Budowanie marki własnej przy użyciu LinkedIn

Dzięki temu szkoleniu poznasz kluczowe elementy decydujące o dobrze sprofilowanym koncie na platformie LinkedIn.

  • Początkujący oraz obecni już na LinkedIn, którzy chcą poprawić swoje zasięgi
  • Eksperci, którzy szukają odbiorców oraz sposobów na promocję siebie, swoich branż, projektów
  • Osoby zainteresowane docieraniem do otoczenia biznesowego

  • Poznanie kluczowych elementów decydujących o dobrze sprofilowanym koncie na platformie Linkedin
  • Zapoznanie się z tajnikami zmiany algorytmu
  • Poznanie technik zwiększających zasięgi na LinkedIn
  • Opanowanie umiejętności pisania postów, które wyróżniają się ekspercko na tle innych
  • Poznanie sposobów na różnicowanie formatów
  • Nauczenie się tworzenia komunikacji we własnej branży

Moduł I LinkedIn: po co go mieć?

  1. Specyfika platformy
  2. Uczestnicy i grupy odbiorców
  3. Profil prywatny czy firmowy?

Moduł II Optymalizacja profilu

  1. Najważniejsze elementy profilu
  2. Budowanie sieci kontaktów
  3. Rekomendacje i komentarze

Moduł III Co i jak pisać, żeby się wyróżnić

  1. Jak zdefiniować własne cele na LinkedIn
  2. Pisanie eksperckie, dzielenie się wiedzą… w praktyce – szukanie własnych wyróżników
  3. 12 przykładów postów eksperckich

Moduł IV Strategie na LinkedIn

  1. Promocja książki i podcastu
  2. Profil szkoleniowca
  3. Posty menedżera w dużej firmie: ile informacji o firmie, co pisać o sobie

Moduł V Zwiększanie zasięgów. Zmiany w algorytmie

  1. Co wpływa na zasięgi
  2. Różnicowanie treści i formatów
  3. Praktyki wpływające na zwiększanie zasięgów na profilach prywatnych i firmowych
Budowanie marki własnej przy użyciu LinkedIn

Dzięki temu szkoleniu poznasz kluczowe elementy decydujące o dobrze sprofilowanym koncie na platformie LinkedIn.

Dla kogo?

  • Początkujący oraz obecni już na LinkedIn, którzy chcą poprawić swoje zasięgi
  • Eksperci, którzy szukają odbiorców oraz sposobów na promocję siebie, swoich branż, projektów
  • Osoby zainteresowane docieraniem do otoczenia biznesowego
Cele i korzyści

  • Poznanie kluczowych elementów decydujących o dobrze sprofilowanym koncie na platformie Linkedin
  • Zapoznanie się z tajnikami zmiany algorytmu
  • Poznanie technik zwiększających zasięgi na LinkedIn
  • Opanowanie umiejętności pisania postów, które wyróżniają się ekspercko na tle innych
  • Poznanie sposobów na różnicowanie formatów
  • Nauczenie się tworzenia komunikacji we własnej branży
Program

Moduł I LinkedIn: po co go mieć?

  1. Specyfika platformy
  2. Uczestnicy i grupy odbiorców
  3. Profil prywatny czy firmowy?

Moduł II Optymalizacja profilu

  1. Najważniejsze elementy profilu
  2. Budowanie sieci kontaktów
  3. Rekomendacje i komentarze

Moduł III Co i jak pisać, żeby się wyróżnić

  1. Jak zdefiniować własne cele na LinkedIn
  2. Pisanie eksperckie, dzielenie się wiedzą… w praktyce – szukanie własnych wyróżników
  3. 12 przykładów postów eksperckich

Moduł IV Strategie na LinkedIn

  1. Promocja książki i podcastu
  2. Profil szkoleniowca
  3. Posty menedżera w dużej firmie: ile informacji o firmie, co pisać o sobie

Moduł V Zwiększanie zasięgów. Zmiany w algorytmie

  1. Co wpływa na zasięgi
  2. Różnicowanie treści i formatów
  3. Praktyki wpływające na zwiększanie zasięgów na profilach prywatnych i firmowych

Cena

1250 zł netto (+23% VAT)

Lokalizacja

Online

Termin

18 marca 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com