Nagranie
Zarządzanie kategorią
Zarządzanie kategorią jest ściśle związane z osiąganiem konkretnych celów biznesowych. Realizacja wspomnianego celu w danej kategorii wymaga opracowania strategii identyfikującej obecną sytuację, stan docelowy oraz narzędzia i metody osiągnięcia celu.
Zaprezentujemy praktyczne rozwiązania związane z doborem asortymentu w oparciu o strategie, taktyki czy narzędzia na przykładach rynkowych.
Podczas webinaru porozmawiamy o roli zarządzania kategorią w strategii firmy, o sposobach budowania kategorii, która maksymalizuje zyski i realizuje cele firmy oraz narzędziach, jakie im w tym pomogą. Wspólnie zastanowimy się, czy jest możliwe połączenie celów detalisty i producenta oraz co zrobić, by powiększyć kategorię, a nie konkurować pomiędzy producentami?
Zapoznamy się z elementami doboru asortymentu zgodnego z procesem zarządzania kategorią w podziale na 3 fazy: faza przygotowania, faza rekomendacji, faza realizacji.
Dla kogo?
Zajęcia prowadzi Roman Szymczak, uznany ekspert rynku detalicznego, autor książek i specjalistycznych publikacji z merchandisingu, zarządzania kategorią oraz pricingu detalicznego.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kursów z Trade Marketingu? Sprawdź program szkoleń.
Koordynator szkoleń
Telefon: +48 510 201 314