AI dla menedżerów – EY Academy of Business

AI dla menedżerów

Pierwszy dzień szkolenia koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu technologii AI i przedstawieniu jej potencjału. Uczestnicy zapoznają się z narzędziami takimi jak Chat GPT czy Gemini. Interaktywne sesje warsztatowe umożliwią eksplorację możliwości i ograniczeń AI przy rozwiązywaniu zadań stawianych menedżerom.

Drugi dzień szkolenia koncentruje się na analizie tego, co zmienia w naszym życiu AI i jaki ma to wpływ na człowieka. Ten dzień dotyczy psychologicznych aspektów AI oraz emocji, jakie towarzyszą kolejnej zmianie, jaką przyniosła nam nowa rzeczywistość.

Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów z różnych branż, którzy chcą zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji. Nie jest wymagana zaawansowana wiedza z zakresu sztucznej inteligencji.

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania technologii sztucznej inteligencji
  • Poznanie najpopularniejszych narzędzi AI
  • Rozwinięcie umiejętności tworzenia skutecznych promptów, czyli poleceń zadawanych narzędziom AI
  • Zapoznanie z podstawowymi wytycznymi prawnymi i wyzwaniami etycznymi przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji
  • Przećwiczenie zdobytej wiedzy w praktyce podczas realizacji case studies

Dzień 1: Biznes i technologia

Moduł 1: Podstawy AI i przedstawienie narzędzi

  • Wprowadzenie do narzędzi AI
  • Jak zbudować dobry prompt?

Moduł 2: Generowanie treści z wykorzystaniem chatbotów AI

  • Wprowadzenie do wykorzystania chatbotów (ChatGPT, Copilot, Gemini)
  • Ćwiczenie praktyczne: Tworzenie treści i szukanie informacji
  • Dyskusja: Jakie są możliwości i ograniczenia tych narzędzi?

Moduł 3: Jak budować strategię wdrożenia AI?

  • Omówienie typowych wyzwań biznesowych, które AI może rozwiązać
  • Benefity wynikające z wdrożenia AI
  • Warsztat: Na czym skupić się tworząc plan wdrożenia?

Moduł 4: Wyzwania operacyjne przy wdrażaniu technologii

  • Jak nawigować pomiędzy dynamicznym rynkiem a celami biznesowymi?
  • Zmiany w modelach biznesowych i operacyjnych
  • Warsztat: Jak odpowiadać na ryzyka związane z AI?

Moduł 5: Droga naprzód – key takeaways

  • Dalsze możliwości rozwoju w zakresie AI (e-learningi, podcasty, publikacje)
  • Sesja Q&A

Dzień 2: AI, zmiana i emocje

Moduł 1: AI – Co i jak się zmienia? 

  • Na co wpływa sztuczna inteligencja?
  • Na co mamy wpływ, a na co nie?
  • Jakie są konsekwencje wejścia AI do naszej codzienności

Moduł 2: Przykłady dobrze i źle wdrożonych zmian technologicznych

  • Przykłady zmian wdrożonych w innych firmach
  • Z życia wzięte, doświadczeniem pisane, czyli jakich wniosków dostarczyły Wam zmiany, w których braliście udział
  • Jakie lekcje z doświadczeń innych firm i własnych możemy wykorzystać przy wdrażaniu AI w organizacjach czy też w życiu osobistym

Moduł 3: AI i emocje  

  • Zmiana i emocje, duet, który nam ciągle towarzyszy
  • Neuroplastyczność – nie tylko AI potrafi się adaptować
  • Jakie emocje budzi w nas AI?
  • Jak przezwyciężyć obawy, jakie budzi w nas AI?

Moduł 4: Wpływ AI na psychikę człowieka

  • Jak AI wpływ na człowieka?
  • Przykłady pozytywnych i negatywnych konsekwencji
  • Metody radzenia sobie z negatywnymi skutkami wpływu sztucznej inteligencji na psychikę człowieka
  • Na kim spoczywa odpowiedzialność za wpływ AI na ludzką psychikę

Moduł 5: Człowiek w obliczu zmiany – wykorzystanie znanych narzędzi do wdrażania AI w organizacjach

  • Przekonania na temat siebie w zmianie
  • Fazy, przez jakie przechodzi pracownik podczas zmiany
  • Typowe zachowania pracowników i ich postawy w ramach z każdej z faz
  • Jak menedżer może reagować w każdej z faz, adekwatnie adresując potrzeby projektu i emocje pracownika

Moduł 6: Podróż w czasie

Wioleta Fortuńska - trener EY Academy of Business w zakresie sztucznej inteligencji. Jej doświadczenie obejmuje wiedzę zdobytą na UC Berkeley, a także pracę na projektach wdrażających rozwiązania AI, ze szczególnym uwzględnieniem modeli językowych i chatbotów.

Ewelina Janusz-Patyk - od 20 lat pracuje na rynku międzynarodowym. Łączy w sobie kompetencje menedżerskie, przywódcze oraz szkoleniowe. Zarządzała zespołami, przeprowadzała międzynarodowe firmy i ludzi przez zmiany, budowała projekty rozwojowe.

AI dla menedżerów

Cena

2 800 zł netto (3 444,00 zł brutto)

AI dla menedżerów

Pierwszy dzień szkolenia koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu technologii AI i przedstawieniu jej potencjału. Uczestnicy zapoznają się z narzędziami takimi jak Chat GPT czy Gemini. Interaktywne sesje warsztatowe umożliwią eksplorację możliwości i ograniczeń AI przy rozwiązywaniu zadań stawianych menedżerom.

Drugi dzień szkolenia koncentruje się na analizie tego, co zmienia w naszym życiu AI i jaki ma to wpływ na człowieka. Ten dzień dotyczy psychologicznych aspektów AI oraz emocji, jakie towarzyszą kolejnej zmianie, jaką przyniosła nam nowa rzeczywistość.

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów z różnych branż, którzy chcą zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji. Nie jest wymagana zaawansowana wiedza z zakresu sztucznej inteligencji.

Cele i korzyści

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania technologii sztucznej inteligencji
  • Poznanie najpopularniejszych narzędzi AI
  • Rozwinięcie umiejętności tworzenia skutecznych promptów, czyli poleceń zadawanych narzędziom AI
  • Zapoznanie z podstawowymi wytycznymi prawnymi i wyzwaniami etycznymi przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji
  • Przećwiczenie zdobytej wiedzy w praktyce podczas realizacji case studies
Program

Dzień 1: Biznes i technologia

Moduł 1: Podstawy AI i przedstawienie narzędzi

  • Wprowadzenie do narzędzi AI
  • Jak zbudować dobry prompt?

Moduł 2: Generowanie treści z wykorzystaniem chatbotów AI

  • Wprowadzenie do wykorzystania chatbotów (ChatGPT, Copilot, Gemini)
  • Ćwiczenie praktyczne: Tworzenie treści i szukanie informacji
  • Dyskusja: Jakie są możliwości i ograniczenia tych narzędzi?

Moduł 3: Jak budować strategię wdrożenia AI?

  • Omówienie typowych wyzwań biznesowych, które AI może rozwiązać
  • Benefity wynikające z wdrożenia AI
  • Warsztat: Na czym skupić się tworząc plan wdrożenia?

Moduł 4: Wyzwania operacyjne przy wdrażaniu technologii

  • Jak nawigować pomiędzy dynamicznym rynkiem a celami biznesowymi?
  • Zmiany w modelach biznesowych i operacyjnych
  • Warsztat: Jak odpowiadać na ryzyka związane z AI?

Moduł 5: Droga naprzód – key takeaways

  • Dalsze możliwości rozwoju w zakresie AI (e-learningi, podcasty, publikacje)
  • Sesja Q&A

Dzień 2: AI, zmiana i emocje

Moduł 1: AI – Co i jak się zmienia? 

  • Na co wpływa sztuczna inteligencja?
  • Na co mamy wpływ, a na co nie?
  • Jakie są konsekwencje wejścia AI do naszej codzienności

Moduł 2: Przykłady dobrze i źle wdrożonych zmian technologicznych

  • Przykłady zmian wdrożonych w innych firmach
  • Z życia wzięte, doświadczeniem pisane, czyli jakich wniosków dostarczyły Wam zmiany, w których braliście udział
  • Jakie lekcje z doświadczeń innych firm i własnych możemy wykorzystać przy wdrażaniu AI w organizacjach czy też w życiu osobistym

Moduł 3: AI i emocje  

  • Zmiana i emocje, duet, który nam ciągle towarzyszy
  • Neuroplastyczność – nie tylko AI potrafi się adaptować
  • Jakie emocje budzi w nas AI?
  • Jak przezwyciężyć obawy, jakie budzi w nas AI?

Moduł 4: Wpływ AI na psychikę człowieka

  • Jak AI wpływ na człowieka?
  • Przykłady pozytywnych i negatywnych konsekwencji
  • Metody radzenia sobie z negatywnymi skutkami wpływu sztucznej inteligencji na psychikę człowieka
  • Na kim spoczywa odpowiedzialność za wpływ AI na ludzką psychikę

Moduł 5: Człowiek w obliczu zmiany – wykorzystanie znanych narzędzi do wdrażania AI w organizacjach

  • Przekonania na temat siebie w zmianie
  • Fazy, przez jakie przechodzi pracownik podczas zmiany
  • Typowe zachowania pracowników i ich postawy w ramach z każdej z faz
  • Jak menedżer może reagować w każdej z faz, adekwatnie adresując potrzeby projektu i emocje pracownika

Moduł 6: Podróż w czasie

Cena

2 800 zł netto (3 444,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

20-21 lutego 2025

Kontakt

Mateusz Banasiak

Koordynator kursu

  • +48 453 712 759
  • Mateusz.Banasiak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane