Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży – EY Academy of Business

Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi
  • Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych
  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży

Cele:

  • Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego
  • Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta
  • Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu
  • Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży
  • Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek
  • Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes
  • Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność
  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Cena

2 650 zł netto (3 259,50 zł brutto)

Cała Akademia (4 moduły)

Cena

8 200 zł netto (10 086,00 zł brutto)

Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi
  • Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych
  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży
Cele i korzyści

Cele:

  • Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego
  • Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta
  • Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu
  • Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży
  • Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek
  • Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes
  • Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność
Program
  • Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
  • Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
  • Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
  • Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
  • Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
  • Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami

Cena

2 650 zł netto (3 259,50 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

12-13 listopada 2024

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane