Maciej Borejko – EY Academy of Business

Maciej Borejko

Trener w EY Academy of Business od 2019 roku

Specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, przywództwa oraz zarządzania efektywnością zespołów.

Psycholog społeczny, trener biznesu, coach, absolwent programu MBA dla kadry HR. Akredytowany trener narzędzi Facet5 oraz SDI. Jest ekspertem i konsultantem ds. wystąpień publicznych, komunikacji, a także zarządzania i budowania efektywnych zespołów.

Od ponad 10 lat związany z sektorem L&D. Twórca Indywidualnego Treningu Biznesowego (ITB). Wykładowca na kierunkach HR Biznes Partner (studia podyplomowe, Akademia Leona Koźmińskiego) oraz Zarządzanie kontaktami z klientami (Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej).

Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR. Specjalizuje się w badaniach kompetencji (AC/DC, przeglądy kompetencyjne, testy osobowości zawodowej, programy sukcesji, programy rozwojowe i coachingowe, zarządzanie zespołami oraz budowanie zespołów). Zdobył międzynarodowe doświadczenie korporacyjne jako starszy trener, partner biznesowy i menedżer. Jako wieloletni praktyk doskonale zdaje sobie sprawę z wyzwań stojących dziś zarówno przed menedżerami, jak i specjalistami.

Maciej specjalizuje się w prowadzeniu projektów rozwojowych w obszarze umiejętności sprzedażowo-obsługowych oraz warsztatów dedykowanych zarządzaniu zespołami i organizacjami. W portfolio jego klientów znalazły się m.in.: Mercedes-Benz Polska (Cars, Trucks), Royal Bank of Scotland, Eniro Polska, Benefit Systems, Agrii Polska, Horsch Polska, Santander Consumer Bank, JTI, PMI, BGŻ BNP Paribas, Lagarder, Toyota Manufacturing, Bayer, IdeaMoney, Euler Hermes, Polkomtel, a także firmy z branży FMCG, np. Coca-Cola HBC Polska.

Jako interim manager w Coca-Cola HBC Polska był odpowiedzialny za realizację i rozwój programów poświęconych ścieżkom kariery w obszarze sprzedaży – programy talentowe, redefiniowanie KPI w obszarach pracy regionalnych menedżerów sprzedaży, budowanie ścieżki kariery i sukcesji dla regionalnych menedżerów sprzedaży, zarządzanie i komunikacja w zmianie oraz budowanie kultury przywództwa w sprzedaży.

Specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, przywództwa oraz zarządzania efektywnością zespołów. Szkolenia i coaching prowadzi na wszystkich poziomach organizacji.