AI w marketingu
Zapraszamy Cię do fascynującej podróży przez świat Sztucznej Inteligencji, gdzie nauka staje się przyjemnością, a przyszłość marketingu nabiera nowego wymiaru! Nasze szkolenie „AI w Marketingu” to wyjątkowa okazja, aby odkryć potężne możliwości, jakie kryje w sobie świat sztucznej inteligencji i przekształcić je w konkretną wartość dla Twojego biznesu.
Szkolenie skierowane jest do:
- Pracowników działów marketingu, marketerów, content designerów zajmujących się na co dzień tworzeniem contentu, komunikacją marketingową
- Dyrektorów marketingu, pracowników agencji reklamowych
- Właścicieli małych i średnich firm chcących nauczyć się, jak zoptymalizować swoją pracę przy pomocy AI
- Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy o zastosowaniu narzędzi AI w marketingu
W trakcie szkolenia dowiesz się m.in.:
- Czym jest sztuczna inteligencja i jakie możliwości oferuje dla marketerów
- Jak efektywnie z nią pracować i tworzyć skuteczne strategie marketingowe i nietuzinkowe kreacje marketingowe
- Jak efektywnie wykorzystać w codziennej pracy marketera takie narzędzia Generative AI jak m.in. Chat GPT, Midjourney, DALL·E 2 i wiele innych
- Jak wykorzystać narzędzia AI w tworzeniu i obróbce treści, grafik oraz materiałów audiowizualnych
- Jak wykorzystać narzędzia AI w tworzeniu strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych
- Jak wykorzystać narzędzia AI we wsparciu procesów sprzedażowych i procesów analizy danych
- Jak wykorzystać narzędzia AI w optymalizacji pracy zespołów
Moduł 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w kontekście marketingu
- Rola sztucznej inteligencji w nowoczesnym marketingu
- Definicja i kluczowe aspekty Generative AI
- Dynamiczny rzut oka na strukturę szkolenia
- Szanse, wyzwania i uwarunkowania prawne
- Analiza potencjalnych zastosowań AI w marketingu
Moduł 2: Generowanie skutecznego contentu marketingowego z wykorzystaniem AI
- Narzędzia do tworzenia unikalnych treści
- Praktyczne poznanie najnowszych technologii
- Jak efektywnie instruować algorytmy AI w procesie tworzenia treści
- Pisanie artykułów i wsparcie w mediach społecznościowych
- Generowanie pomysłów na treści
- Optymalizacja działań w social media za pomocą AI
Moduł 3: Kreatywna grafika i obrazy wspomagane przez sztuczną inteligencję
- Narzędzia AI do tworzenia i edycji grafiki
- Praktyczne zastosowania narzędzi, takich jak Midjourney, DALL·E 2
- Kreatywne tworzenie grafik do social media i stron internetowych
Moduł 4: Produkcja i edycja wideo wspierana przez sztuczną inteligencję
- Narzędzia do tworzenia i edycji materiałów wideo
- Skuteczna praca z narzędziami AI do produkcji wideo
- Automatyczne dodawanie napisów, korekta kolorów i inne optymalizacje
Moduł 5: Tworzenie i obróbka muzyki dzięki algorytmom sztucznej inteligencji
- Narzędzia do komponowania i edycji dźwięku
- Eksploracja możliwości narzędzi AI w tworzeniu kompozycji
- Korekcja dźwięku i innowacyjne brzmienia
Moduł 6: Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesach sprzedażowych
- Rekomendowane narzędzia AI do sprzedaży
- Tworzenie spersonalizowanych komunikatów i wiadomości sprzedażowych
- Budowanie baz potencjalnych klientów
Moduł 7: Optymalizacja pracy działu marketingu z wykorzystaniem narzędzi AI
- Efektywne wykorzystanie narzędzi AI w pracy zespołów
- Tips and tricks dla zwiększenia efektywności
- Transkrypcja i podsumowanie spotkań z wykorzystaniem AI
Krystian Dryniak - przedsiębiorca technologiczny w obszarach web2 oraz web3. Szkoleniowiec, wykładowca akademicki i konsultant. Przeszkolił ponad 15000 osób w Polsce i na świecie w zakresie nowych technologii.