Zarządzanie kategorią – EY Academy of Business

Zarządzanie kategorią

Nagranie

Zarządzanie kategorią

Zarządzanie kategorią jest ściśle związane z osiąganiem konkretnych celów biznesowych. Realizacja wspomnianego celu w danej kategorii wymaga opracowania strategii identyfikującej obecną sytuację, stan docelowy oraz narzędzia i metody osiągnięcia celu.

Zaprezentujemy praktyczne rozwiązania związane z doborem asortymentu w oparciu o strategie, taktyki czy narzędzia na przykładach rynkowych.

Podczas webinaru porozmawiamy o roli zarządzania kategorią w strategii firmy, o sposobach budowania kategorii, która maksymalizuje zyski i realizuje cele firmy oraz narzędziach, jakie im w tym pomogą. Wspólnie zastanowimy się, czy jest możliwe połączenie celów detalisty i producenta oraz co zrobić, by powiększyć kategorię, a nie konkurować pomiędzy producentami?

Zapoznamy się z elementami doboru asortymentu zgodnego z procesem zarządzania kategorią w podziale na 3 fazy: faza przygotowania, faza rekomendacji, faza realizacji.

Dla kogo?

  • Dla właścicieli punktów handlowych: sklepów, aptek, marketów, supermarketów
  • Dla kierowników punktów handlowych, kierowników działów
  • Dla category menagerów i osób pracujących w działach trade marketingu, odpowiedzialnych za dobór asortymentu
  • Dla producentów i ich przedstawicieli

Zajęcia prowadzi Roman Szymczak, uznany ekspert rynku detalicznego, autor książek i specjalistycznych publikacji z merchandisingu, zarządzania kategorią oraz pricingu detalicznego.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kursów z Trade Marketingu? Sprawdź program szkoleń.

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator szkoleń

Telefon: +48 510 201 314