Biznesowy Savoir-Vivre – EY Academy of Business

Biznesowy Savoir-Vivre

Czasem mamy wątpliwości, czy formy kurtuazyjne, kanony zachowań, które znamy z domu, powinny obowiązywać w pracy, podczas spotkania z Klientami lub Gośćmi. To naturalne, chcemy przecież, by osoby, z którymi współpracujemy albo dopiero nawiązujemy współpracę, czuły się w naszym towarzystwie komfortowo.

Celem szkolenia z zasad biznesowego savoir-vivre’u jest uszeregowanie posiadanej wiedzy, a także podpowiedzenie, jak w sposób profesjonalny, taktowny, ale również subtelny budować relacje i wizerunek organizacji w kontaktach zawodowych.

  • Dla doświadczonych menedżerek i menedżerów – usystematyzowanie wiedzy i podnoszenie kompetencji, rozwiązywanie branżowych „case study”
  • Dla początkujących pracowników – wprowadzenie do środowiska pracy, przygotowanie do kontaktu z osobami z wewnątrz oraz zewnątrz organizacji

Cel:

Komfort pracy — znajomość zasad biznesowego savoir-vivre’u daje nam poczucie wygody i bezpieczeństwa — skupiamy się na pracy, a nie na wątpliwościach związanych z tym, czy (na przykład) we właściwy sposób przywitaliśmy się z Klientami bądź Gośćmi. Dzięki temu pracujemy efektywniej.

Szkolenie systematyzuje wiedzę, którą większość z nas posiada, ale nie jesteśmy do końca pewni, jak zachować się w konkretnej sytuacji.

Spotkanie z ekspertem znającym specyfikę wielu branż daje możliwość pracy na konkretnych przykładach.

Korzyści:

Co będę wiedział(a) po szkoleniu?

  • Kto powinien witać się pierwszy, kto zostawia wizytówkę, a kto przejmuje inicjatywę
  • Jak zwracać się do nowo poznanych osób, jak tytułować przełożonych przy gościach
  • W którym momencie przypomnieć się z ofertą bądź ważnym (dla nas) tematem
  • Jak taktownie się nie zgadzać, przekazać uwagę, odpowiedzieć na krytykę
  • Jak prowadzić rozmowę w sposób, by wszyscy zapamiętali, o co mi chodziło
  • Lunch, obiad, przyjęcia – doskonałe okoliczności do nieformalnych rozmów, gafy
  • Jak zręcznie dopasowywać strój do okazji, jak czytać zaproszenia i unikać wpadek

W jaki sposób pomoże mi to w pracy?

  • Pokazuję drugiej stronie, m.in. Klientom / Gościom/ Partnerom, że są dla mnie ważni
  • Korzystam z wachlarza narzędzi umiejętności miękkich – taktownie i skutecznie
  • Nie martwię się, czy popełniam gafę i skupiam się na ofercie, budowaniu relacji, swoich obowiązkach
  • Wiem, jak się zachować, nawet jak nie znam rozwiązania, potrafię zareagować

Etykieta towarzyska, etykieta biznesowa, różnice kulturowe, protokół dyplomatyczny (teoria & ćwiczenia)

  • Powitania i przedstawianie się, pierwsze wrażenie, autoprezentacja
  • Pierwszeństwo, kto pierwszy wyciąga dłoń, relacja pracownicy – klienci, inne osoby
  • Tytułowanie, zwracanie się do gości, koleżanek i kolegów z pracy
  • Podejmowanie klientów w biurze, spóźnienia, proponowanie napojów, obsługa
  • Najważniejsze zasady posługiwania się wizytówką, najczęstsze gafy
  • Small talk – taktowna rozmowa o…

Telefon & smartfon

  • Profesjonalne powitanie przez telefon – budowanie wizerunku firmy
  • Przygotowanie przed rozmową – o czym zapominamy najczęściej?
  • Zdenerwowany rozmówca
  • Smartfon naszą wizytówką – w pracy, w środkach transportu
  • Najczęstsze gafy użytkowników telefonów – restauracja, konferencje
  • Poczta głosowa i oddzwanianie
  • Telekonferencje (m.in. dress code, tło, przygotowanie, spóźnienia)

E-korespondencja media społecznościowe w pracy

  • Zwroty grzecznościowe
  • E-mail jako często pierwsza forma kontaktu z Klientem, partnerem biznesowym
  • Ortografia i znaki diakrytyczne, emotikony, załączniki
  • Media społecznościowe – mój profil a kształtowanie wizerunku pracodawcy
  • Czy przyjmować zaproszenie od Klienta w mediach społecznościowych

Opcjonalnie obiad bufetowy (zasiadany lub stojący)

  • Praktyczne zastosowanie wiedzy zdobytej podczas części teoretycznej
  • Konsumpcja połączona z dyskusją (może być wykorzystane podczas lunchu odbywającego się w trakcie szkolenia)
Biznesowy Savoir-Vivre

Czasem mamy wątpliwości, czy formy kurtuazyjne, kanony zachowań, które znamy z domu, powinny obowiązywać w pracy, podczas spotkania z Klientami lub Gośćmi. To naturalne, chcemy przecież, by osoby, z którymi współpracujemy albo dopiero nawiązujemy współpracę, czuły się w naszym towarzystwie komfortowo.

Celem szkolenia z zasad biznesowego savoir-vivre’u jest uszeregowanie posiadanej wiedzy, a także podpowiedzenie, jak w sposób profesjonalny, taktowny, ale również subtelny budować relacje i wizerunek organizacji w kontaktach zawodowych.

Dla kogo?

  • Dla doświadczonych menedżerek i menedżerów – usystematyzowanie wiedzy i podnoszenie kompetencji, rozwiązywanie branżowych „case study”
  • Dla początkujących pracowników – wprowadzenie do środowiska pracy, przygotowanie do kontaktu z osobami z wewnątrz oraz zewnątrz organizacji
Cele i korzyści

Cel:

Komfort pracy — znajomość zasad biznesowego savoir-vivre’u daje nam poczucie wygody i bezpieczeństwa — skupiamy się na pracy, a nie na wątpliwościach związanych z tym, czy (na przykład) we właściwy sposób przywitaliśmy się z Klientami bądź Gośćmi. Dzięki temu pracujemy efektywniej.

Szkolenie systematyzuje wiedzę, którą większość z nas posiada, ale nie jesteśmy do końca pewni, jak zachować się w konkretnej sytuacji.

Spotkanie z ekspertem znającym specyfikę wielu branż daje możliwość pracy na konkretnych przykładach.

Korzyści:

Co będę wiedział(a) po szkoleniu?

  • Kto powinien witać się pierwszy, kto zostawia wizytówkę, a kto przejmuje inicjatywę
  • Jak zwracać się do nowo poznanych osób, jak tytułować przełożonych przy gościach
  • W którym momencie przypomnieć się z ofertą bądź ważnym (dla nas) tematem
  • Jak taktownie się nie zgadzać, przekazać uwagę, odpowiedzieć na krytykę
  • Jak prowadzić rozmowę w sposób, by wszyscy zapamiętali, o co mi chodziło
  • Lunch, obiad, przyjęcia – doskonałe okoliczności do nieformalnych rozmów, gafy
  • Jak zręcznie dopasowywać strój do okazji, jak czytać zaproszenia i unikać wpadek

W jaki sposób pomoże mi to w pracy?

  • Pokazuję drugiej stronie, m.in. Klientom / Gościom/ Partnerom, że są dla mnie ważni
  • Korzystam z wachlarza narzędzi umiejętności miękkich – taktownie i skutecznie
  • Nie martwię się, czy popełniam gafę i skupiam się na ofercie, budowaniu relacji, swoich obowiązkach
  • Wiem, jak się zachować, nawet jak nie znam rozwiązania, potrafię zareagować
Program

Etykieta towarzyska, etykieta biznesowa, różnice kulturowe, protokół dyplomatyczny (teoria & ćwiczenia)

  • Powitania i przedstawianie się, pierwsze wrażenie, autoprezentacja
  • Pierwszeństwo, kto pierwszy wyciąga dłoń, relacja pracownicy – klienci, inne osoby
  • Tytułowanie, zwracanie się do gości, koleżanek i kolegów z pracy
  • Podejmowanie klientów w biurze, spóźnienia, proponowanie napojów, obsługa
  • Najważniejsze zasady posługiwania się wizytówką, najczęstsze gafy
  • Small talk – taktowna rozmowa o…

Telefon & smartfon

  • Profesjonalne powitanie przez telefon – budowanie wizerunku firmy
  • Przygotowanie przed rozmową – o czym zapominamy najczęściej?
  • Zdenerwowany rozmówca
  • Smartfon naszą wizytówką – w pracy, w środkach transportu
  • Najczęstsze gafy użytkowników telefonów – restauracja, konferencje
  • Poczta głosowa i oddzwanianie
  • Telekonferencje (m.in. dress code, tło, przygotowanie, spóźnienia)

E-korespondencja media społecznościowe w pracy

  • Zwroty grzecznościowe
  • E-mail jako często pierwsza forma kontaktu z Klientem, partnerem biznesowym
  • Ortografia i znaki diakrytyczne, emotikony, załączniki
  • Media społecznościowe – mój profil a kształtowanie wizerunku pracodawcy
  • Czy przyjmować zaproszenie od Klienta w mediach społecznościowych

Opcjonalnie obiad bufetowy (zasiadany lub stojący)

  • Praktyczne zastosowanie wiedzy zdobytej podczas części teoretycznej
  • Konsumpcja połączona z dyskusją (może być wykorzystane podczas lunchu odbywającego się w trakcie szkolenia)

Cena

1500 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

16 grudnia 2022

 

Szkolenie w godzinach 9.00-15.00

Kontakt

Adrianna Sykucka

Koordynator kursu

  • +48 519 511 447
  • adrianna.sykucka@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Tomasz Jakubiak

  • +48 517 882 361
  • tomasz.jakubiak@pl.ey.com