Filtruj
Kategoria
Ilość wyświetlanych szkoleń: 24
Podkategorie
Data
od
do
Język szkoleń
Lokalizacja
Data
Nazwa szkolenia
Lokalizacja
Sprzedaż to kluczowy element każdego biznesu. Aby maksymalizować sprzedaż i generować przychody, niezbędne jest umiejętne zarządzanie sprzedażą, czyli zdolność odpowiedniego zarządzania jej procesami. Obejmuje ono takie działania jak planowanie, kierowanie i kontrolowanie działań sprzedażowych ukierunkowanych na osiąganie celów strategicznych.
Proces sprzedaży to skomplikowana sekwencja kroków, które muszą być wykonane właściwie i w odpowiedniej kolejności. W EY Academy of Business przygotowaliśmy szkolenia sprzedażowe stworzone właśnie z myślą o specjalistach na co dzień zajmujących się sprzedażą. Nasze szkolenia nie tylko zapewniają solidną wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim uczą, jak zastosować ją w praktyce, tak aby móc skutecznie realizować założone cele.
Nasze szkolenia sprzedażowe skierowane są do osób, które zajmują się sprzedażą usług lub towarów – bezpośrednio lub pośrednio. Z programów szkoleń korzyść odniosą liderzy zespołów, kierownicy, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży – zarówno ci, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie zawodowe i chcieliby odświeżyć oraz zaktualizować swoją wiedzę, jak również ci, którzy rozpoczynają pracę w roli menedżera sprzedaży i chcieliby poznać od podstaw skuteczne techniki sprzedaży. Swoje szkolenia dla handlowców dedykujemy również pracownikom startupów oraz działów obsługi sprzedaży, osobom prowadzących media społecznościowe zorientowane na sprzedaż, a także samym właścicielom firm, którzy chcą poukładać plan dalszych działań tak, aby rozpędzić sprawnie działającą machinę sprzedaży.
Zajęcia mają charakter interaktywnych seminariów zawodowych, podczas których uczestnicy poznają praktyczne i efektywne strategie i techniki sprzedaży, które można od razu zastosować w codziennej pracy. Warsztaty sprzedażowe prowadzone są przez doświadczonych ekspertów i wykorzystują różnorodne metody szkoleniowe, takie jak indywidualna diagnoza mocnych i słabych stron oraz kierunku rozwoju, analizy przypadków (case studies), odgrywanie ról, symulacje biznesowe czy demonstracje uzupełnione o krótkie wywiady i prezentacje. Nasze szkolenia biznesowe pomogą zadbać o rozwój handlowców w Twojej firmie, a także zachęcą ich do doprecyzowania programu cyklu rozwojowego całego działu sprzedaży.
W szerokiej ofercie szkoleń sprzedawców znajdziesz rozbudowany, 3-dniowy program szkoleniowy, dzięki któremu lepiej zrozumiesz klienta i jego potrzeby, a także poznasz skuteczne techniki sprzedażowe. Znajdziesz tutaj także kurs dedykowany technikom sprzedaży zdalnej (Distance Selling) oraz pozyskiwaniu nowych klientów (Active Prospecting). Z myślą o menedżerach sprzedaży przygotowaliśmy również szkolenie sprzedażowe stanowiące kompendium zagadnień prawnych oraz warsztat z zakresu elementów matematyki w sprzedaży. Prawnicy odniosą korzyść ze specjalnego szkolenia dotyczącego efektywnej sprzedaży usług prawnych.
Osobom zainteresowanym zdobyciem wszechstronnej wiedzy i kompetencji w różnych aspektach sprzedaży polecamy udział w 3-dniowym szkoleniu „Akademia Sprzedaży”. Dzięki udziałowi w tym kompleksowym programie szkoleniowym znacząco podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe oraz stworzysz własny plan działań rozwojowych w obszarze sprzedaży. Po ukończeniu szkolenia sprzedażowego otrzymasz również Certyfikat Akademii Sprzedaży, stanowiący potwierdzenie nowo nabytych kompetencji.
Tak. Ponieważ coraz więcej sprzedawców sprzedaje online, w naszej ofercie znajdziesz szkolenie w całości dedykowane sprzedaży na odległość – „Distance selling, techniki sprzedaży zdalnej”. To intensywne warsztaty sprzedażowe dla doświadczonych handlowców zmieniających metody swojej pracy ze sprzedaży bezpośredniej face-to-face (FTF) na sprzedaż za pośrednictwem nowoczesnej techniki – computer-mediated communication (CMC). Udział w tym kursie sprzedaży pomoże Ci znacznie podnieść swoje umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnych rozmów sprzedażowych online. Praktyczne zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem platformy Zoom, która umożliwia pracę w parach w oddzielnych wirtualnych „pokojach” oraz pozwala trenerowi na bieżąco śledzić poprawność realizacji zadań szkoleniowych.
W ofercie naszych szkoleń znajdziesz praktyczne warsztaty „Aktywny prospecting – pozyskiwanie nowych klientów”. W trakcie zajęć omawiamy i opracowujemy najnowsze rozwiązania wspierające pozyskiwanie nowych klientów, ale także efektywne prowadzenie spotkań handlowych. Podczas szkolenia sprzedaży zrozumiesz proces sprzedaży i rolę nowoczesnego marketingu w działaniach prospectingowych, nauczysz się projektować lejek sprzedażowy i marketingowy powiązany z grupami Twoich odbiorców, a także dowiesz się, jak efektywnie pracować na systemie CRM (Customer Relationship Management). Tego typu szkolenia sprzedażowe kierujemy przede wszystkim do przedstawicieli handlowych, szefów sprzedaży i marketingu oraz właścicieli firm.
Z myślą o potrzebach menedżerów sprzedaży opracowaliśmy program kursu „Prawo dla menedżerów sprzedaży”, które stanowi niezbędne kompendium zagadnień prawnych istotnych w codziennej pracy szefa sprzedaży. Ten intensywny, jednodniowy kurs zapozna Cię z prawnymi aspektami zarządzania sprzedażą oraz zarządzania zespołem sprzedażowym.
Mając na uwadze potrzeby menedżerów sprzedaży (w tym Key Account Managerów) przygotowaliśmy także szkolenie sprzedażowe „Elementy matematyki w sprzedaży”, które między innymi zapewni Ci wiedzę z podstaw finansowych niezbędnych do efektywnego prowadzenia procesu sprzedaży.
Tak. Mając na uwadze potrzeby prawników opracowaliśmy program szkolenia „Efektywna sprzedaż usług prawnych”. W trakcie tego praktycznego, 2-dniowego szkolenia dowiesz się, jak przełożyć zalety oferowanych usług prawnych na język zrozumiały dla odbiorcy – klienta kancelarii czy biura. Podczas zajęć między innymi nauczysz się, jak umiejętnie prezentować korzyści kancelarii lub biura tak, aby wyróżnić je z grona pozostałych.
Tak. Choć wszystkich zainteresowanych zapraszamy na szkolenia sprzedażowe otwarte, na indywidualne zamówienie Klienta organizujemy także zamknięte szkolenia dla handlowców w miejscu pracy.
Jeśli chciałbyś wziąć udział w szkoleniach w języku angielskim, napisz do nas na adres academyofbusiness@pl.ey.com lub skontaktuj się z koordynatorem szkoleń – zuzanna.stepien@pl.ey.com.
Tak. W naszym serwisie e-learningowym znajdziesz również szkolenia z obszaru sprzedaży. W ofercie znajdziesz „Pakiet Akademii Sprzedaży Online”, składający się z sześciu modułów stanowiących krótkie pigułki wiedzy obejmujące następujące tematy:
Poszczególne moduły pakietu mogą być zakupione osobno. Po zakupie nagrań otrzymasz dostęp do wideo oraz materiały w formacie PDF. Po ukończeniu każdego szkolenia otrzymasz certyfikat.
W naszym serwisie e-learningowym znajdziesz także książkę autorstwa naszego eksperta, Romana Szymczaka – „Pricing – Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu”.
Oferujemy zarówno szkolenia online live lub szkolenia sprzedażowe stacjonarne.
Aby podnieść kompetencje i umiejętności sprzedawców, warto zadbać o ich odpowiednie przygotowanie i rzetelną wiedzę. Pomocne okażą się w tym szkolenia dotyczące strategii sprzedaży oraz technik sprzedaży zdalnej. Do praktycznego przećwiczenia nabytych umiejętności i narzędzi sprzedaży doskonałe będzie interaktywne szkolenie Akademia Sprzedaży.
Kursy sprzedażowe dedykowane są przede wszystkim osobom zajmującym się pośrednią oraz bezpośrednią sprzedażą towarów czy usług. W naszej ofercie znalazły się kursy i szkolenia zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych sprzedawców, menedżerów sprzedaży, liderów zespołów oraz kierowników.
Szkolenia ze sprzedaży obejmują sporą dawkę wiedzy teoretycznej, dotyczącej m.in. technik oraz strategii sprzedażowych, ale także kładą nacisk na ćwiczenie zdobytych umiejętności i narzędzi w praktyce. Różnorodne metody szkoleniowe, odgrywanie ról czy scenki tematyczne pozwalają sprzedawcom jeszcze lepiej dostosować swój sposób działania do potencjalnych klientów.
Kursy z obszaru sprzedaży poruszają całą gamę tematów związanych z procesem sprzedażowym, poznaniem i zrozumieniem potrzeb klienta, pozyskiwaniem nowych klientów, strategiami sprzedaży czy technikami sprzedaży zdalnej. Nasze szkolenia obejmują zarówno teorię, jak i ćwiczenia praktyczne.