Tomasz Zagdan – EY Academy of Business

Tomasz Zagdan

Ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych.

Ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych. 10 lat doświadczenia w wiodących międzynarodowych firmach doradczych – Deloitte Consulting i OC&C Strategy Consultants.

Obecnie łączy pracę doradczą z praktyką biznesową. Od 2017 roku pracuje w Canon Polska, gdzie kieruje funkcją Sales Excellence na Europę Centralną. Odpowiada za transformację funkcji sprzedaży poprzez budowanie i wdrażanie stra­tegii sprzedaży, systemów wynagradzania zespołów handlowych, optymalizację procesów sprzedaży oraz badania klientów B2B.

Autor wiodącego w Polsce programu szkoleniowego dla liderów Sprzedaży, HR i Wsparcia Sprzedaży – „Skuteczne systemy motywowania i wynagradzania Działu Sprzedaży”, w ramach którego przeszkolił ponad 80 firm.

Zrealizował 20 projektów związanych z oceną, projektowaniem oraz wdrażaniem systemów wynagradzania zespołów handlowych w branżach o różnej specyfice i modelach sprzedaży. Wspierał w zakresie zmian w systemach wynagradzania takie firmy jak: Canon Polska (IT hardware/software), Stora Enso (produkcja i sprzedaż papieru), Marcopol (produkcja śrub), Wellbee (usługi psychoterapii dla firm), Stuermer (sprzedaż maszyn stolarskich), Van Pur (produkcja i sprzedaż piwa), Akson (sieć sklepów ze sprzętem do rehabilitacji), RGB Elektronika (usługi dla firm produkcyjnych), PWPW (wytwórnia papierów wartościowych), Deloitte Digital (agencja marketingowa).