Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) – EY Academy of Business

Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)

W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi.
  • Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych.
  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży.

Cele:

  • Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego.
  • Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta.
  • Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu.
  • Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi.

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss.
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży.
  • Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek.
  • Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes.
  • Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność.
  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę WIN/LOSS.
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation.
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta.
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży.
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych.
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami.

Arkadiusz Chludziński - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Łączy wiedzę praktyczną zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową.

Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management)

W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi.
  • Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych.
  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży.
Cele i korzyści

Cele:

  • Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego.
  • Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta.
  • Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu.
  • Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi.

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss.
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży.
  • Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek.
  • Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes.
  • Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność.
Program
  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę WIN/LOSS.
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation.
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta.
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży.
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych.
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami.

Cena

2350 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

16-17 listopada 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com