Strategia sprzedaży - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży – EY Academy of Business

Strategia sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Na szkoleniu dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą zbudować zwycięską strategię sprzedaży
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe w sprawnie działającą machinę sprzedaży
  • Osób odpowiedzialnych za zdefiniowanie grupy docelowej firmy oraz zdefiniowanie propozycji wartości
  • Zarządzających sprzedażą odpowiedzialnych za zaprojektowanie procesu sprzedaży i aktywności sprzedażowych
  • Zarządzających sprzedażą chcących osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży

Cele:

  • Poznanie kluczowych elementów strategii pozyskiwania klientów
  • Przećwiczenie definiowania buyer person i propozycji wartości
  • Poznanie sposobów na mapowanie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży
  • Poszerzenie wiedzy o rodzajach badań klientów na różnych etapach cyklu współpracy z klientem

Korzyści dla uczestnika:

  • Dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać
  • Przećwiczysz definiowanie grupy docelowej oraz propozycję wartości, dzięki czemu będziesz lepiej adresować działania sprzedażowe
  • Poznasz cele i sposoby mapowania ścieżki zakupowej klienta, aby lepiej dopasować aktywności handlowe w procesie sprzedaży
  • Dowiesz się, o co i po co pytać klientów, żeby wiedzę o klientach wykorzystać do budowania i rozwijania biznesu
  • Odkryjesz, jak stworzyć machinę sprzedaży i marketingu oraz skutecznie zaimplementować ją w swojej organizacji
  • Dowiesz się, jak budować struktury działu sprzedaży, które zapewnią sprawne osiąganie rezultatów
  • Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
  • Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
  • Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
  • Projektowanie person zakupowych i customer journey
  • Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym
  • Wyłonienie problemów person zakupowych, jakie Twoja firma jest w stanie rozwiązać

Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Strategia sprzedaży - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Cena

2650 zł netto

Cała Akademia (4 moduły)

Cena

7900 zł netto

Strategia sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Na szkoleniu dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą zbudować zwycięską strategię sprzedaży
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe w sprawnie działającą machinę sprzedaży
  • Osób odpowiedzialnych za zdefiniowanie grupy docelowej firmy oraz zdefiniowanie propozycji wartości
  • Zarządzających sprzedażą odpowiedzialnych za zaprojektowanie procesu sprzedaży i aktywności sprzedażowych
  • Zarządzających sprzedażą chcących osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży
Cele i korzyści

Cele:

  • Poznanie kluczowych elementów strategii pozyskiwania klientów
  • Przećwiczenie definiowania buyer person i propozycji wartości
  • Poznanie sposobów na mapowanie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży
  • Poszerzenie wiedzy o rodzajach badań klientów na różnych etapach cyklu współpracy z klientem

Korzyści dla uczestnika:

  • Dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać
  • Przećwiczysz definiowanie grupy docelowej oraz propozycję wartości, dzięki czemu będziesz lepiej adresować działania sprzedażowe
  • Poznasz cele i sposoby mapowania ścieżki zakupowej klienta, aby lepiej dopasować aktywności handlowe w procesie sprzedaży
  • Dowiesz się, o co i po co pytać klientów, żeby wiedzę o klientach wykorzystać do budowania i rozwijania biznesu
  • Odkryjesz, jak stworzyć machinę sprzedaży i marketingu oraz skutecznie zaimplementować ją w swojej organizacji
  • Dowiesz się, jak budować struktury działu sprzedaży, które zapewnią sprawne osiąganie rezultatów
Program
  • Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
  • Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
  • Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
  • Projektowanie person zakupowych i customer journey
  • Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym
  • Wyłonienie problemów person zakupowych, jakie Twoja firma jest w stanie rozwiązać

Cena

2650 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

23-24 kwietnia 2024

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się

  • +48 22 260 80 00
  • academyofbusiness@pl.ey.com