Tomasz Bagiński – EY Academy of Business

Tomasz Bagiński

Wieloletni praktyk zarządzania, współpracuje z EY Academy of Business od 2004 roku

Jako trener biznesu łączy sprawdzone umiejętności trenerskie, konsultingowe i mediacyjne z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, zdobytym podczas współpracy z firmami z różnych branż.

Tomasz jest wieloletnim praktykiem zarządzania – właścicielem wydawnictwa. Swoją pierwszą firmę założył w 1998 roku. Doświadczony trener, konsultant, mediator, autor modelu rozmów 1na1 oraz książki „Praktyczny podręcznik, o tym jak prowadzić rozmowy 1na1”. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Certyfikowany konsultant Extended Disc (basic, advanced) – profesjonalnego narzędzia diagnozującego organizacje, zespoły oraz indywidualny potencjał pracowników. Jedyny trener w Polsce, który ukończył 3 treningi FP (Facilitator Practice) Dominica Bartera – twórcy metody Kręgów Naprawczych (Restorative Circles).

W swojej codziennej pracy wykorzystuje zarówno komercyjne narzędzia diagnostyczne, jak i testy psychologiczne. Jest aktywnym mediatorem działającym według metody Nonviolent Communication (Porozumienie bez Przemocy), którą łączy z metodą Sprawiedliwości Naprawczej Dominica Bartera (Restorative Justice).

Poprzez prowadzone szkolenia i warsztaty pomaga klientom realizować ich cele i zamierzenia, łącząc to, co ludzkie, z efektywnością i skutecznością potrzebną w świecie organizacji biznesowych. Specjalizuje się w kompetencjach kierowniczych (zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianami, zarządzanie konfliktami, efektywność osobista, motywowanie), komunikacji oraz zarządzaniu projektami. Kompleksowo wspiera organizacje, zespoły, a także pracuje indywidualnie z kadrami zarządzającymi.


 

Przykładowe projekty:

1. Coaching Rady Nadzorczej Decathlon sp. z o.o.

2. Program zarządzania konfliktem dla mBank SA.

3. Program rozwoju kompetencji liderskich oraz efektywności dla IKEA.

4. Program menedżerski z zakresu zarządzania zespołem dla Dentons Warsaw.

5. Rozwój strategii restrukturyzacji Departamentu Usług Operacyjnych dla CommerzBank.

Co mówią uczestnicy szkoleń?