Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży – EY Academy of Business

Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Podczas szkolenia dowiesz się, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży i poznasz praktyczne narzędzia wspierające jego pracę.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą budować zwycięski zespół sprzedaży
  • Właścicieli firmy, którzy odpowiadają za zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą się doskonalić i rozwijać sprzedaż
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży

Cele:

  • Zrozumienie, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży
  • Poznanie sposobów na odciążenie handlowców i zautomatyzowanie pracy
  • Przećwiczenie technik udzielania informacji zwrotnej, delegowania zadań i sprawnego komunikowania
  • Poznanie narzędzi do planowania prac w sprzedaży i prowadzenia spotkań 1 na 1 oraz zespołowych

Korzyści dla uczestnika:

  • Zobaczysz, jak wygląda praca menedżera sprzedaży od kulis w takich firmach jak Hilti Polska czy InPost
  • Zrozumiesz, jaka jest rola dobrego menedżera w organizacji
  • Dowiesz się, w jaki sposób menedżer może uwolnić czas handlowców na właściwą sprzedaż
  • Odkryjesz, które procesy w sprzedaży są krytyczne i jak można je zautomatyzować
  • Przećwiczysz, w jaki sposób sprawnie komunikować się ze swoim zespołem, delegować zadania i udzielać informacji zwrotnej
  • Nauczysz się skutecznie znajdować czas na wszystkie obowiązki i poprawisz efektywność osobistą
  • Dowiesz się, jak zwinnie zarządzać pracą zespołu i poprowadzić spotkania, dzięki czemu poprawisz monitorowanie i raportowanie prac

Planowanie i organizowanie sprzedaży

  • Zarządzanie P&L
  • Planowanie sprzedaży
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, wspierających strategię sprzedaży (model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, role handlowe)
  • Kluczowe metryki sprzedaży
  • Mistrzowski forecast accuracy. Święty Graal, czy prosty temat?
  • System wczesnego ostrzegania. Dobre praktyki w układaniu KPIs ilościowych i jakościowych
  • Dashboard managerski
  • Efektywność pracy handlowców. Badanie czasu pracy handlowca. „All in one” vs. specjalizacja w dziale sprzedaży. Przechodzenie z organizowania sprzedaży do egzekucji. Best practice
  • Wyznaczanie celów i ich komunikacja
  • Jak organizować rytm pracy pod wyznaczone cele
  • Strukturyzacja zespołów pod wyznaczone cele

Egzekwowanie sprzedaży

  • Kultura odpowiedzialności w zespole sprzedaży
  • Zwinne zarządzanie. Sprinty — Planowanie, Daily, Weekly, Sprint Review, Sprint Retrospective
  • Spotkania zespołowe i 1 na 1 – najlepsze praktyki
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców
  • „Złotówka za pomysł, milion za wdrożenie” – czyli efektywna rozmowa rozliczająco-planująca
  • Najczęstsze menedżerskie błędy w egzekucji działań sprzedażowych

Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.

Marcin Dakowski - ma za sobą wieloletnie doświadczenie w doradztwie strategicznym. Jest doradcą licznych startupów, mentorem w programach akceleracyjnych i exec coachem.

Tomasz Zagdan - ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Cena

2 650 zł netto (3 259,50 zł brutto)

Cała Akademia (4 moduły)

Cena

8 200 zł netto (10 086,00 zł brutto)

Planowanie, organizowanie i egzekwowanie sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Podczas szkolenia dowiesz się, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży i poznasz praktyczne narzędzia wspierające jego pracę.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą budować zwycięski zespół sprzedaży
  • Właścicieli firmy, którzy odpowiadają za zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą się doskonalić i rozwijać sprzedaż
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży
Cele i korzyści

Cele:

  • Zrozumienie, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży
  • Poznanie sposobów na odciążenie handlowców i zautomatyzowanie pracy
  • Przećwiczenie technik udzielania informacji zwrotnej, delegowania zadań i sprawnego komunikowania
  • Poznanie narzędzi do planowania prac w sprzedaży i prowadzenia spotkań 1 na 1 oraz zespołowych

Korzyści dla uczestnika:

  • Zobaczysz, jak wygląda praca menedżera sprzedaży od kulis w takich firmach jak Hilti Polska czy InPost
  • Zrozumiesz, jaka jest rola dobrego menedżera w organizacji
  • Dowiesz się, w jaki sposób menedżer może uwolnić czas handlowców na właściwą sprzedaż
  • Odkryjesz, które procesy w sprzedaży są krytyczne i jak można je zautomatyzować
  • Przećwiczysz, w jaki sposób sprawnie komunikować się ze swoim zespołem, delegować zadania i udzielać informacji zwrotnej
  • Nauczysz się skutecznie znajdować czas na wszystkie obowiązki i poprawisz efektywność osobistą
  • Dowiesz się, jak zwinnie zarządzać pracą zespołu i poprowadzić spotkania, dzięki czemu poprawisz monitorowanie i raportowanie prac
Program

Planowanie i organizowanie sprzedaży

  • Zarządzanie P&L
  • Planowanie sprzedaży
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, wspierających strategię sprzedaży (model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, role handlowe)
  • Kluczowe metryki sprzedaży
  • Mistrzowski forecast accuracy. Święty Graal, czy prosty temat?
  • System wczesnego ostrzegania. Dobre praktyki w układaniu KPIs ilościowych i jakościowych
  • Dashboard managerski
  • Efektywność pracy handlowców. Badanie czasu pracy handlowca. „All in one” vs. specjalizacja w dziale sprzedaży. Przechodzenie z organizowania sprzedaży do egzekucji. Best practice
  • Wyznaczanie celów i ich komunikacja
  • Jak organizować rytm pracy pod wyznaczone cele
  • Strukturyzacja zespołów pod wyznaczone cele

Egzekwowanie sprzedaży

  • Kultura odpowiedzialności w zespole sprzedaży
  • Zwinne zarządzanie. Sprinty — Planowanie, Daily, Weekly, Sprint Review, Sprint Retrospective
  • Spotkania zespołowe i 1 na 1 – najlepsze praktyki
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców
  • „Złotówka za pomysł, milion za wdrożenie” – czyli efektywna rozmowa rozliczająco-planująca
  • Najczęstsze menedżerskie błędy w egzekucji działań sprzedażowych

Cena

2 650 zł netto (3 259,50 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

3-4 grudnia 2024

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane