Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży – EY Academy of Business

Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi
  • Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych
  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży

Cele:

  • Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego
  • Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta
  • Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu
  • Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży
  • Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek
  • Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes
  • Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność
  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Cena

2650 zł netto ( 3260 zł brutto )

Cała Akademia (4 moduły)

Cena

7900 zł netto ( 9717 zł brutto )

Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi
  • Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych
  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży
Cele i korzyści

Cele:

  • Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego
  • Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta
  • Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu
  • Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży
  • Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek
  • Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes
  • Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność
Program
  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami

Cena

2650 zł netto ( 9717 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

12-13 listopada 2024

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się

  • +48 22 260 80 00
  • academyofbusiness@pl.ey.com