Warsztaty kierujemy do osób występujących publicznie i w mediach oraz zajmujących się obroną stanowiska firmy: członkom zarządu, działom marketingu, działom PR, rzecznikom prasowym i ekspertom.
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności w zakresie przedstawiania i obrony własnego stanowiska w rozmowach, dyskusjach i sporach publicznych.
Umiejętności zdobyte podczas szkolenia natychmiast mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do wszystkich typów wystąpień publicznych.
W stosowaniu technik erystycznych rozróżniamy tych, z którymi prowadzimy spór i tych, wobec których chcemy ten spór wygrać.
Szkolenie koncentruje się na kompetencjach uczestników w zakresie prowadzenia sporu, odpowiadania na trudne lub zaskakujące pytania oraz asertywnego stawiania „na swoim”.
Szkolenie pozwala praktycznie odpowiedzieć na pytanie – dlaczego spory nie zawsze wygrywają ci, którzy na pierwszy rzut oka mają bardziej przekonujące argumenty?