Akademia E-commerce - budowa i rozwój dochodowego biznesu online – EY Academy of Business

Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online

Praktycy biznesu krok po kroku nauczą Cię, jak zwiększać skuteczność w każdym obszarze e-handlu – od wyboru optymalnej strategii sprzedaży, przez optymalizację techniczną sklepu, po generowanie wartościowego ruchu i poprawę wskaźnika konwersji.

Kurs kierujemy do:

  • specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym;
  • e-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie;
  • właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce.

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się, jak zwiększać skuteczność w każdym obszarze e-handlu. Nauczysz się wyboru optymalnej strategii sprzedaży, optymalizacji technicznej sklepu, generowania wartościowego ruchu oraz poprawy wskaźnika konwersji.

Program „Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online” składa się z 5 modułów: Skuteczna strategia e-commerce, Rozwój i optymalizacja e-sklepu, Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce, Zwiększanie konwersji oraz Analityka danych w e-commerce.

Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 5 modułów, pakiet 3 modułów lub pojedynczy 2-dniowy moduł.

Moduł 1. Skuteczna strategia e-commerce

Dzień I

  1. Budowa strategii biznesu online. Od wyboru produktu, aż po wybór rynku
  2. Strategia marketingu cyfrowego dla e-commerce

Dzień II

  1. Strategie sprzedaży w Internecie
  2. Ekspansja zagraniczna. Strategie wejścia na obce rynki

Moduł 2. Rozwój i optymalizacja e-sklepu

Dzień I

  1. Techniczna optymalizacja e-sklepu

Dzień II

  1. Obsługa klienta. Ułatw zakupy w Twoim sklepie

Moduł 3. Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce

Dzień I          

  1. Jak generować ruch organiczny za pomocą SEO?
  2. Google Ads. Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych

Dzień II

  1. Social media, e-mail marketing i marketing SMS. Pozyskiwanie klientów w kanałach content marketingu
  2. Opinie klientów, afiliacja i porównywarki cenowe. Skuteczne pozyskiwanie ruchu dla e-commerce

Moduł 4. Zwiększanie konwersji

Dzień I

  1. Konwersja w e-commerce
  2. Budowanie doświadczenia klienta (CX) w sklepie internetowym
  3. Jak wdrażać zasady użyteczności (UX)  z myślą o kliencie?
  4. SXO — optymalizacja doświadczenia klienta. Co daje połączenie SEO z UX?

Dzień II

  1. Automatyzacja procesów z wykorzystaniem narzędzi marketing automation
  2. Marketing automation w praktyce

Moduł 5. Analityka danych w e-commerce

Dzień I 

  1. Mierzenie efektywności działań e-marketingowych
  2. Kluczowe wskaźniki w e-commerce

Dzień II

  1. Przewodnik po Google Analytics
  2. Analityka social media. Wskaźniki i narzędzia

Jacek Dziura - Head of Marketing w Future Mind. Ekspert ds. marketingu i doradca biznesowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym.

Damian Wiszowaty - CEO w Gonito. Ekspert Amazon z ponad 6-letnim doświadczeniem, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon.

Anna Jelonek - Head of International Executive Department w grupie iCEA. Wspiera biznesy klientów na rynkach zagranicznych oraz zarządza międzynarodowym działem wykonawczym.

Marek Kich - CEO w Satisfly. Konsultant e-Commerce i marketingu. Od ponad 10 lat pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w e-Commerce B2B/B2C, wspierając je od pierwszych pomysłów rozpoczęcia sprzedaży w sieci po skalowanie wyników sprzedażowych.

Marcin Szczur - Deputy Head of Sales w Blue Media. Odpowiada za strategię rozwoju firmy i współpracę z partnerami z sektora e-commerce i handlu detalicznego. Posiada doświadczenie w zakresie systemów płatniczych, user experience, e-commerce oraz płatności mobilnych.

Aneta Kazanowska - Dyrektor sklepów internetowych w VRG S.A. Doświadczenie budowała w branży budowlanej, elektronicznej, finalnie zakochując się w modzie — obecnie swoimi umiejętnościami wspiera takie marki jak Vistula, Bytom oraz Wólczanka.

Tomasz Czechowski - SEO Technical Manager w Grupie iCEA. Zajmuje się technicznymi oraz strategicznymi aspektami skutecznych strategii SEO z wymiernymi korzyściami biznesowymi dla klientów. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w branży SEO/WEB-DEV.

Krzysztof Wieczorkowski - Head of SEM Department w ADSright. Nadzoruje funkcjonowanie działu SEM. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu kampanii Google Ads. Jego klientami są głównie duże biznesy e-commerce i praca z takim klientem sprawia mu największą satysfakcję.

Wiktoria Drozd - CEO agencji Digital Heart, która wspiera firmy zarówno w starcie, jak i we wzroście, dzięki projektowaniu, wdrażaniu i rozwijaniu strategii marketingu cyfrowego. Zajmuje się projektowaniem, tworzeniem treści i budowaniem doświadczeń zakupowych.

Sebastian Horoszko - Co-founder w Zaufane.pl. Od ponad 10 lat związany z branżą e-commerce. Zajmuje się marketingiem opinii w Zaufane.pl. Jego misją jest rozwój firmy i dopasowywanie proponowanych rozwiązań na rynkach zagranicznych, w szczególności w krajach CEE.

Mateusz Jeżyk - Group Head of Customer Success w Sales Intelligence. Specjalista e-commerce i performance z 12-letnim stażem. Odpowiada za rozwój biznesu w projektach e-commerce i lead generation. Zarządza współpracą z czołowymi sklepami internetowymi w Polsce.

Iwona Nalbach - Business Development Manager w Sales Intelligence. Doświadczony specjalista e-commerce i digital marketingu. Pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego. Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu projektów e-commerce.

Michał Ziach - Head of Polish Executive Department w Grupie iCEA. Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi wyciągać wnioski z twardych danych, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Mike Korba - Co-founder w User.com, Chief Commercial Officer. Ekspert marketing automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH.

Mariusz Szczerbal - Web Data Analyst w Grupie iCEA. W branży marketingu internetowego pracuje od ponad 6 lat. Obecnie zajmuje się analityką internetową, a przekrojowa wiedza pozyskana z wcześniejszych lat pozwala mu podejmować lepsze decyzje biznesowe dla klientów.

Weronika Graczyk - Senior SEM Specialist w ADSright. Aktualnie zajmuje się prowadzeniem, analizą i optymalizacją kampanii reklamowych w systemach Facebook Ads, Google Ads i LinkedIn Ads.

Dostępne opcje

Akademia E-commerce - budowa i rozwój dochodowego biznesu online

Cena

11250 zł netto

Pakiet 3 modułów

Cena

7100 zł netto

  • Oszczędzasz 400 zł

Pojedynczy 2-dniowy moduł

Cena

2500 zł netto

Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online

Praktycy biznesu krok po kroku nauczą Cię, jak zwiększać skuteczność w każdym obszarze e-handlu – od wyboru optymalnej strategii sprzedaży, przez optymalizację techniczną sklepu, po generowanie wartościowego ruchu i poprawę wskaźnika konwersji.

Dla kogo?

Kurs kierujemy do:

  • specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym;
  • e-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie;
  • właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce.
Cele i korzyści

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się, jak zwiększać skuteczność w każdym obszarze e-handlu. Nauczysz się wyboru optymalnej strategii sprzedaży, optymalizacji technicznej sklepu, generowania wartościowego ruchu oraz poprawy wskaźnika konwersji.

Szczegóły programu modułowego

Program „Akademia E-commerce – budowa i rozwój dochodowego biznesu online” składa się z 5 modułów: Skuteczna strategia e-commerce, Rozwój i optymalizacja e-sklepu, Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce, Zwiększanie konwersji oraz Analityka danych w e-commerce.

Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 5 modułów, pakiet 3 modułów lub pojedynczy 2-dniowy moduł.

Moduł 1. Skuteczna strategia e-commerce

Dzień I

  1. Budowa strategii biznesu online. Od wyboru produktu, aż po wybór rynku
  2. Strategia marketingu cyfrowego dla e-commerce

Dzień II

  1. Strategie sprzedaży w Internecie
  2. Ekspansja zagraniczna. Strategie wejścia na obce rynki

Moduł 2. Rozwój i optymalizacja e-sklepu

Dzień I

  1. Techniczna optymalizacja e-sklepu

Dzień II

  1. Obsługa klienta. Ułatw zakupy w Twoim sklepie

Moduł 3. Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce

Dzień I          

  1. Jak generować ruch organiczny za pomocą SEO?
  2. Google Ads. Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych

Dzień II

  1. Social media, e-mail marketing i marketing SMS. Pozyskiwanie klientów w kanałach content marketingu
  2. Opinie klientów, afiliacja i porównywarki cenowe. Skuteczne pozyskiwanie ruchu dla e-commerce

Moduł 4. Zwiększanie konwersji

Dzień I

  1. Konwersja w e-commerce
  2. Budowanie doświadczenia klienta (CX) w sklepie internetowym
  3. Jak wdrażać zasady użyteczności (UX)  z myślą o kliencie?
  4. SXO — optymalizacja doświadczenia klienta. Co daje połączenie SEO z UX?

Dzień II

  1. Automatyzacja procesów z wykorzystaniem narzędzi marketing automation
  2. Marketing automation w praktyce

Moduł 5. Analityka danych w e-commerce

Dzień I 

  1. Mierzenie efektywności działań e-marketingowych
  2. Kluczowe wskaźniki w e-commerce

Dzień II

  1. Przewodnik po Google Analytics
  2. Analityka social media. Wskaźniki i narzędzia

Cena

11250 zł netto - cały pakiet 5 modułów

7100 zł netto - pakiet 3 modułów

2500 zł netto - pojedynczy 2-dniowy moduł

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Start programu: 1 marca 2023

 

Moduł 1: 1-2 marca 2023

Moduł 2: 22-23 marca 2023

Moduł 3: 19-20 kwietnia 2023

Moduł 4: 10-11 maja 2023

Moduł 5: 24-25 maja 2023

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com