Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych. Trening z Virtual Reality (VR)
„Co najmniej 80% sukcesu w dorosłości pochodzi z inteligencji emocjonalnej – Daniel Goleman”.
Warsztat prowadzony jest z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR). Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności związane ze świadomym zarządzaniem emocjami swoimi i innych w relacjach zawodowych.
Podczas sesji VR Uczestnicy indywidualnie doświadczają symulacji różnych sytuacji zawodowych oraz trenują umiejętności poprzez wybór reakcji. Dzieje się to w środowisku wirtualnym za pomocą gogli VR, które zapewniają intymność doświadczenia.
Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi i umieć zarządzać swoimi emocjami. To szkolenie polecamy również dla pracowników startupów.
Cele:
- Doskonalenie inteligencji emocjonalnej w celu ułatwienia współpracy w różnych relacjach zawodowych
- Dostarczenie narzędzi identyfikacji emocji własnych i innych osób oraz zarządzania nimi
- Ćwiczenie zarządzania emocjami własnymi i rozmówców w sytuacjach trudnych z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR)
Założenia i wykorzystana technologia:
Warsztat prowadzony jest z wykorzystaniem technologii Virtual Reality (VR). Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności związane ze świadomym zarządzaniem emocjami swoimi i innych w relacjach zawodowych.
Podczas sesji VR Uczestnicy indywidualnie doświadczają symulacji różnych sytuacji zawodowych oraz trenują umiejętności poprzez wybór reakcji. Dzieje się to w środowisku wirtualnym za pomocą gogli VR, które zapewniają intymność doświadczenia.
W ramach szkolenia Uczestnicy otrzymają również praktyczny e-learning o inteligencji emocjonalnej, który po zakończeniu szkolenia pozostaje z uczestnikami – zawsze będzie można wrócić do wiedzy merytorycznej ze szkolenia.
- Co to jest inteligencja emocjonalna i jaka jest jej rola w relacjach zawodowych?
- Umiejętność rozpoznawania emocji
- Pozycje życiowe i ich konsekwencje
- Różne role menedżera w relacjach zawodowych
- Przykładowe techniki obniżania napięcia emocjonalnego
- Oddziaływanie na emocje innych osób w relacjach zawodowych
- Elastyczność w doborze stylu reagowania w sytuacjach trudnych
- Metody zarządzania emocjami współpracowników. Zastosowanie praktyczne
Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.
Magdalena Robak - wspiera rozwój przywództwa i (współ)pracy opartych o świadomość ról, wspólne wartości i standardy oraz empowerment – w firmach, zespołach, projektach. Psycholog organizacji i pracy, praktyk biznesu i lider projektów rozwojowych.
Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju
Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.
10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską
Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.
Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim
Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.
Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"
Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.