Procesy pozyskania i utrzymania klienta – EY Academy of Business

Procesy pozyskania i utrzymania klienta

W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi.
  • Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych.
  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży.

Cele:

  • Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego.
  • Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta.
  • Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu.
  • Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi.

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss.
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży.
  • Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek.
  • Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes.
  • Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność.

Program szkolenia:

  • Współtworzenie lejków marketingowych i sprzedażowych.
  • Budowa procesów sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę WIN/LOSS.
  • Jak i po co wyłaniać kluczowe czynności w procesie sprzedaży?
  • Nowoczesny prospecting i lead generation.
  • Account management. „Jabłko” bardzo nisko. Czy sięga po nie Twój zespół?
  • Proces obsługi klienta. Do’s & don’ts.

Arkadiusz Chludziński - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Łączy wiedzę praktyczną zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową.

Tomasz Zagdan - ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Procesy pozyskania i utrzymania klienta

W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi.
  • Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych.
  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży.
Cele i korzyści

Cele:

  • Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego.
  • Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta.
  • Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu.
  • Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi.

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss.
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży.
  • Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek.
  • Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes.
  • Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność.
Program

Program szkolenia:

  • Współtworzenie lejków marketingowych i sprzedażowych.
  • Budowa procesów sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę WIN/LOSS.
  • Jak i po co wyłaniać kluczowe czynności w procesie sprzedaży?
  • Nowoczesny prospecting i lead generation.
  • Account management. „Jabłko” bardzo nisko. Czy sięga po nie Twój zespół?
  • Proces obsługi klienta. Do’s & don’ts.

Cena

2350 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com