Akademia E-commerce - budowa i rozwój dochodowego biznesu online – EY Academy of Business

Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online

Sprzedaż internetowa wkroczyła obecnie na nowy, zupełnie nieznany dotąd poziom. Oprócz znanych od dawna sklepów internetowych i portali aukcyjnych odbywa się także niemal we wszystkich mediach społecznościowych. Rozwój w branży e-commerce stanowi zatem doskonałą szansę na rozwój biznesu, który będzie przynosił zyski. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tej kwestii, istnieją różnego rodzaju szkolenia e-commerce, które poruszają istotne zagadnienia. Jeszcze lepszym rozwiązaniem może być kompleksowy kurs modułowy, który pozwoli Ci na zwiększenie sprzedaży online w każdej branży.

Co powinno obejmować szkolenie e-commerce?

Własny sklep internetowy to dobry początek, ale to zaledwie wstęp do całej pracy, jaką należy wykonać w branży e-commerce. Aby rozwinąć dobrze działający, dochodowy biznes online konieczna jest cała strategia i dbanie o dobre praktyki, także w zakresie komunikacji z klientem. Dlatego decydując się na odbycie szkolenia e-commerce, warto zwrócić uwagę na to, czy oferuje ono holistyczne podejście do tematu — od podstaw, takich jak poznanie strategii skutecznej sprzedaży czy optymalizacja sklepu internetowego, aż po zagadnienia zaawansowane, związane z analizą danych i mierzeniem efektywności działań w branży e-commerce. Bardzo istotne jest także to, aby w trakcie szkolenia nabyć przede wszystkim umiejętności praktycznych, a nie jedynie wiedzy teoretycznej. Wszystkie te czynniki uwzględniono w kompleksowym szkoleniu modułowym „Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online” z oferty EY Academy of Business.

Akademia E-commerce – kompleksowy kurs modułowy

Modułowe szkolenie przygotowane przez specjalistów z EY Academy of Business oferuje kompleksowy program budowania i rozwoju dochodowego biznesu online. Akademia E-commerce to kurs dedykowany między innymi właścicielom firm, którzy dopiero planują wejść na rynek e-commerce, ale także e-commerce managerów oraz specjalistów i managerów innych działów (np. sprzedaży), którzy szukają sposobów na rozwój biznesu online i zwiększenie sprzedaży w internecie. Kurs nie skupia się na żadnym konkretnym obszarze handlu, a zatem będzie pomocny dla pracowników każdej branży. Możliwe jest zrealizowanie poszczególnych modułów, jednak zalecamy skorzystanie z całego programu szkolenia, który przygotuje Cię do wejścia na rynek e-commerce i rozwinięcia dochodowego biznesu online w sposób kompleksowy.

  1. Skuteczna strategia e-commerce

    Podstawą wejścia na rynek e-commerce jest zdobycie ogólnej wiedzy z zakresu zasad jego funkcjonowania, w jakim kierunku będzie rozwijać się branża oraz jak ocenić potencjał sprzedażowy swojej firmy na nowych rynkach. Podczas pierwszego modułu szkolenia zdobędziesz także umiejętność analizowania działań konkurencji, budowania skutecznej strategii e-commerce, a także budowania marki swojego sklepu internetowego. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ bez tych podstaw nie będzie możliwy optymalny rozwój dochodowego biznesu online. Określenie celów biznesowych, analiza rynku i budowanie rozpoznawalnej marki pozwoli firmie rozwinąć skrzydła na rynku e-commerce. Ponadto szkolenie pomoże uczestnikom rozważyć kwestie sprzedaży w mediach społecznościowych oraz na rynkach zagranicznych, dobierając odpowiednią strategię do realizacji założonych celów biznesowych.

  2. Rozwój i optymalizacja e-sklepu

    Ta część szkolenia e-commerce dotyczy nieco bardziej technicznych spraw związanych z prowadzeniem sklepów internetowych. Moduł 2 omawia między innymi różnice w rodzajach oprogramowania e-sklepu, możliwości jego konfiguracji oraz sukcesy i błędy w projektowaniu mobilnej wersji strony. To niezwykle ważne, aby sklep internetowy był przyjazny dla użytkownika — jeżeli taki nie będzie, klient może szybko zrezygnować z zakupów. A ponieważ ogromna część sprzedaży online odbywa się przy pomocy urządzeń mobilnych, w trakcie szkolenia dowiesz się także, czy warto zainwestować w aplikację zakupową i na co zwrócić uwagę, projektując mobilną wersję e-sklepu. Poznasz też najpopularniejsze platformy e-commerce i czynniki rankingowe Google, które mają wpływ na widoczność i pozycję strony w wyszukiwarce.

  3. Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce

    Prawdziwą sztuką w dzisiejszej branży e-commerce jest przyciągnięcie uwagi konsumenta i wyróżnienie swojej strony spośród innych sklepów internetowych. Dlatego dla rozwoju dochodowego biznesu online istotna jest znajomość narzędzi i sposobów budowania widoczności sklepu w wyszukiwarce, optymalizacji SEO, tworzenia efektywnych reklam, zachęcających klienta do konkretnych działań oraz generowania ruchu dzięki opiniom klientów. Wszystko to wraz z praktycznymi przykładami poznasz podczas 3. modułu szkolenia e-commerce „Akademia E-commerce”. Nauczysz się wykorzystywać różne kanały (m.in. SMS-owe czy mailowe) do budowania marki, jej rozpoznawalności oraz zwiększania ruchu na stronie.

  4. Zwiększanie konwersji

    Najnowsze metody optymalizacji konwersji pozwolą Ci nie tylko generować ruch na stronie, ale także sprawić, by produkty ze sklepu faktycznie się sprzedawały. W trakcie modułu 4. poznasz zatem dobre praktyki i zabiegu, dzięki którym klient wróci na stronę sklepu, a także różne formy optymalizacji konwersji i najskuteczniejszy program marketing automation. W EY Academy of Business stawiamy przede wszystkim na przekazywanie umiejętności praktycznych, dlatego nauczymy Cię także tego, jak analizować i poprawiać użyteczność strony oraz budować doświadczenie klienta w branży e-commerce.

  5. Analityka danych w e-commerce

    Ostatni z modułów Akademii E-commerce skupia się przede wszystkim na tym, jak analiza danych może pomóc firmie pozyskiwać klientów, szukać przyczyn problemów, czy interpretować wskaźniki efektywności w social mediach. Analiza danych jest w branży e-commerce bardzo pomocnym czynnikiem, dzięki któremu rozwój dochodowego biznesu online stanie się o wiele łatwiejszy. Dlatego podczas szkolenia dowiesz się, jak mierzyć i obliczać efektywność za pomocą popularnych wskaźników, analizować zachowania konsumentów na Twojej stronie i korzystać z narzędzi takich jak Google Analytics.

Dlaczego warto skorzystać z profesjonalnego szkolenia e-commerce?

Liczba sklepów i stron internetowych rośnie w sieci każdego dnia. Jak przebić się przez ten ogrom informacji, reklam i postów w mediach społecznościowych? Jak sprawić, by klienci zauważyli właśnie Twoją firmę, kupili Twoje produkty? Pomimo najszczerszych chęci nie uda się to bez przemyślanej i skutecznej strategii, obejmującej budowanie marki, tworzenie efektywnych reklam, generowanie ruchu na stronie i analizowanie danych pomocnych w rozwoju e-sklepu. Dlatego kompleksowe szkolenie e-commerce jest odpowiedzią na wszystkie te potrzeby.

Udział w naszej autorskiej Akademii E-commerce to pierwszy krok do wejścia na rynek e-commerce i rozwoju dochodowego biznesu online. Jeżeli więc Ty jako właściciel, e-commerce manager lub specjalista ds. handlu jeszcze zastanawiasz się nad udziałem w takim kompleksowym kursie, przekonaj się sam, że to najlepszy sposób na zdobycie nie tylko wiedzy teoretycznej, ale także praktycznych umiejętności potrzebnych w tej branży.

EY Academy of Business — kursy prowadzone przez specjalistów

Zarówno nasza Akademia E-commerce, jak i inne kursy czy szkolenia dostępne w ofercie EY Academy, prowadzone są przez wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy są zarazem praktykami. Mają wieloletnie doświadczenie zawodowe w branży, której dotyczy dany kurs lub szkolenie, a podczas prowadzenia zajęć skupiają się przede wszystkim na tym, jak przekazać wiedzę i umiejętności w przystępny, zrozumiały sposób. Już dziś zapisz się na wybrane lub wszystkie programy szkolenia modułowego z zakresu e-commerce i dowiedz się, jak rozwinąć swój sklep internetowy do zadowalającego poziomu, który przynosi wymierne zyski i stale dąży do realizacji kolejnych celów biznesowych. Zapraszamy także do zapoznania się z innymi kursami z zakresu sprzedaży, marketingu, analizy danych czy wielu innych dziedzin dostępnymi w ofercie EY Academy of Business.

Kurs kierujemy do:

  • Specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym
  • E-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie
  • Właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się, jak zwiększać skuteczność w każdym obszarze e-handlu. Nauczysz się wyboru optymalnej strategii sprzedaży, optymalizacji technicznej sklepu, generowania wartościowego ruchu oraz poprawy wskaźnika konwersji.

Program „Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online” składa się z 5 modułów: Skuteczna strategia e-commerce, Rozwój i optymalizacja e-sklepu, Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce, Zwiększanie konwersji oraz Analityka danych w e-commerce.

Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 5 modułów, pakiet 3 modułów lub pojedynczy 2-dniowy moduł.

Moduł 1. Skuteczna strategia e-commerce - kliknij po więcej

  1. Strategia biznesu online
  2. Strategia marketingu cyfrowego dla e-commerce
  3. Strategie sprzedaży w Internecie
  4. Ekspansja zagraniczna. Strategie wejścia na obce rynki

Moduł 2. Rozwój i optymalizacja e-sklepu - kliknij po więcej

  1. Techniczna optymalizacja e-sklepu
  2. Ułatw zakupy w Twoim sklepie

Moduł 3. Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce - kliknij po więcej

  1. Jak generować ruch organiczny za pomocą SEO?
  2. Google Ads. Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych
  3. Social media, e-mail marketing i marketing SMS. Pozyskiwanie klientów w kanałach content marketingu
  4. Opinie klientów, afiliacja i porównywarki cenowe. Skuteczne pozyskiwanie ruchu dla e-commerce

Moduł 4. Zwiększanie konwersji - kliknij po więcej

  1. Konwersja w e-commerce
  2. Budowanie doświadczenia klienta (CX) w sklepie internetowym
  3. Jak wdrażać zasady użyteczności (UX) z myślą o kliencie?
  4. SXO — optymalizacja doświadczenia klienta. Co daje połączenie SEO z UX?
  5. Automatyzacja procesów z wykorzystaniem narzędzi marketing automation
  6. Marketing automation w praktyce

Moduł 5. Analityka danych w e-commerce - kliknij po więcej

  1. Mierzenie efektywności działań e-marketingowych
  2. Kluczowe wskaźniki w e-commerce
  3. Przewodnik po Google Analytics
  4. Analityka social media. Wskaźniki i narzędzia

Jacek Dziura - Head of Marketing w Future Mind. Ekspert ds. marketingu i doradca biznesowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym.

Damian Wiszowaty - CEO w Gonito. Ekspert Amazon z ponad 6-letnim doświadczeniem, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon.

Anna Jelonek - Head of International Executive Department w iCEA. Wspiera biznesy klientów na rynkach zagranicznych oraz zarządza międzynarodowym działem wykonawczym.

Marek Kich - CEO w Satisfly. Konsultant e-Commerce i marketingu. Od ponad 10 lat pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w e-Commerce B2B/B2C, wspierając je od pierwszych pomysłów rozpoczęcia sprzedaży w sieci po skalowanie wyników sprzedażowych.

Marcin Szczur - Deputy Head of Sales w Blue Media. Odpowiada za strategię rozwoju firmy i współpracę z partnerami z sektora e-commerce i handlu detalicznego. Posiada doświadczenie w zakresie systemów płatniczych, user experience, e-commerce oraz płatności mobilnych.

Aneta Kazanowska - Dyrektor sklepów internetowych w VRG S.A. Doświadczenie budowała w branży budowlanej, elektronicznej, finalnie zakochując się w modzie — obecnie swoimi umiejętnościami wspiera takie marki jak Vistula, Bytom oraz Wólczanka.

Tomasz Czechowski - SEO Technical Manager w iCEA. Zajmuje się technicznymi oraz strategicznymi aspektami skutecznych strategii SEO z wymiernymi korzyściami biznesowymi dla klientów. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w branży SEO/WEB-DEV.

Krzysztof Wieczorkowski - Head of SEM Department w iCEA. Nadzoruje funkcjonowanie działu SEM. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu kampanii Google Ads. Jego klientami są głównie duże biznesy e-commerce i praca z takim klientem sprawia mu największą satysfakcję.

Wiktoria Drozd - CEO agencji Digital Heart, która wspiera firmy zarówno w starcie, jak i we wzroście, dzięki projektowaniu, wdrażaniu i rozwijaniu strategii marketingu cyfrowego. Zajmuje się projektowaniem, tworzeniem treści i budowaniem doświadczeń zakupowych.

Sebastian Horoszko - Co-founder w Zaufane.pl. Od ponad 10 lat związany z branżą e-commerce. Zajmuje się marketingiem opinii w Zaufane.pl. Jego misją jest rozwój firmy i dopasowywanie proponowanych rozwiązań na rynkach zagranicznych, w szczególności w krajach CEE.

Mateusz Jeżyk - Group Head of Customer Success w Sales Intelligence. Specjalista e-commerce i performance z 12-letnim stażem. Odpowiada za rozwój biznesu w projektach e-commerce i lead generation. Zarządza współpracą z czołowymi sklepami internetowymi w Polsce.

Iwona Nalbach - Business Development Manager w Sales Intelligence. Doświadczony specjalista e-commerce i digital marketingu. Pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego. Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu projektów e-commerce.

Michał Ziach - Head of Polish Executive Department w iCEA. Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi wyciągać wnioski z twardych danych, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Mike Korba - Co-founder w User.com, Chief Commercial Officer. Ekspert marketing automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH.

Mariusz Szczerbal - Web Data Analyst w iCEA. W branży marketingu internetowego pracuje od ponad 6 lat. Obecnie zajmuje się analityką internetową, a przekrojowa wiedza pozyskana z wcześniejszych lat pozwala mu podejmować lepsze decyzje biznesowe dla klientów.

Weronika Graczyk - Senior SEM Specialist w iCEA. Aktualnie zajmuje się prowadzeniem, analizą i optymalizacją kampanii reklamowych w systemach Facebook Ads, Google Ads i LinkedIn Ads.

Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online

Sprzedaż internetowa wkroczyła obecnie na nowy, zupełnie nieznany dotąd poziom. Oprócz znanych od dawna sklepów internetowych i portali aukcyjnych odbywa się także niemal we wszystkich mediach społecznościowych. Rozwój w branży e-commerce stanowi zatem doskonałą szansę na rozwój biznesu, który będzie przynosił zyski. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tej kwestii, istnieją różnego rodzaju szkolenia e-commerce, które poruszają istotne zagadnienia. Jeszcze lepszym rozwiązaniem może być kompleksowy kurs modułowy, który pozwoli Ci na zwiększenie sprzedaży online w każdej branży.

Co powinno obejmować szkolenie e-commerce?

Własny sklep internetowy to dobry początek, ale to zaledwie wstęp do całej pracy, jaką należy wykonać w branży e-commerce. Aby rozwinąć dobrze działający, dochodowy biznes online konieczna jest cała strategia i dbanie o dobre praktyki, także w zakresie komunikacji z klientem. Dlatego decydując się na odbycie szkolenia e-commerce, warto zwrócić uwagę na to, czy oferuje ono holistyczne podejście do tematu — od podstaw, takich jak poznanie strategii skutecznej sprzedaży czy optymalizacja sklepu internetowego, aż po zagadnienia zaawansowane, związane z analizą danych i mierzeniem efektywności działań w branży e-commerce. Bardzo istotne jest także to, aby w trakcie szkolenia nabyć przede wszystkim umiejętności praktycznych, a nie jedynie wiedzy teoretycznej. Wszystkie te czynniki uwzględniono w kompleksowym szkoleniu modułowym „Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online” z oferty EY Academy of Business.

Akademia E-commerce – kompleksowy kurs modułowy

Modułowe szkolenie przygotowane przez specjalistów z EY Academy of Business oferuje kompleksowy program budowania i rozwoju dochodowego biznesu online. Akademia E-commerce to kurs dedykowany między innymi właścicielom firm, którzy dopiero planują wejść na rynek e-commerce, ale także e-commerce managerów oraz specjalistów i managerów innych działów (np. sprzedaży), którzy szukają sposobów na rozwój biznesu online i zwiększenie sprzedaży w internecie. Kurs nie skupia się na żadnym konkretnym obszarze handlu, a zatem będzie pomocny dla pracowników każdej branży. Możliwe jest zrealizowanie poszczególnych modułów, jednak zalecamy skorzystanie z całego programu szkolenia, który przygotuje Cię do wejścia na rynek e-commerce i rozwinięcia dochodowego biznesu online w sposób kompleksowy.

  1. Skuteczna strategia e-commerce

    Podstawą wejścia na rynek e-commerce jest zdobycie ogólnej wiedzy z zakresu zasad jego funkcjonowania, w jakim kierunku będzie rozwijać się branża oraz jak ocenić potencjał sprzedażowy swojej firmy na nowych rynkach. Podczas pierwszego modułu szkolenia zdobędziesz także umiejętność analizowania działań konkurencji, budowania skutecznej strategii e-commerce, a także budowania marki swojego sklepu internetowego. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ bez tych podstaw nie będzie możliwy optymalny rozwój dochodowego biznesu online. Określenie celów biznesowych, analiza rynku i budowanie rozpoznawalnej marki pozwoli firmie rozwinąć skrzydła na rynku e-commerce. Ponadto szkolenie pomoże uczestnikom rozważyć kwestie sprzedaży w mediach społecznościowych oraz na rynkach zagranicznych, dobierając odpowiednią strategię do realizacji założonych celów biznesowych.

  2. Rozwój i optymalizacja e-sklepu

    Ta część szkolenia e-commerce dotyczy nieco bardziej technicznych spraw związanych z prowadzeniem sklepów internetowych. Moduł 2 omawia między innymi różnice w rodzajach oprogramowania e-sklepu, możliwości jego konfiguracji oraz sukcesy i błędy w projektowaniu mobilnej wersji strony. To niezwykle ważne, aby sklep internetowy był przyjazny dla użytkownika — jeżeli taki nie będzie, klient może szybko zrezygnować z zakupów. A ponieważ ogromna część sprzedaży online odbywa się przy pomocy urządzeń mobilnych, w trakcie szkolenia dowiesz się także, czy warto zainwestować w aplikację zakupową i na co zwrócić uwagę, projektując mobilną wersję e-sklepu. Poznasz też najpopularniejsze platformy e-commerce i czynniki rankingowe Google, które mają wpływ na widoczność i pozycję strony w wyszukiwarce.

  3. Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce

    Prawdziwą sztuką w dzisiejszej branży e-commerce jest przyciągnięcie uwagi konsumenta i wyróżnienie swojej strony spośród innych sklepów internetowych. Dlatego dla rozwoju dochodowego biznesu online istotna jest znajomość narzędzi i sposobów budowania widoczności sklepu w wyszukiwarce, optymalizacji SEO, tworzenia efektywnych reklam, zachęcających klienta do konkretnych działań oraz generowania ruchu dzięki opiniom klientów. Wszystko to wraz z praktycznymi przykładami poznasz podczas 3. modułu szkolenia e-commerce „Akademia E-commerce”. Nauczysz się wykorzystywać różne kanały (m.in. SMS-owe czy mailowe) do budowania marki, jej rozpoznawalności oraz zwiększania ruchu na stronie.

  4. Zwiększanie konwersji

    Najnowsze metody optymalizacji konwersji pozwolą Ci nie tylko generować ruch na stronie, ale także sprawić, by produkty ze sklepu faktycznie się sprzedawały. W trakcie modułu 4. poznasz zatem dobre praktyki i zabiegu, dzięki którym klient wróci na stronę sklepu, a także różne formy optymalizacji konwersji i najskuteczniejszy program marketing automation. W EY Academy of Business stawiamy przede wszystkim na przekazywanie umiejętności praktycznych, dlatego nauczymy Cię także tego, jak analizować i poprawiać użyteczność strony oraz budować doświadczenie klienta w branży e-commerce.

  5. Analityka danych w e-commerce

    Ostatni z modułów Akademii E-commerce skupia się przede wszystkim na tym, jak analiza danych może pomóc firmie pozyskiwać klientów, szukać przyczyn problemów, czy interpretować wskaźniki efektywności w social mediach. Analiza danych jest w branży e-commerce bardzo pomocnym czynnikiem, dzięki któremu rozwój dochodowego biznesu online stanie się o wiele łatwiejszy. Dlatego podczas szkolenia dowiesz się, jak mierzyć i obliczać efektywność za pomocą popularnych wskaźników, analizować zachowania konsumentów na Twojej stronie i korzystać z narzędzi takich jak Google Analytics.

Dlaczego warto skorzystać z profesjonalnego szkolenia e-commerce?

Liczba sklepów i stron internetowych rośnie w sieci każdego dnia. Jak przebić się przez ten ogrom informacji, reklam i postów w mediach społecznościowych? Jak sprawić, by klienci zauważyli właśnie Twoją firmę, kupili Twoje produkty? Pomimo najszczerszych chęci nie uda się to bez przemyślanej i skutecznej strategii, obejmującej budowanie marki, tworzenie efektywnych reklam, generowanie ruchu na stronie i analizowanie danych pomocnych w rozwoju e-sklepu. Dlatego kompleksowe szkolenie e-commerce jest odpowiedzią na wszystkie te potrzeby.

Udział w naszej autorskiej Akademii E-commerce to pierwszy krok do wejścia na rynek e-commerce i rozwoju dochodowego biznesu online. Jeżeli więc Ty jako właściciel, e-commerce manager lub specjalista ds. handlu jeszcze zastanawiasz się nad udziałem w takim kompleksowym kursie, przekonaj się sam, że to najlepszy sposób na zdobycie nie tylko wiedzy teoretycznej, ale także praktycznych umiejętności potrzebnych w tej branży.

EY Academy of Business — kursy prowadzone przez specjalistów

Zarówno nasza Akademia E-commerce, jak i inne kursy czy szkolenia dostępne w ofercie EY Academy, prowadzone są przez wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy są zarazem praktykami. Mają wieloletnie doświadczenie zawodowe w branży, której dotyczy dany kurs lub szkolenie, a podczas prowadzenia zajęć skupiają się przede wszystkim na tym, jak przekazać wiedzę i umiejętności w przystępny, zrozumiały sposób. Już dziś zapisz się na wybrane lub wszystkie programy szkolenia modułowego z zakresu e-commerce i dowiedz się, jak rozwinąć swój sklep internetowy do zadowalającego poziomu, który przynosi wymierne zyski i stale dąży do realizacji kolejnych celów biznesowych. Zapraszamy także do zapoznania się z innymi kursami z zakresu sprzedaży, marketingu, analizy danych czy wielu innych dziedzin dostępnymi w ofercie EY Academy of Business.

Dla kogo?

Kurs kierujemy do:

  • Specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym
  • E-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie
  • Właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce
Cele i korzyści

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się, jak zwiększać skuteczność w każdym obszarze e-handlu. Nauczysz się wyboru optymalnej strategii sprzedaży, optymalizacji technicznej sklepu, generowania wartościowego ruchu oraz poprawy wskaźnika konwersji.

Szczegóły programu modułowego

Program „Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online” składa się z 5 modułów: Skuteczna strategia e-commerce, Rozwój i optymalizacja e-sklepu, Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce, Zwiększanie konwersji oraz Analityka danych w e-commerce.

Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 5 modułów, pakiet 3 modułów lub pojedynczy 2-dniowy moduł.

Moduł 1. Skuteczna strategia e-commerce - kliknij po więcej

  1. Strategia biznesu online
  2. Strategia marketingu cyfrowego dla e-commerce
  3. Strategie sprzedaży w Internecie
  4. Ekspansja zagraniczna. Strategie wejścia na obce rynki

Moduł 2. Rozwój i optymalizacja e-sklepu - kliknij po więcej

  1. Techniczna optymalizacja e-sklepu
  2. Ułatw zakupy w Twoim sklepie

Moduł 3. Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce - kliknij po więcej

  1. Jak generować ruch organiczny za pomocą SEO?
  2. Google Ads. Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych
  3. Social media, e-mail marketing i marketing SMS. Pozyskiwanie klientów w kanałach content marketingu
  4. Opinie klientów, afiliacja i porównywarki cenowe. Skuteczne pozyskiwanie ruchu dla e-commerce

Moduł 4. Zwiększanie konwersji - kliknij po więcej

  1. Konwersja w e-commerce
  2. Budowanie doświadczenia klienta (CX) w sklepie internetowym
  3. Jak wdrażać zasady użyteczności (UX) z myślą o kliencie?
  4. SXO — optymalizacja doświadczenia klienta. Co daje połączenie SEO z UX?
  5. Automatyzacja procesów z wykorzystaniem narzędzi marketing automation
  6. Marketing automation w praktyce

Moduł 5. Analityka danych w e-commerce - kliknij po więcej

  1. Mierzenie efektywności działań e-marketingowych
  2. Kluczowe wskaźniki w e-commerce
  3. Przewodnik po Google Analytics
  4. Analityka social media. Wskaźniki i narzędzia

Cena

11250 zł netto - cały pakiet 5 modułów

7100 zł netto - pakiet 3 modułów

2500 zł netto - pojedynczy 2-dniowy moduł

Lokalizacja

Warszawa

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com