Akademia Menedżera Sprzedaży - mistrzowskie zarządzanie sprzedażą – EY Academy of Business

Akademia Menedżera Sprzedaży – mistrzowskie zarządzanie sprzedażą

Akademia Menedżera Sprzedaży to kompleksowy program szkoleniowy opracowany z myślą o potrzebach i wyzwaniach, przed jakimi stają obecnie osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą.

Akademia Menedżera Sprzedaży adresowana jest do:

  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji chcących doskonalić fach menedżera sprzedaży
  • Zarządzających sprzedażą w organizacjach, chcących wznieść zarządzanie na strategiczny poziom
  • Właścicieli firm, którzy jednocześnie odpowiadają za zarządzanie sprzedażą
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą doskonalić i rozwijać sprzedaż
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży

Cele i korzyści:

  • Zrozumienie roli zarządzającego sprzedażą i przywództwa w turbulentnych i zmiennych czasach
  • Praktyczne przygotowanie wygrywającej strategii sprzedaży lub doskonalenie istniejącej strategii sprzedaży
  • Zdobycie wiedzy z projektowania i wdrażania procesów pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)
  • Poznanie efektywnych metod pozyskiwania klientów (sprzedaż i marketing)
  • Skuteczne przełożenie strategii sprzedaży na działania operacyjne zespołu sprzedaży
  • Zrozumienie roli kluczowych wskaźników efektywności i projektowania wczesnego systemu ostrzegania przed brakiem realizacji planów
  • Zdobycie wiedzy z organizowania sprzedaży i pracy nad efektywnością zespołu sprzedaży
  • Poznanie praktycznych narzędzi do zwinnego zarządzania zespołem sprzedaży

Moduł 1. Strategia sprzedaży

Prowadzący: Paweł Ciszak i Agnieszka Zawadka

  • Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
  • Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
  • Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
  • Projektowanie person zakupowych i customer journey
  • Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym

Moduł 2. Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)

Prowadzący: Arkadiusz Chludziński i Paweł Ciszak

  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami

Moduł 3. Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży

Dzień I Prowadzący: Tomasz Zagdan i Marcin Dakowski

Dzień II Prowadzący: Paweł Ciszak i Agnieszka Zawadka

Planowanie i organizowanie sprzedaży

  • Planowanie sprzedaży
  • Zarządzanie P&L
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, wspierających strategię sprzedaży (model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, role handlowe)
  • Kluczowe metryki sprzedaży i system wczesnego ostrzegania. Dobre praktyki w układaniu KPIs ilościowych i jakościowych
  • Jak przygotować dashboard menedżerski?
  • Efektywność pracy handlowców. Badanie czasu pracy handlowca. „all in one” vs. specjalizacja w dziale sprzedaży
  • Przechodzenie z organizowania sprzedaży do egzekucji. Best practice
  • Wyznaczanie celów i ich komunikacja
  • Jak organizować rytm pracy pod wyznaczone cele?
  • Strukturyzacja zespołów pod wyznaczone cele

Egzekwowanie sprzedaży

  • Kultura odpowiedzialności w zespole sprzedaży
  • Zwinne zarządzanie. Sprinty — Planowanie, Daily, Weekly, Sprint Review, Sprint Retrospective
  • Spotkania zespołowe i 1 na 1 – najlepsze praktyki
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców
  • „Złotówka za pomysł, milion za wdrożenie” – czyli efektywna rozmowa rozliczająco-planująca
  • Najczęstsze menedżerskie błędy w egzekucji działań sprzedażowych

Arkadiusz Chludziński - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Łączy wiedzę praktyczną zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową.

Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.

Marcin Dakowski - ma za sobą wieloletnie doświadczenie w doradztwie strategicznym. Jest doradcą licznych startupów, mentorem w programach akceleracyjnych i exec coachem.

Tomasz Zagdan - ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

GPS skutecznego menedżera sprzedaży

Poznaj skuteczne praktyki menedżera sprzedaży - już dziś zapisz się na nasz bezpłatny webinar!

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Dostępne opcje

Jeden 2-dniowy moduł

Cena obejmuje jeden, dowolnie wybrany moduł (2 dni szkoleniowe)

Cena

2350 zł netto

Cała Akademia (3 moduły)

Cena obejmuje cały program Akademii (6 dni szkoleniowych)

Cena

6350 zł netto

Akademia Menedżera Sprzedaży – mistrzowskie zarządzanie sprzedażą

Akademia Menedżera Sprzedaży to kompleksowy program szkoleniowy opracowany z myślą o potrzebach i wyzwaniach, przed jakimi stają obecnie osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą.

Dla kogo?

Akademia Menedżera Sprzedaży adresowana jest do:

  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji chcących doskonalić fach menedżera sprzedaży
  • Zarządzających sprzedażą w organizacjach, chcących wznieść zarządzanie na strategiczny poziom
  • Właścicieli firm, którzy jednocześnie odpowiadają za zarządzanie sprzedażą
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą doskonalić i rozwijać sprzedaż
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży
Cele i korzyści

Cele i korzyści:

  • Zrozumienie roli zarządzającego sprzedażą i przywództwa w turbulentnych i zmiennych czasach
  • Praktyczne przygotowanie wygrywającej strategii sprzedaży lub doskonalenie istniejącej strategii sprzedaży
  • Zdobycie wiedzy z projektowania i wdrażania procesów pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)
  • Poznanie efektywnych metod pozyskiwania klientów (sprzedaż i marketing)
  • Skuteczne przełożenie strategii sprzedaży na działania operacyjne zespołu sprzedaży
  • Zrozumienie roli kluczowych wskaźników efektywności i projektowania wczesnego systemu ostrzegania przed brakiem realizacji planów
  • Zdobycie wiedzy z organizowania sprzedaży i pracy nad efektywnością zespołu sprzedaży
  • Poznanie praktycznych narzędzi do zwinnego zarządzania zespołem sprzedaży
Program

Moduł 1. Strategia sprzedaży

Prowadzący: Paweł Ciszak i Agnieszka Zawadka

  • Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
  • Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
  • Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
  • Projektowanie person zakupowych i customer journey
  • Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym

Moduł 2. Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)

Prowadzący: Arkadiusz Chludziński i Paweł Ciszak

  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami

Moduł 3. Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży

Dzień I Prowadzący: Tomasz Zagdan i Marcin Dakowski

Dzień II Prowadzący: Paweł Ciszak i Agnieszka Zawadka

Planowanie i organizowanie sprzedaży

  • Planowanie sprzedaży
  • Zarządzanie P&L
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, wspierających strategię sprzedaży (model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, role handlowe)
  • Kluczowe metryki sprzedaży i system wczesnego ostrzegania. Dobre praktyki w układaniu KPIs ilościowych i jakościowych
  • Jak przygotować dashboard menedżerski?
  • Efektywność pracy handlowców. Badanie czasu pracy handlowca. „all in one” vs. specjalizacja w dziale sprzedaży
  • Przechodzenie z organizowania sprzedaży do egzekucji. Best practice
  • Wyznaczanie celów i ich komunikacja
  • Jak organizować rytm pracy pod wyznaczone cele?
  • Strukturyzacja zespołów pod wyznaczone cele

Egzekwowanie sprzedaży

  • Kultura odpowiedzialności w zespole sprzedaży
  • Zwinne zarządzanie. Sprinty — Planowanie, Daily, Weekly, Sprint Review, Sprint Retrospective
  • Spotkania zespołowe i 1 na 1 – najlepsze praktyki
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców
  • „Złotówka za pomysł, milion za wdrożenie” – czyli efektywna rozmowa rozliczająco-planująca
  • Najczęstsze menedżerskie błędy w egzekucji działań sprzedażowych

Cena

od 2350 zł netto

-------------------------

2350 zł netto - Jeden 2-dniowy moduł

6350 zł netto - Cała Akademia (3 moduły)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Moduł 3: 14-15 grudnia 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com