Smart dla HR – EY Academy of Business

Smart dla HR

Udział w szkoleniu zapewni Ci wiedzę na temat smart rozwiązań (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse), istotnych z punktu widzenia HR.

Szkolenie przewidziane jest dla:

  • Pracowników działu HR, którzy chcą zrozumieć smart rozwiązania i tym samym skuteczniej docierać do kandydatów
  • Osób, które pragną ugruntować swoją wiedzę w zakresie nowoczesnych technologii
  • Pracowników chcących przeprowadzać interesujące kampanie w mediach społecznościowych i rozwijać Employer Branding z użyciem smart rozwiązań
  • Osób, które potrzebują konkretów: jak działa technologia, jakie ma zalety i wady, ile mogę na tym zarobić, ile wynoszą koszty, czym pracownicy mogą być zainteresowani
  • Osób decyzyjnych, aby miały świadomość o czym i w jaki sposób rozmawiać z kandydatami w kwestii IoT/5G/AR/blockchain
  • Chcących wzmocnić markę firmy (kojarzoną od tej pory ze smart rozwiązaniami)

Głównym celem szkolenia jest:

  • Wyjaśnienie czym są — i czym nie są — smart rozwiązania (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse)
  • Pokazanie zalet oraz wad tych technologicznych światów (use casy firm, które wdrożyły te rozwiązania)
  • Wyjaśnienie składowych technologii i profilu kandydatów, którzy mogliby pracować przy smart rozwiązaniach
  • Przezwyciężenie lęku przed nowoczesnymi technologiami i pokazanie, jak wykorzystywać smart m.in. do brandingu firmy
  • Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji:
    • Świat Internetu Rzeczy, blockchain, AI, Metaverse – w jaki sposób nowoczesne technologie zmieniły oblicze świata i dokąd zmierzamy – zrozumienie kontekstu biznesowego i społecznego
    • Czy AI jest rzeczywiście tak skomplikowane – jak działa Sztuczna Inteligencja? (terminy i wyrażenia, które trzeba znać, aby poruszać się w obszarze sztucznej inteligencji)
    • Skupienie się na przeszłości/przyszłości – jak rozważać AI z perspektywy biznesu (w tym wskaźniki takie jak OEE) oraz z perspektywy pracownika
    • Brzydka rzeczywistość AI – dlaczego ludzie wciąż obawiają się korzystać z AI (i jak zmienić ich nastawienie)?
  • Jakie narzędzia AI powinienem poznać?
    • Jak szukać AI do rozwiązania problemu, nie ograniczając się do konkretnego narzędzia
    • Narzędzia stosowane w firmach – AI do analizy plików PDF i tekstów, AI do generowania prezentacji, AI do udoskonalania formuł Excela, AI do tworzenia notatek i zapisów z spotkań, AI do tworzenia szkoleń wideo oraz inne warte wdrożenia, które automatyzują codzienne trudności
  • Chat GPT do codziennego użytku:
    • Czym jest i na czym polega skuteczne wywoływanie (efektywna składnia zapytań)?
    • Kontrola generowania tekstu w celu uzyskania spójnych i zróżnicowanych wyników
    • Możliwości ChatGPT – dla programistów, menedżerów, działu UX, marketingu, finansów z perspektywy: tworzenia gotowych tekstów, analizy istniejących dokumentów, tworzenia map myśli, generowania kodu, optymalizacji SEO, pisania materiałów promocyjnych, zbierania opinii od klientów, tworzenia skutecznych e-maili, tworzenia grafiki oraz tworzenia własnego ChatGPT
    • Skuteczne wtyczki do ChatGPT rozszerzające możliwości – płatne/darmowe – w tym: analizatory wywołań, funkcje analityczne, funkcje naukowe, kontrola bezpieczeństwa
    • Darmowe wtyczki AI, m.in. monitorowanie tekstu, online asystent AI, podsumowania treści, korektor czytelności tekstu
  • Jak skutecznie zrozumieć MidJourney:
    • Możliwości MidJourney – parametry, modyfikatory, tworzenie grafiki, zdjęć, obrazów, materiałów promocyjnych firmy
    • Co jeszcze potrafi MidJourney – style, modyfikacja, miksowanie stylów, korekta punktów
    • Generowanie realistycznych obrazów oraz manipulowanie atrybutami obrazu za pomocą skutecznego wywoływania
  • Etyka i bezpieczeństwo AI:
    • Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem związanym z AI – jak zabezpieczyć się przed deepfake i innymi atakami?
    • Prawa autorskie i licencje – czy mogę korzystać z wygenerowanych materiałów?
  • Sesja Pytań i Odpowiedzi

Marcin Sikorski - ekspert i popularyzator Internetu Rzeczy (IoT), trener EY Academy of Business. Specjalizuje się w adaptacji IoT z blockchain i 5G, biznesowej wartości Smart, bezpieczeństwie IoT, predictive maintenance, a także współpracy biznesowej z Chinami.

