Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży – EY Academy of Business

Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży

Podczas szkolenia dowiesz się, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży i poznasz praktyczne narzędzia wspierające jego pracę.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą budować zwycięski zespół sprzedaży.
  • Właścicieli firmy, którzy odpowiadają za zarządzanie sprzedażą.
  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji.
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą się doskonalić i rozwijać sprzedaż.
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli.
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży.

Cele:

  • Zrozumienie, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży.
  • Poznanie sposobów na odciążenie handlowców i zautomatyzowanie pracy.
  • Przećwiczenie technik udzielania informacji zwrotnej, delegowania zadań i sprawnego komunikowania.
  • Poznanie narzędzi do planowania prac w sprzedaży i prowadzenia spotkań 1 na 1 oraz zespołowych.

Korzyści dla uczestnika:

  • Zobaczysz, jak wygląda praca menedżera sprzedaży od kulis w takich firmach jak Hilti Polska czy InPost.
  • Zrozumiesz, jaka jest rola dobrego menedżera w organizacji.
  • Dowiesz się, w jaki sposób menedżer może uwolnić czas handlowców na właściwą sprzedaż.
  • Odkryjesz, które procesy w sprzedaży są krytyczne i jak można je zautomatyzować.
  • Przećwiczysz, w jaki sposób sprawnie komunikować się ze swoim zespołem, delegować zadania i udzielać informacji zwrotnej.
  • Nauczysz się skutecznie znajdować czas na wszystkie obowiązki i poprawisz efektywność osobistą.
  • Dowiesz się, jak zwinnie zarządzać pracą zespołu i poprowadzić spotkania, dzięki czemu poprawisz monitorowanie i raportowanie prac.

Planowanie i organizowanie sprzedaży

  • Zarządzanie P&L.
  • Planowanie sprzedaży.
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, wspierających strategię sprzedaży (model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, role handlowe).
  • Kluczowe metryki sprzedaży.
  • Mistrzowski forecast accuracy. Święty Graal, czy prosty temat?
  • System wczesnego ostrzegania. Dobre praktyki w układaniu KPIs ilościowych i jakościowych.
  • Dashboard managerski.
  • Efektywność pracy handlowców. Badanie czasu pracy handlowca. „All in one” vs. specjalizacja w dziale sprzedaży. Przechodzenie z organizowania sprzedaży do egzekucji. Best practice.
  • Wyznaczanie celów i ich komunikacja.
  • Jak organizować rytm pracy pod wyznaczone cele.
  • Strukturyzacja zespołów pod wyznaczone cele.

Egzekwowanie sprzedaży

  • Kultura odpowiedzialności w zespole sprzedaży.
  • Zwinne zarządzanie. Sprinty — Planowanie, Daily, Weekly, Sprint Review, Sprint Retrospective.
  • Spotkania zespołowe i 1 na 1 – najlepsze praktyki.
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców.
  • „Złotówka za pomysł, milion za wdrożenie” – czyli efektywna rozmowa rozliczająco-planująca.
  • Najczęstsze menedżerskie błędy w egzekucji działań sprzedażowych.

Arkadiusz Chludziński - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Łączy wiedzę praktyczną zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży

Podczas szkolenia dowiesz się, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży i poznasz praktyczne narzędzia wspierające jego pracę.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą budować zwycięski zespół sprzedaży.
  • Właścicieli firmy, którzy odpowiadają za zarządzanie sprzedażą.
  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji.
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą się doskonalić i rozwijać sprzedaż.
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli.
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży.
Cele i korzyści

Cele:

  • Zrozumienie, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży.
  • Poznanie sposobów na odciążenie handlowców i zautomatyzowanie pracy.
  • Przećwiczenie technik udzielania informacji zwrotnej, delegowania zadań i sprawnego komunikowania.
  • Poznanie narzędzi do planowania prac w sprzedaży i prowadzenia spotkań 1 na 1 oraz zespołowych.

Korzyści dla uczestnika:

  • Zobaczysz, jak wygląda praca menedżera sprzedaży od kulis w takich firmach jak Hilti Polska czy InPost.
  • Zrozumiesz, jaka jest rola dobrego menedżera w organizacji.
  • Dowiesz się, w jaki sposób menedżer może uwolnić czas handlowców na właściwą sprzedaż.
  • Odkryjesz, które procesy w sprzedaży są krytyczne i jak można je zautomatyzować.
  • Przećwiczysz, w jaki sposób sprawnie komunikować się ze swoim zespołem, delegować zadania i udzielać informacji zwrotnej.
  • Nauczysz się skutecznie znajdować czas na wszystkie obowiązki i poprawisz efektywność osobistą.
  • Dowiesz się, jak zwinnie zarządzać pracą zespołu i poprowadzić spotkania, dzięki czemu poprawisz monitorowanie i raportowanie prac.
Program

Planowanie i organizowanie sprzedaży

  • Zarządzanie P&L.
  • Planowanie sprzedaży.
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, wspierających strategię sprzedaży (model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, role handlowe).
  • Kluczowe metryki sprzedaży.
  • Mistrzowski forecast accuracy. Święty Graal, czy prosty temat?
  • System wczesnego ostrzegania. Dobre praktyki w układaniu KPIs ilościowych i jakościowych.
  • Dashboard managerski.
  • Efektywność pracy handlowców. Badanie czasu pracy handlowca. „All in one” vs. specjalizacja w dziale sprzedaży. Przechodzenie z organizowania sprzedaży do egzekucji. Best practice.
  • Wyznaczanie celów i ich komunikacja.
  • Jak organizować rytm pracy pod wyznaczone cele.
  • Strukturyzacja zespołów pod wyznaczone cele.

Egzekwowanie sprzedaży

  • Kultura odpowiedzialności w zespole sprzedaży.
  • Zwinne zarządzanie. Sprinty — Planowanie, Daily, Weekly, Sprint Review, Sprint Retrospective.
  • Spotkania zespołowe i 1 na 1 – najlepsze praktyki.
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców.
  • „Złotówka za pomysł, milion za wdrożenie” – czyli efektywna rozmowa rozliczająco-planująca.
  • Najczęstsze menedżerskie błędy w egzekucji działań sprzedażowych.

Cena

2350 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

14-15 grudnia 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com