Jakie kompetencje powinien posiadać HR Business Partner? – EY Academy of Business

Jakie kompetencje powinien posiadać HR Business Partner?

Nagranie

Jakie kompetencje powinien posiadać HR Business Partner?

Zapraszamy do zapoznania się z nagraniem dotyczącym kompetencji HR Business Partnera.

O funkcji, kompetencjach i tym, jak je rozwijać opowiedzą Aleksandra Jopyk i Tomasz Bagiński.

Prowadzący:

Aleksandra Jopyk – trener, konsultant, i certyfikowany coach Instytutu Gallupa z ponad 16-letnim doświadczeniem na wyższych stanowiskach menedżerskich w obszarach HR, HR BP zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i mniejszych organizacjach. Jest pasjonatką prostych i sprawdzonych w praktyce biznesowej rozwiązań.

Tomasz Bagiński – trener, konsultant, mediator i autor modelu rozmów 1:1. Wspiera osoby na najwyższych stanowiskach, kadrę menedżerską oraz HR BP, tworząc kompleksowe rozwiązania, które realizują twarde cele biznesowe i jednocześnie odpowiadają na zdiagnozowane potrzeby ludzi w organizacji. Jest praktykiem i pragmatykiem biznesu z ponad 21-letnim doświadczeniem.

Zapraszamy także do udziału w szkoleniu poświęconemu temu zagadnieniu: Akademia HRBP. Sprawdź także inne szkolenia z obszaru HR.

Masz pytania?
Skontaktuj się z:
Renata Michalak | 508 018 460 | renata.michalak@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.