Smart dla HR (cena promocyjna)

Cena

1600 zł netto ( 1968 zł brutto )

Smart dla HR

Udział w szkoleniu zapewni Ci wiedzę na temat smart rozwiązań (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse), istotnych z punktu widzenia HR.

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest dla:

  • Pracowników działu HR, którzy chcą zrozumieć smart rozwiązania i tym samym skuteczniej docierać do kandydatów
  • Osób, które pragną ugruntować swoją wiedzę w zakresie nowoczesnych technologii
  • Pracowników chcących przeprowadzać interesujące kampanie w mediach społecznościowych i rozwijać Employer Branding z użyciem smart rozwiązań
  • Osób, które potrzebują konkretów: jak działa technologia, jakie ma zalety i wady, ile mogę na tym zarobić, ile wynoszą koszty, czym pracownicy mogą być zainteresowani
  • Osób decyzyjnych, aby miały świadomość o czym i w jaki sposób rozmawiać z kandydatami w kwestii IoT/5G/AR/blockchain
  • Chcących wzmocnić markę firmy (kojarzoną od tej pory ze smart rozwiązaniami)
Cele i korzyści

Głównym celem szkolenia jest:

  • Wyjaśnienie czym są — i czym nie są — smart rozwiązania (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse)
  • Pokazanie zalet oraz wad tych technologicznych światów (use casy firm, które wdrożyły te rozwiązania)
  • Wyjaśnienie składowych technologii i profilu kandydatów, którzy mogliby pracować przy smart rozwiązaniach
  • Przezwyciężenie lęku przed nowoczesnymi technologiami i pokazanie, jak wykorzystywać smart m.in. do brandingu firmy
Program
  • Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji:
    • Świat Internetu Rzeczy, blockchain, AI, Metaverse – w jaki sposób nowoczesne technologie zmieniły oblicze świata i dokąd zmierzamy – zrozumienie kontekstu biznesowego i społecznego
    • Czy AI jest rzeczywiście tak skomplikowane – jak działa Sztuczna Inteligencja? (terminy i wyrażenia, które trzeba znać, aby poruszać się w obszarze sztucznej inteligencji)
    • Skupienie się na przeszłości/przyszłości – jak rozważać AI z perspektywy biznesu (w tym wskaźniki takie jak OEE) oraz z perspektywy pracownika
    • Brzydka rzeczywistość AI – dlaczego ludzie wciąż obawiają się korzystać z AI (i jak zmienić ich nastawienie)?
  • Jakie narzędzia AI powinienem poznać?
    • Jak szukać AI do rozwiązania problemu, nie ograniczając się do konkretnego narzędzia
    • Narzędzia stosowane w firmach – AI do analizy plików PDF i tekstów, AI do generowania prezentacji, AI do udoskonalania formuł Excela, AI do tworzenia notatek i zapisów z spotkań, AI do tworzenia szkoleń wideo oraz inne warte wdrożenia, które automatyzują codzienne trudności
  • Chat GPT do codziennego użytku:
    • Czym jest i na czym polega skuteczne wywoływanie (efektywna składnia zapytań)?
    • Kontrola generowania tekstu w celu uzyskania spójnych i zróżnicowanych wyników
    • Możliwości ChatGPT – dla programistów, menedżerów, działu UX, marketingu, finansów z perspektywy: tworzenia gotowych tekstów, analizy istniejących dokumentów, tworzenia map myśli, generowania kodu, optymalizacji SEO, pisania materiałów promocyjnych, zbierania opinii od klientów, tworzenia skutecznych e-maili, tworzenia grafiki oraz tworzenia własnego ChatGPT
    • Skuteczne wtyczki do ChatGPT rozszerzające możliwości – płatne/darmowe – w tym: analizatory wywołań, funkcje analityczne, funkcje naukowe, kontrola bezpieczeństwa
    • Darmowe wtyczki AI, m.in. monitorowanie tekstu, online asystent AI, podsumowania treści, korektor czytelności tekstu
  • Jak skutecznie zrozumieć MidJourney:
    • Możliwości MidJourney – parametry, modyfikatory, tworzenie grafiki, zdjęć, obrazów, materiałów promocyjnych firmy
    • Co jeszcze potrafi MidJourney – style, modyfikacja, miksowanie stylów, korekta punktów
    • Generowanie realistycznych obrazów oraz manipulowanie atrybutami obrazu za pomocą skutecznego wywoływania
  • Etyka i bezpieczeństwo AI:
    • Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem związanym z AI – jak zabezpieczyć się przed deepfake i innymi atakami?
    • Prawa autorskie i licencje – czy mogę korzystać z wygenerowanych materiałów?
  • Sesja Pytań i Odpowiedzi

Cena

Możliwość uzyskania dofinansowania

1600 zł netto ( 1968 zł brutto ) - cena promocyjna

1900 zł netto ( 2337 zł brutto ) - cena regularna

Lokalizacja

Online Live

​Z możliwością zorganizowania w formule zamkniętej, w dowolnej lokalizacji*

Termin

Promocja!

7 października 2024

Kontakt

Mateusz Banasiak

Koordynator kursu

  • +48 453 712 759
  • Mateusz.Banasiak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane