Akademia Menedżera Sprzedaży - mistrzowskie zarządzanie sprzedażą – EY Academy of Business

Akademia Menedżera Sprzedaży – mistrzowskie zarządzanie sprzedażą

Doskonale rozumiemy, że kluczem do efektywnego wykorzystania zdobytej wiedzy jest jej wdrożenie do codziennego funkcjonowania firmy czy działu sprzedaży. Dlatego jeśli zdecydujesz się na zakup wszystkich modułów Akademii Menedżera Sprzedaży, otrzymasz bezpłatną konsultację wdrożeniową (1h) z jednym z prowadzących Akademię. Podczas konsultacji zbudujesz action plan, który wymiernie przełoży się na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.

Akademia Menedżera Sprzedaży to kompleksowy program szkoleniowy opracowany z myślą o potrzebach i wyzwaniach, przed jakimi stają obecnie osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą.

Nasi specjaliści są do Waszej dyspozycji nie tylko na sali szkoleniowej, ale także w ramach indywidualnych konsultacji. Możesz skorzystać z konsultacji w dowolnym momencie, nawet nie będąc uczestnikiem Akademii Menedżera Sprzedaży.

Dla uczestników Akademii indywidualne konsultacje są świetną okazją do pogłębienia zdobytej wiedzy oraz przećwiczenia zdobytych umiejętności. Pomagają usystematyzować zdobytą wiedzę oraz zaplanować wdrożenie wypracowanych rozwiązań do realiów Twojego biznesu.

Wartości wynikające z indywidualnych konsultacji:

  • Możliwość utrwalenia zdobytej wiedzy (m.in. poprzez możliwość zadawania pytań, ograniczoną wyłącznie czasem konsultacji)
  • Możliwość przećwiczenia zdobytych umiejętności
  • Dopasowanie wypracowanych rozwiązań do konkretnej firmy oraz konkretnego rodzaju biznesu
  • Wsparcie wdrożeniowe

Zapraszamy do konsultacji z naszymi specjalistami w następujących tematach:

  • Sprzedaż
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Marketing

Akademia Menedżera Sprzedaży adresowana jest do:

  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji chcących doskonalić fach menedżera sprzedaży
  • Zarządzających sprzedażą w organizacjach, chcących wznieść zarządzanie na strategiczny poziom
  • Właścicieli firm, którzy jednocześnie odpowiadają za zarządzanie sprzedażą
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą doskonalić i rozwijać sprzedaż
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży

Cele i korzyści:

  • Zrozumienie roli zarządzającego sprzedażą i przywództwa w turbulentnych i zmiennych czasach
  • Praktyczne przygotowanie wygrywającej strategii sprzedaży lub doskonalenie istniejącej strategii sprzedaży
  • Zdobycie wiedzy z projektowania i wdrażania procesów pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)
  • Poznanie efektywnych metod pozyskiwania klientów (sprzedaż i marketing)
  • Skuteczne przełożenie strategii sprzedaży na działania operacyjne zespołu sprzedaży
  • Zrozumienie roli kluczowych wskaźników efektywności i projektowania wczesnego systemu ostrzegania przed brakiem realizacji planów
  • Zdobycie wiedzy z organizowania sprzedaży i pracy nad efektywnością zespołu sprzedaży
  • Poznanie praktycznych narzędzi do zwinnego zarządzania zespołem sprzedaży

Moduł 1. Strategia sprzedaży

Prowadzący: Paweł Ciszak i Agnieszka Zawadka

  • Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
  • Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
  • Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
  • Projektowanie person zakupowych i customer journey
  • Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym

Moduł 2. Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)

Prowadzący: Agnieszka Zawadka i Paweł Ciszak

  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami

Moduł 3. Tworzenie efektywnych systemów motywacyjnych w sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Prowadzący: Paweł Ciszak i Tomasz Zagdan

  • Złote zasady tworzenia efektywnych systemów motywacyjnych w działach sprzedaży
  • Jak dopasować system wynagrodzeń do celów, których realizację ma wspierać?
  • Jak dopasować system motywacyjny do konkretnego kontekstu biznesowego?
  • Case study: jak skutecznie wdrożyć system motywacyjny?
  • Sposoby obliczania efektów wdrożenia systemów motywacyjnych w oparciu o konkretne scenariusze
  • Metody pomiaru efektywności wdrożonych rozwiązań

Moduł 4. Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży

Dzień I Prowadzący: Marcin Dakowski i Tomasz Zagdan

Dzień II Prowadzący: Paweł Ciszak i Agnieszka Zawadka

Planowanie i organizowanie sprzedaży

  • Planowanie sprzedaży
  • Zarządzanie P&L
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, wspierających strategię sprzedaży (model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, role handlowe)
  • Kluczowe metryki sprzedaży i system wczesnego ostrzegania. Dobre praktyki w układaniu KPIs ilościowych i jakościowych
  • Jak przygotować dashboard menedżerski?
  • Efektywność pracy handlowców. Badanie czasu pracy handlowca. „all in one” vs. specjalizacja w dziale sprzedaży
  • Przechodzenie z organizowania sprzedaży do egzekucji. Best practice
  • Wyznaczanie celów i ich komunikacja
  • Jak organizować rytm pracy pod wyznaczone cele?
  • Strukturyzacja zespołów pod wyznaczone cele

Egzekwowanie sprzedaży

  • Kultura odpowiedzialności w zespole sprzedaży
  • Zwinne zarządzanie. Sprinty — Planowanie, Daily, Weekly, Sprint Review, Sprint Retrospective
  • Spotkania zespołowe i 1 na 1 – najlepsze praktyki
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców
  • „Złotówka za pomysł, milion za wdrożenie” – czyli efektywna rozmowa rozliczająco-planująca
  • Najczęstsze menedżerskie błędy w egzekucji działań sprzedażowych

Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.

Marcin Dakowski - ma za sobą wieloletnie doświadczenie w doradztwie strategicznym. Jest doradcą licznych startupów, mentorem w programach akceleracyjnych i exec coachem.

Tomasz Zagdan - ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

„Wszystkie poruszane tematy były niezwykle inspirujące, a całość szkolenia zorganizowana w taki sposób, aby przeprowadzić przez wszystkie główne wyzwania, z którymi mierzą się osoby zarządzające obszarem sprzedaży. Dla mnie szczególnie wartościowe były praktyczne business case’y, proponowane rozwiązania gotowe do wdrożenia od praktyków. Doceniam również otwartość prowadzących i chęć "podjęcia rękawicy" nawet przy trudnych pytaniach.”

Uczestnik szkolenia

grudzień 2023

Numer modułu Najbliższa edycja Kolejna edycja
Moduł 1 12-13.03.2024 23-24.04.2024
Moduł 2 16-17.04.2024 21-22.05.2024
Moduł 3 18.04.2024 23.05.2024
Moduł 4 14-15.05.2024 18-19.06.2024

Cała Akademia (4 moduły)

Cena obejmuje cały program Akademii (7 dni szkoleniowych)

Cena

7900 zł netto

Jeden wybrany moduł

Cena obejmuje jeden, dowolnie wybrany moduł (1 lub 2 dni szkoleniowe)

Cena

Cena w zależności od wybranego modułu

Indywidualne konsultacje

Zapraszamy do konsultacji z naszymi specjalistami w obszarze sprzedaży, zarządzania sprzedażą oraz marketingu

Cena

1000 zł netto

Akademia Menedżera Sprzedaży – mistrzowskie zarządzanie sprzedażą

Doskonale rozumiemy, że kluczem do efektywnego wykorzystania zdobytej wiedzy jest jej wdrożenie do codziennego funkcjonowania firmy czy działu sprzedaży. Dlatego jeśli zdecydujesz się na zakup wszystkich modułów Akademii Menedżera Sprzedaży, otrzymasz bezpłatną konsultację wdrożeniową (1h) z jednym z prowadzących Akademię. Podczas konsultacji zbudujesz action plan, który wymiernie przełoży się na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.

Akademia Menedżera Sprzedaży to kompleksowy program szkoleniowy opracowany z myślą o potrzebach i wyzwaniach, przed jakimi stają obecnie osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą.

Nasi specjaliści są do Waszej dyspozycji nie tylko na sali szkoleniowej, ale także w ramach indywidualnych konsultacji. Możesz skorzystać z konsultacji w dowolnym momencie, nawet nie będąc uczestnikiem Akademii Menedżera Sprzedaży.

Dla uczestników Akademii indywidualne konsultacje są świetną okazją do pogłębienia zdobytej wiedzy oraz przećwiczenia zdobytych umiejętności. Pomagają usystematyzować zdobytą wiedzę oraz zaplanować wdrożenie wypracowanych rozwiązań do realiów Twojego biznesu.

Wartości wynikające z indywidualnych konsultacji:

  • Możliwość utrwalenia zdobytej wiedzy (m.in. poprzez możliwość zadawania pytań, ograniczoną wyłącznie czasem konsultacji)
  • Możliwość przećwiczenia zdobytych umiejętności
  • Dopasowanie wypracowanych rozwiązań do konkretnej firmy oraz konkretnego rodzaju biznesu
  • Wsparcie wdrożeniowe

Zapraszamy do konsultacji z naszymi specjalistami w następujących tematach:

  • Sprzedaż
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Marketing
Dla kogo?

Akademia Menedżera Sprzedaży adresowana jest do:

  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji chcących doskonalić fach menedżera sprzedaży
  • Zarządzających sprzedażą w organizacjach, chcących wznieść zarządzanie na strategiczny poziom
  • Właścicieli firm, którzy jednocześnie odpowiadają za zarządzanie sprzedażą
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą doskonalić i rozwijać sprzedaż
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży
Cele i korzyści

Cele i korzyści:

  • Zrozumienie roli zarządzającego sprzedażą i przywództwa w turbulentnych i zmiennych czasach
  • Praktyczne przygotowanie wygrywającej strategii sprzedaży lub doskonalenie istniejącej strategii sprzedaży
  • Zdobycie wiedzy z projektowania i wdrażania procesów pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)
  • Poznanie efektywnych metod pozyskiwania klientów (sprzedaż i marketing)
  • Skuteczne przełożenie strategii sprzedaży na działania operacyjne zespołu sprzedaży
  • Zrozumienie roli kluczowych wskaźników efektywności i projektowania wczesnego systemu ostrzegania przed brakiem realizacji planów
  • Zdobycie wiedzy z organizowania sprzedaży i pracy nad efektywnością zespołu sprzedaży
  • Poznanie praktycznych narzędzi do zwinnego zarządzania zespołem sprzedaży
Harmonogram
Numer modułu Najbliższa edycja Kolejna edycja
Moduł 1 12-13.03.2024 23-24.04.2024
Moduł 2 16-17.04.2024 21-22.05.2024
Moduł 3 18.04.2024 23.05.2024
Moduł 4 14-15.05.2024 18-19.06.2024

Program

Moduł 1. Strategia sprzedaży

Prowadzący: Paweł Ciszak i Agnieszka Zawadka

  • Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
  • Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
  • Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
  • Projektowanie person zakupowych i customer journey
  • Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym

Moduł 2. Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)

Prowadzący: Agnieszka Zawadka i Paweł Ciszak

  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami

Moduł 3. Tworzenie efektywnych systemów motywacyjnych w sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Prowadzący: Paweł Ciszak i Tomasz Zagdan

  • Złote zasady tworzenia efektywnych systemów motywacyjnych w działach sprzedaży
  • Jak dopasować system wynagrodzeń do celów, których realizację ma wspierać?
  • Jak dopasować system motywacyjny do konkretnego kontekstu biznesowego?
  • Case study: jak skutecznie wdrożyć system motywacyjny?
  • Sposoby obliczania efektów wdrożenia systemów motywacyjnych w oparciu o konkretne scenariusze
  • Metody pomiaru efektywności wdrożonych rozwiązań

Moduł 4. Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży

Dzień I Prowadzący: Marcin Dakowski i Tomasz Zagdan

Dzień II Prowadzący: Paweł Ciszak i Agnieszka Zawadka

Planowanie i organizowanie sprzedaży

  • Planowanie sprzedaży
  • Zarządzanie P&L
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, wspierających strategię sprzedaży (model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, role handlowe)
  • Kluczowe metryki sprzedaży i system wczesnego ostrzegania. Dobre praktyki w układaniu KPIs ilościowych i jakościowych
  • Jak przygotować dashboard menedżerski?
  • Efektywność pracy handlowców. Badanie czasu pracy handlowca. „all in one” vs. specjalizacja w dziale sprzedaży
  • Przechodzenie z organizowania sprzedaży do egzekucji. Best practice
  • Wyznaczanie celów i ich komunikacja
  • Jak organizować rytm pracy pod wyznaczone cele?
  • Strukturyzacja zespołów pod wyznaczone cele

Egzekwowanie sprzedaży

  • Kultura odpowiedzialności w zespole sprzedaży
  • Zwinne zarządzanie. Sprinty — Planowanie, Daily, Weekly, Sprint Review, Sprint Retrospective
  • Spotkania zespołowe i 1 na 1 – najlepsze praktyki
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców
  • „Złotówka za pomysł, milion za wdrożenie” – czyli efektywna rozmowa rozliczająco-planująca
  • Najczęstsze menedżerskie błędy w egzekucji działań sprzedażowych

Cena

od 1750 zł netto

                                                                   

1000 zł netto - 1,5 godziny konsultacji

1750 zł netto - Jeden 1-dniowy moduł

2650 zł netto - Jeden 2-dniowy moduł

7900 zł netto - Cała Akademia (4 moduły)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Start najbliższej edycji:

12 marca 2024

 

Start kolejnej edycji:

23 kwietnia 2024

 

Moduł 1. Strategia sprzedaży

12-13 marca 2024

23-24 kwietnia 2024

 

Moduł 2. Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)

16-17 kwietnia 2024

21-22 maja 2024

 

Moduł 3. Tworzenie efektywnych systemów motywacyjnych w sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

18 kwietnia 2024

23 maja 2024

 

Moduł 4. Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży

14-15 maja 2024

18-19 czerwca 2024

 

Przyjmujemy zapisy na wybrane moduły w trakcie trwania programu

 

Szczegółowe terminy modułów dostępne są również w zakładce „Harmonogram”

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się

  • +48 22 260 80 00
  • academyofbusiness@pl.ey.com