Procesy pozyskania i utrzymania klienta
W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.
Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.
- Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi.
- Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych.
- Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.
- Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży.
Cele:
- Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego.
- Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta.
- Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu.
- Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi.
Korzyści dla uczestnika:
- Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss.
- Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży.
- Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek.
- Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes.
- Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność.
Program szkolenia:
- Współtworzenie lejków marketingowych i sprzedażowych.
- Budowa procesów sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę WIN/LOSS.
- Jak i po co wyłaniać kluczowe czynności w procesie sprzedaży?
- Nowoczesny prospecting i lead generation.
- Account management. „Jabłko” bardzo nisko. Czy sięga po nie Twój zespół?
- Proces obsługi klienta. Do’s & don’ts.
Arkadiusz Chludziński - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Łączy wiedzę praktyczną zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową.
Tomasz Zagdan - ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych.
Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.
Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów
Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:
Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?
Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?
Sprzedaż 4.0
Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.
Merchandising produktów
Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru