Retoryka w biznesie – warsztaty kamerowe – EY Academy of Business

Retoryka w biznesie – warsztaty kamerowe

Retoryka w biznesie to jedno z trzech szkoleń, które proponujemy w ramach budowania wartości firmy poprzez skuteczną komunikację.

Warsztaty prowadzone są przez wysokiej klasy eksperta w zakresie komunikacji publicznej i języka biznesu, językoznawcę.

Celem szkolenia jest:

  • Zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych do własnego zdania
  • Doskonalenie umiejętności publicznego występowania — w zakresie argumentacji, użycia języka i mowy ciała

Szkolenie dedykowane jest wyższej i najwyższej kadrze zarządzającej: członkom zarządu, menedżerom, ekspertom, wszelkim osobom występującym publicznie i przekonującym innych do własnego zdania.

Celem szkolenia jest:

  • Zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych do własnego zdania
  • Doskonalenie umiejętności publicznego występowania — w zakresie argumentacji, użycia języka i mowy ciała

Korzyści z warsztatu

  • Rozwój umiejętności prezentacyjnych, zwiększenie atrakcyjności i perswazyjności wystąpień publicznych (co w przypadku osób prezentujących przed aktualnymi lub potencjalnymi klientami wprost przekłada się na korzyści dla firmy)
  • Rozwój  umiejętności rozpoznania odbiorcy, uwzględnienia jego sposobu myślenia o danej sprawie, wyboru najbardziej dla niego istotnych argumentów i neutralizowania kontrargumentów
  • Umiejętność budowania odpowiedniej relacji wobec odbiorcy, wzmacniającej argumenty oraz podanie argumentów w odpowiedniej formie językowej
  • Przygotowanie do radzenia sobie z trudną publicznością i/lub niesprzyjającymi warunkami prezentacji
  • Umiejętności zdobyte podczas szkolenia NATYCHMIAST mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do WSZYSTKICH TYPÓW KOMUNIKACJI

Zajęcia warsztatowe będą poprzedzone instruktażowym wykładem. Ćwiczenia odnosić się będą do aktywności zawodowych uczestników.

Program zakłada diagnozę możliwości retorycznych uczestników oraz przegląd i wdrożenie odpowiedniego instrumentarium retorycznego.

Ćwiczenia na konkretnych przykładach z życia uczestników pozwolą na wypracowanie wzorców i umiejętność budowania w przyszłości komunikatów wywierających określony wpływ na odbiorców.

Uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach opartych o przykłady wykorzystania i konkretnych zastosowań omawianych narzędzi retorycznych.

Zakres szkolenia

Retoryka — argumentacja

  • Dwie drogi przekonywania: centralna i peryferyjna
  • Najważniejsze zasady retoryczne
  • Profilowanie argumentacji do konkretnych odbiorców
  • Komunikaty zwiększające wiarygodność i perswazyjność nadawcy
  • Relacje interpersonalne jako medium perswazji
  • Język a perswazyjność komunikatu:
    • Autoprezentacja przez styl i słownictwo
    • Emocje w słowach
    • Schematy zachowania w słowach, skrypty poznawcze
    • Metafora jako figura retoryczna
    • Presupozycja i implikatura jako techniki perswazyjne

Wystąpienia publiczne

  • Komunikacja niewerbalna: jak skutecznie komunikować się gestami
  • Komunikacja przestrzenią – odczytywanie i nadawanie sygnałów
  • Przygotowanie wystąpienia, uwzględnianie oczekiwań i wiedzy publiczności
  • Kompozycja, struktura i logika wywodu
  • Analiza sali pod kątem potrzeb mówcy i wpływu na wystąpienie
  • Relacje z salą: jak je budować i utrzymywać
  • Możliwości zakłóceń wystąpienia ze strony publiczności lub otoczenia i sposoby reagowania
  • Odpowiadanie na trudne pytania
  • Najczęściej popełniane błędy i alfabet zachowań dobrego mówcy

prof. Marek Kochan - ekspert w dziedzinie mediów, komunikacji publicznej, perswazji, debat i kreowania wizerunku. Absolwent dziennikarstwa i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także scenariopisarstwa w Szkole Filmowej w Łodzi (PWSTTviF).

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Retoryka w biznesie – warsztaty kamerowe

Cena

3250 zł netto

Indywidualne warsztaty 1:1

Cena

8500 zł netto

Retoryka w biznesie – warsztaty kamerowe

Retoryka w biznesie to jedno z trzech szkoleń, które proponujemy w ramach budowania wartości firmy poprzez skuteczną komunikację.

Warsztaty prowadzone są przez wysokiej klasy eksperta w zakresie komunikacji publicznej i języka biznesu, językoznawcę.

Celem szkolenia jest:

  • Zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych do własnego zdania
  • Doskonalenie umiejętności publicznego występowania — w zakresie argumentacji, użycia języka i mowy ciała
Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wyższej i najwyższej kadrze zarządzającej: członkom zarządu, menedżerom, ekspertom, wszelkim osobom występującym publicznie i przekonującym innych do własnego zdania.

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest:

  • Zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych do własnego zdania
  • Doskonalenie umiejętności publicznego występowania — w zakresie argumentacji, użycia języka i mowy ciała

Korzyści z warsztatu

  • Rozwój umiejętności prezentacyjnych, zwiększenie atrakcyjności i perswazyjności wystąpień publicznych (co w przypadku osób prezentujących przed aktualnymi lub potencjalnymi klientami wprost przekłada się na korzyści dla firmy)
  • Rozwój  umiejętności rozpoznania odbiorcy, uwzględnienia jego sposobu myślenia o danej sprawie, wyboru najbardziej dla niego istotnych argumentów i neutralizowania kontrargumentów
  • Umiejętność budowania odpowiedniej relacji wobec odbiorcy, wzmacniającej argumenty oraz podanie argumentów w odpowiedniej formie językowej
  • Przygotowanie do radzenia sobie z trudną publicznością i/lub niesprzyjającymi warunkami prezentacji
  • Umiejętności zdobyte podczas szkolenia NATYCHMIAST mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do WSZYSTKICH TYPÓW KOMUNIKACJI
Program

Zajęcia warsztatowe będą poprzedzone instruktażowym wykładem. Ćwiczenia odnosić się będą do aktywności zawodowych uczestników.

Program zakłada diagnozę możliwości retorycznych uczestników oraz przegląd i wdrożenie odpowiedniego instrumentarium retorycznego.

Ćwiczenia na konkretnych przykładach z życia uczestników pozwolą na wypracowanie wzorców i umiejętność budowania w przyszłości komunikatów wywierających określony wpływ na odbiorców.

Uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach opartych o przykłady wykorzystania i konkretnych zastosowań omawianych narzędzi retorycznych.

Zakres szkolenia

Retoryka — argumentacja

  • Dwie drogi przekonywania: centralna i peryferyjna
  • Najważniejsze zasady retoryczne
  • Profilowanie argumentacji do konkretnych odbiorców
  • Komunikaty zwiększające wiarygodność i perswazyjność nadawcy
  • Relacje interpersonalne jako medium perswazji
  • Język a perswazyjność komunikatu:
    • Autoprezentacja przez styl i słownictwo
    • Emocje w słowach
    • Schematy zachowania w słowach, skrypty poznawcze
    • Metafora jako figura retoryczna
    • Presupozycja i implikatura jako techniki perswazyjne

Wystąpienia publiczne

  • Komunikacja niewerbalna: jak skutecznie komunikować się gestami
  • Komunikacja przestrzenią – odczytywanie i nadawanie sygnałów
  • Przygotowanie wystąpienia, uwzględnianie oczekiwań i wiedzy publiczności
  • Kompozycja, struktura i logika wywodu
  • Analiza sali pod kątem potrzeb mówcy i wpływu na wystąpienie
  • Relacje z salą: jak je budować i utrzymywać
  • Możliwości zakłóceń wystąpienia ze strony publiczności lub otoczenia i sposoby reagowania
  • Odpowiadanie na trudne pytania
  • Najczęściej popełniane błędy i alfabet zachowań dobrego mówcy
Szczegóły programu modułowego

Cena

3250 zł netto (szkolenie otwarte)

8500 zł netto (indywidualne warsztaty 1:1)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

17 maja 2024

 

Możliwość organizacji szkolenia zamkniętego

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com