Witaj w nowym wirtualnym świecie Metaverse! – EY Academy of Business

Witaj w nowym wirtualnym świecie Metaverse!

Nagranie

Witaj w nowym wirtualnym świecie Metaverse!

Metaverse to słowo, które w 2021 roku zdecydowanie zyskało na popularności. Duże i małe firmy na całym świecie wykorzystują Metaverse, żeby przyciągnąć do siebie nowych klientów i przetestować nowe modele biznesowe. Metaverse otwiera przed nami zupełnie nowy wirtualny świat, daje nam możliwość tworzyć zupełnie nowe produkty i świadczyć usługi w innowacyjny sposób: od wirtualnych wydarzeń muzycznych po sprzedaż dzieł sztuki jako NFT.

Biorąc udział w naszym webinarium, dowiesz się o możliwościach, które już dziś daje nam Metaverse.  Wprowadzimy Cię w świat wirtualnej rzeczywistości i omówimy przykłady wykorzystania Metaverse w różnych firmach i branżach. Odkryj nowe spektrum możliwości dla siebie i swojego biznesu!

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Czym jest Blockchain?
  • Czym jest NFT?
  • Czym jest Metaverse?
  • Jak wygląda przyszłość NFT i Metaverse?
  • Jakie są przykłady wykorzystania NFT i Metaverse w biznesie?

Odpowiedzi na te pytania pomogą Ci przygotować swoją markę na wejście w Metaverse i zmaksymalizować korzyści dla biznesu.

Z naszego webinaru skorzystasz, jeżeli jesteś:

  • menedżerem innowacji
  • menedżerem lub właścicielem produktu
  • przedsiębiorcą lub członkiem startupu
  • analitykiem biznesowym
  • twórcą treści marketingowych
  • zainteresowany możliwościami w Metaverse

Interesujesz się tematyką nowych technologii oraz IT? Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź nasze szkolenie: Wprowadzenie do świata Metaverse.

Masz pytania? Skontaktuj się:
Sabina Sikorska-Suwała | Ekspert ds. szkoleń z obszaru IT oraz Cybersecurity | Sabina.Sikorska-Suwala@pl.ey.com | + 48 572 002 720

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.
Powiązane wpisy
Jak stworzyć produkt, który klient będzie chciał kupić – projektowanie UX zorientowane na użytkownika

Szybki rozwój produktów cyfrowych sprawił, że praktycznie każdy produkt czy usługa dąży zwrócenia...