór reakcji. Dzieje się to w środowisku wirtualnym za pomocą gogli VR, które zapewniają intymność doświadczenia.

W ramach szkolenia Uczestnicy otrzymają również praktyczny e-learning o inteligencji emocjonalnej, który po zakończeniu szkolenia pozostaje z uczestnikami – zawsze będzie można wrócić do wiedzy merytorycznej ze szkolenia.

Program
  1. Co to jest inteligencja emocjonalna i jaka jest jej rola w relacjach zawodowych?
  2. Umiejętność rozpoznawania emocji
  3. Pozycje życiowe i ich konsekwencje
  4. Różne role menedżera w relacjach zawodowych
  5. Przykładowe techniki obniżania napięcia emocjonalnego
  6. Oddziaływanie na emocje innych osób w relacjach zawodowych
  7. Elastyczność w doborze stylu reagowania w sytuacjach trudnych
  8. Metody zarządzania emocjami współpracowników. Zastosowanie praktyczne
Szczegóły programu modułowego

Cena

2450 zł netto - cena regularna

Lokalizacja

Warszawa

Termin

12 lipca 2024

 

Możliwość organizacji zajęć w formule 1:1 lub szkolenia zamkniętego

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com