Strategia sprzedaży - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży – EY Academy of Business

Strategia sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Na szkoleniu dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą zbudować zwycięską strategię sprzedaży
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe w sprawnie działającą machinę sprzedaży
  • Osób odpowiedzialnych za zdefiniowanie grupy docelowej firmy oraz zdefiniowanie propozycji wartości
  • Zarządzających sprzedażą odpowiedzialnych za zaprojektowanie procesu sprzedaży i aktywności sprzedażowych
  • Zarządzających sprzedażą chcących osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży

Cele:

  • Poznanie kluczowych elementów strategii pozyskiwania klientów
  • Przećwiczenie definiowania buyer person i propozycji wartości
  • Poznanie sposobów na mapowanie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży
  • Poszerzenie wiedzy o rodzajach badań klientów na różnych etapach cyklu współpracy z klientem

Korzyści dla uczestnika:

  • Dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać
  • Przećwiczysz definiowanie grupy docelowej oraz propozycję wartości, dzięki czemu będziesz lepiej adresować działania sprzedażowe
  • Poznasz cele i sposoby mapowania ścieżki zakupowej klienta, aby lepiej dopasować aktywności handlowe w procesie sprzedaży
  • Dowiesz się, o co i po co pytać klientów, żeby wiedzę o klientach wykorzystać do budowania i rozwijania biznesu
  • Odkryjesz, jak stworzyć machinę sprzedaży i marketingu oraz skutecznie zaimplementować ją w swojej organizacji
  • Dowiesz się, jak budować struktury działu sprzedaży, które zapewnią sprawne osiąganie rezultatów
  • Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
  • Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
  • Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
  • Projektowanie person zakupowych i customer journey
  • Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym
  • Wyłonienie problemów person zakupowych, jakie Twoja firma jest w stanie rozwiązać

Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Strategia sprzedaży - szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Cena

2 650 zł netto (3 259,50 zł brutto)

Cała Akademia (4 moduły)

Cena

8 200 zł netto (10 086,00 zł brutto)

Strategia sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży

Na szkoleniu dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą zbudować zwycięską strategię sprzedaży
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe w sprawnie działającą machinę sprzedaży
  • Osób odpowiedzialnych za zdefiniowanie grupy docelowej firmy oraz zdefiniowanie propozycji wartości
  • Zarządzających sprzedażą odpowiedzialnych za zaprojektowanie procesu sprzedaży i aktywności sprzedażowych
  • Zarządzających sprzedażą chcących osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży
Cele i korzyści

Cele:

  • Poznanie kluczowych elementów strategii pozyskiwania klientów
  • Przećwiczenie definiowania buyer person i propozycji wartości
  • Poznanie sposobów na mapowanie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży
  • Poszerzenie wiedzy o rodzajach badań klientów na różnych etapach cyklu współpracy z klientem

Korzyści dla uczestnika:

  • Dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać
  • Przećwiczysz definiowanie grupy docelowej oraz propozycję wartości, dzięki czemu będziesz lepiej adresować działania sprzedażowe
  • Poznasz cele i sposoby mapowania ścieżki zakupowej klienta, aby lepiej dopasować aktywności handlowe w procesie sprzedaży
  • Dowiesz się, o co i po co pytać klientów, żeby wiedzę o klientach wykorzystać do budowania i rozwijania biznesu
  • Odkryjesz, jak stworzyć machinę sprzedaży i marketingu oraz skutecznie zaimplementować ją w swojej organizacji
  • Dowiesz się, jak budować struktury działu sprzedaży, które zapewnią sprawne osiąganie rezultatów
Program
  • Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
  • Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
  • Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
  • Projektowanie person zakupowych i customer journey
  • Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym
  • Wyłonienie problemów person zakupowych, jakie Twoja firma jest w stanie rozwiązać

Cena

2 650 zł netto (3 259,50 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane