Akademia Sprzedaży – EY Academy of Business

Akademia Sprzedaży

Zajęcia Akademii Sprzedaży mają charakter interaktywnych seminariów zawodowych, uwzględniających indywidualne doświadczenia i praktykę Uczestników. Główny nacisk podczas szkolenia położony został na realne sytuacje, z którymi Uczestnicy są konfrontowani na co dzień.

Wśród metod szkoleniowych znajdują się: indywidualna diagnoza mocnych i słabych stron oraz kierunku rozwoju, analiza przypadku, odgrywanie ról, symulacje biznesowe, demonstracje uzupełnione o krótkie wykłady i prezentacje.

Ważnym punktem zajęć jest informacja zwrotna dotycząca skutecznych i wspierających sprzedaż sposobów radzenia sobie w sytuacjach praktycznych.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Pakiet wszystkich modułów Akademii Sprzedaży Online i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów. Szkolenie polecamy również pracownikom startupów.

Cele programu

  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży
  • Wzmocnienie pewności siebie w kompetencjach sprzedażowych
  • Uzyskanie Certyfikatu Akademii Sprzedaży

Korzyści dla uczestników

  • Budowanie kompletnej świadomości kompetencji sprzedażowych w moim obszarze biznesowym
  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Praktyczne ćwiczenie narzędzi sprzedaży
  • Informacja zwrotna nt. sprawności w stosowaniu narzędzi
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży

Korzyści dla firmy

  • Zwiększysz efektywność sprzedawców
  • Skutecznie zaplanujesz ich rozwój
  • Twoi sprzedawcy poznają swoje mocne strony
  • Twoi sprzedawcy uzyskają praktyczne plany rozwoju kompetencji
  • Pod okiem doświadczonego eksperta, praktyka biznesu przećwiczą i doświadczą zindywidualizowanych umiejętności sprzedażowych

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.

Budowanie relacji w sprzedaży

Program:

  • Oczekiwania Klientów w kontekście budowania relacji
  • Co buduje zaufanie w sprzedaży/zwroty i zachowania
  • Rozpoznawanie typów Klientów względem potrzeby bezpieczeństwa i zaufania (diagnoza)
  • Dopasowanie behawioralne w skracaniu dystansu z Klientem (autoanaliza)
  • Etykieta relacji w sprzedaży/od czego zacząć i jak się zachowywać na spotkaniu sprzedażowym

Analiza potrzeb Klienta

Program:

  • Po co znać kategorie pytań i jak się przygotować do rozmowy z Klientem?
  • Czym są pytania o wysokiej skuteczności
  • Modele analizy potrzeb: SPIN/DPP/3P
  • Aktywne słuchanie – jak to sprawnie robić?
  • Sposoby na skuteczną komunikację i partnerski dialog z Klientem

Język korzyści i argumentacja w sprzedaży

Program:

  • Co buduje dobry komunikat ofertowy?
  • 4 (minimalne) składowe języka korzyści: potrzeba, cecha, zaleta, korzyść
  • Wywieranie wpływu i perswazja w pigułce/6 reguł R. Cialdiniego i zwroty perswazyjne
  • Mini Storytelling, czyli jak przekonać Klienta swoim doświadczeniem?
  • Narzędzia do budowania argumentów sprzedażowych

Radzenie sobie z obiekcjami i asertywna postawa w relacjach z Klientem

Program:

  • Co jest, a co nie jest obiekcją w sprzedaży i jak tym zarządzać?
  • Model 4 kroków radzenia sobie z obiekcjami
  • Jak asertywnie zarządzać impasem w relacji z Klientem
  • Reklamacje, wyrażanie odmiennych opinii i stawianie granic w rozmowie sprzedażowej
  • Asertywna informacja zwrotna i partnerski dialog z Klientem

Umiejętność domykania sprzedaży

Program:

  • Dlaczego nie udaje nam się domknąć sprzedaży?
  • Kiedy przystępować do finalizacji sprzedaży?
  • 6 popularnych technik zamykania sprzedaży
  • Co zrobić, jeśli Klient jeszcze negocjuje? – popularne triki Klientów
  • Obsługa posprzedażowa Klienta jako otwarcie nowej sprzedaży

Maciej Borejko - specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, przywództwa oraz zarządzania efektywnością zespołów.

Akademia Sprzedaży

Cena

3 750 zł netto (4 612,50 zł brutto)

Akademia Sprzedaży

Zajęcia Akademii Sprzedaży mają charakter interaktywnych seminariów zawodowych, uwzględniających indywidualne doświadczenia i praktykę Uczestników. Główny nacisk podczas szkolenia położony został na realne sytuacje, z którymi Uczestnicy są konfrontowani na co dzień.

Wśród metod szkoleniowych znajdują się: indywidualna diagnoza mocnych i słabych stron oraz kierunku rozwoju, analiza przypadku, odgrywanie ról, symulacje biznesowe, demonstracje uzupełnione o krótkie wykłady i prezentacje.

Ważnym punktem zajęć jest informacja zwrotna dotycząca skutecznych i wspierających sprzedaż sposobów radzenia sobie w sytuacjach praktycznych.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Pakiet wszystkich modułów Akademii Sprzedaży Online i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów. Szkolenie polecamy również pracownikom startupów.

Cele i korzyści

Cele programu

  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży
  • Wzmocnienie pewności siebie w kompetencjach sprzedażowych
  • Uzyskanie Certyfikatu Akademii Sprzedaży

Korzyści dla uczestników

  • Budowanie kompletnej świadomości kompetencji sprzedażowych w moim obszarze biznesowym
  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Praktyczne ćwiczenie narzędzi sprzedaży
  • Informacja zwrotna nt. sprawności w stosowaniu narzędzi
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży

Korzyści dla firmy

  • Zwiększysz efektywność sprzedawców
  • Skutecznie zaplanujesz ich rozwój
  • Twoi sprzedawcy poznają swoje mocne strony
  • Twoi sprzedawcy uzyskają praktyczne plany rozwoju kompetencji
  • Pod okiem doświadczonego eksperta, praktyka biznesu przećwiczą i doświadczą zindywidualizowanych umiejętności sprzedażowych
Program

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.

Budowanie relacji w sprzedaży

Program:

  • Oczekiwania Klientów w kontekście budowania relacji
  • Co buduje zaufanie w sprzedaży/zwroty i zachowania
  • Rozpoznawanie typów Klientów względem potrzeby bezpieczeństwa i zaufania (diagnoza)
  • Dopasowanie behawioralne w skracaniu dystansu z Klientem (autoanaliza)
  • Etykieta relacji w sprzedaży/od czego zacząć i jak się zachowywać na spotkaniu sprzedażowym

Analiza potrzeb Klienta

Program:

  • Po co znać kategorie pytań i jak się przygotować do rozmowy z Klientem?
  • Czym są pytania o wysokiej skuteczności
  • Modele analizy potrzeb: SPIN/DPP/3P
  • Aktywne słuchanie – jak to sprawnie robić?
  • Sposoby na skuteczną komunikację i partnerski dialog z Klientem

Język korzyści i argumentacja w sprzedaży

Program:

  • Co buduje dobry komunikat ofertowy?
  • 4 (minimalne) składowe języka korzyści: potrzeba, cecha, zaleta, korzyść
  • Wywieranie wpływu i perswazja w pigułce/6 reguł R. Cialdiniego i zwroty perswazyjne
  • Mini Storytelling, czyli jak przekonać Klienta swoim doświadczeniem?
  • Narzędzia do budowania argumentów sprzedażowych

Radzenie sobie z obiekcjami i asertywna postawa w relacjach z Klientem

Program:

  • Co jest, a co nie jest obiekcją w sprzedaży i jak tym zarządzać?
  • Model 4 kroków radzenia sobie z obiekcjami
  • Jak asertywnie zarządzać impasem w relacji z Klientem
  • Reklamacje, wyrażanie odmiennych opinii i stawianie granic w rozmowie sprzedażowej
  • Asertywna informacja zwrotna i partnerski dialog z Klientem

Umiejętność domykania sprzedaży

Program:

  • Dlaczego nie udaje nam się domknąć sprzedaży?
  • Kiedy przystępować do finalizacji sprzedaży?
  • 6 popularnych technik zamykania sprzedaży
  • Co zrobić, jeśli Klient jeszcze negocjuje? – popularne triki Klientów
  • Obsługa posprzedażowa Klienta jako otwarcie nowej sprzedaży
Szczegóły programu modułowego

Cena

3 750 zł netto (4 612,50 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

2-4 grudnia 2024

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane