Obsługa klienta – EY Academy of Business

Obsługa klienta

Szkolenie „Obsługa klienta” zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które chcą zbudować świadomość kluczowych kompetencji w obsłudze klienta oraz rozwijać swoją postawę, skoncentrowaną na potrzebach klienta.

Szkolenie ma na celu rozwijanie kluczowych kompetencji w obsłudze klienta oraz rozwijanie postawy „Klient w centrum uwagi”. Uczestnicy zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, rozwiązywania problemów klientów oraz budowania pozytywnych relacji z nimi, co wpłynie pozytywnie na satysfakcję klientów i lojalność wobec firmy.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności: szkolenie „Obsługa klienta” pozwala na poznanie i doskonalenie praktycznych umiejętności, które są niezbędne do skutecznego i profesjonalnego kontaktu z klientami
  • Poprawisz relacje z klientami: dzięki zdobyciu wiedzy na temat skutecznej komunikacji oraz technik rozwiązywania problemów z klientami, uczestnicy szkolenia będą w stanie poprawić swoje relacje z klientami, co wpłynie na poziom ich zadowolenia oraz lojalność
  • Zwiększysz pewność siebie: udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom na nabycie umiejętności i wiedzy, która przyczyni się do zwiększenia pewności siebie w kontakcie z klientami
  • Szkolenie „Obsługa klienta” to szansa na rozwój zawodowy poprzez poznanie nowych technik, metod i narzędzi, które mogą być przydatne w codziennej pracy

Co zyska Twoja firma, zapisując swoich pracowników na szkolenie:

  • Zwiększenie efektywności: poprawa umiejętności obsługi klienta przyczynia się do zwiększenia efektywności pracy oraz poprawy jakości obsługi klienta
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy: profesjonalna i skuteczna obsługa klienta to kluczowy element budowania pozytywnego wizerunku firmy
  • Zwiększenie lojalności klientów: szkolenie pozwala na poznanie najlepszych praktyk w obsłudze klienta, co może przyczynić się do zwiększenia lojalności klientów
  • Motywacja pracowników: szkolenia są jednym z elementów motywujących pracowników oraz pozwalają na ich rozwój zawodowy, co przyczynia się do zwiększenia zaangażowania w pracę

Korzenie – co pozwala nam budować najlepszą Obsługę Klienta?

  • Postawa – Klient w centrum uwagi – co to znaczy dzisiaj?
  • Wiedza – specjalizacja biznesowa i wiedza ogólna
  • Umiejętności – świadome soft skills
  • Postawa proaktywna w Obsłudze Klienta
  • Jak wejść w buty Klienta?

Kluczowe wartości w Budowaniu Relacji

  • Wiarygodność
  • Niezawodność
  • Bliskość
  • Niski egocentryzm

Oczekiwania Klientów – matryca oczekiwań Klienta – definicje i przykłady zachowań

  • Zaufanie
  • Poczucie bezpieczeństwa
  • Równe traktowanie
  • Spójna komunikacja
  • Uważność
  • Szacunek
  • Odpowiedzialność
  • Dialog
  • Dowartościowanie

Kluczowe umiejętności w Obsłudze Klienta

  • Zarządzanie relacjami – moja baza Klientów
  • Kluczowa komunikacja dwustronna – jak dbać o skuteczny przekaz i zrozumienie?
  • Skuteczne dopasowanie się do stylu rozmówcy – kolorystyka osobowości i co z niej wynika w procesie budowania długofalowych relacji
  • Umiejętność słuchania i słyszenia potrzeb i problemów Klienta
  • Język korzyści, argumentacja i sposoby wywierania wpływu na Klienta w procesie decyzyjnym

Problem, czemu nie

  • Negocjowanie problemowe i sposoby na rozwiązywanie konfliktów
  • Czy uległość to najlepsza z dróg – Klient nasz Pan, ale czy na pewno?
  • Który styl rozwiązywania konfliktów pasuje do mnie i sytuacji?
  • Zarządzanie obiekcjami i reklamacjami w Obsłudze Klienta

Asertywność w Obsłudze Klienta

  • Prośby, odmowy i stawianie granic
  • Wyrażanie opinii i informacja zwrotna
  • Obrona przed agresją i zarządzanie emocjami
  • Odwaga i radzenie sobie z emocjami – czy to się kiedyś skończy?

Budowanie zaufania w modelu S. Coveya – partnerskie relacje ponad wszystko

Zarządzanie bazą Klientów

  • Planowanie i organizacja zadań
  • Zarządzanie informacją
  • Systematyczność pracy z systemem lub bez niego

Savoir-vivre w różnych kanałach obsługi Klienta

  • E-mailowy savoir-vivre
  • Savoir-vivre na spotkaniach
  • Savoir-vivre przez telefon
  • Savoir-vivre online

Trudne sytuacje

  • Trudni Klienci i jak nimi zarządzać
  • Windykacja należności i ustaleń biznesowych
  • Kontraktowanie Klientów

Maciej Borejko - specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, przywództwa oraz zarządzania efektywnością zespołów.

Obsługa klienta

Cena

2 150 zł netto (2 644,50 zł brutto)

Obsługa klienta

Szkolenie „Obsługa klienta” zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które chcą zbudować świadomość kluczowych kompetencji w obsłudze klienta oraz rozwijać swoją postawę, skoncentrowaną na potrzebach klienta.

Szkolenie ma na celu rozwijanie kluczowych kompetencji w obsłudze klienta oraz rozwijanie postawy „Klient w centrum uwagi”. Uczestnicy zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, rozwiązywania problemów klientów oraz budowania pozytywnych relacji z nimi, co wpłynie pozytywnie na satysfakcję klientów i lojalność wobec firmy.

Cele i korzyści

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności: szkolenie „Obsługa klienta” pozwala na poznanie i doskonalenie praktycznych umiejętności, które są niezbędne do skutecznego i profesjonalnego kontaktu z klientami
  • Poprawisz relacje z klientami: dzięki zdobyciu wiedzy na temat skutecznej komunikacji oraz technik rozwiązywania problemów z klientami, uczestnicy szkolenia będą w stanie poprawić swoje relacje z klientami, co wpłynie na poziom ich zadowolenia oraz lojalność
  • Zwiększysz pewność siebie: udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom na nabycie umiejętności i wiedzy, która przyczyni się do zwiększenia pewności siebie w kontakcie z klientami
  • Szkolenie „Obsługa klienta” to szansa na rozwój zawodowy poprzez poznanie nowych technik, metod i narzędzi, które mogą być przydatne w codziennej pracy

Co zyska Twoja firma, zapisując swoich pracowników na szkolenie:

  • Zwiększenie efektywności: poprawa umiejętności obsługi klienta przyczynia się do zwiększenia efektywności pracy oraz poprawy jakości obsługi klienta
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy: profesjonalna i skuteczna obsługa klienta to kluczowy element budowania pozytywnego wizerunku firmy
  • Zwiększenie lojalności klientów: szkolenie pozwala na poznanie najlepszych praktyk w obsłudze klienta, co może przyczynić się do zwiększenia lojalności klientów
  • Motywacja pracowników: szkolenia są jednym z elementów motywujących pracowników oraz pozwalają na ich rozwój zawodowy, co przyczynia się do zwiększenia zaangażowania w pracę
Program

Korzenie – co pozwala nam budować najlepszą Obsługę Klienta?

  • Postawa – Klient w centrum uwagi – co to znaczy dzisiaj?
  • Wiedza – specjalizacja biznesowa i wiedza ogólna
  • Umiejętności – świadome soft skills
  • Postawa proaktywna w Obsłudze Klienta
  • Jak wejść w buty Klienta?

Kluczowe wartości w Budowaniu Relacji

  • Wiarygodność
  • Niezawodność
  • Bliskość
  • Niski egocentryzm

Oczekiwania Klientów – matryca oczekiwań Klienta – definicje i przykłady zachowań

  • Zaufanie
  • Poczucie bezpieczeństwa
  • Równe traktowanie
  • Spójna komunikacja
  • Uważność
  • Szacunek
  • Odpowiedzialność
  • Dialog
  • Dowartościowanie

Kluczowe umiejętności w Obsłudze Klienta

  • Zarządzanie relacjami – moja baza Klientów
  • Kluczowa komunikacja dwustronna – jak dbać o skuteczny przekaz i zrozumienie?
  • Skuteczne dopasowanie się do stylu rozmówcy – kolorystyka osobowości i co z niej wynika w procesie budowania długofalowych relacji
  • Umiejętność słuchania i słyszenia potrzeb i problemów Klienta
  • Język korzyści, argumentacja i sposoby wywierania wpływu na Klienta w procesie decyzyjnym

Problem, czemu nie

  • Negocjowanie problemowe i sposoby na rozwiązywanie konfliktów
  • Czy uległość to najlepsza z dróg – Klient nasz Pan, ale czy na pewno?
  • Który styl rozwiązywania konfliktów pasuje do mnie i sytuacji?
  • Zarządzanie obiekcjami i reklamacjami w Obsłudze Klienta

Asertywność w Obsłudze Klienta

  • Prośby, odmowy i stawianie granic
  • Wyrażanie opinii i informacja zwrotna
  • Obrona przed agresją i zarządzanie emocjami
  • Odwaga i radzenie sobie z emocjami – czy to się kiedyś skończy?

Budowanie zaufania w modelu S. Coveya – partnerskie relacje ponad wszystko

Zarządzanie bazą Klientów

  • Planowanie i organizacja zadań
  • Zarządzanie informacją
  • Systematyczność pracy z systemem lub bez niego

Savoir-vivre w różnych kanałach obsługi Klienta

  • E-mailowy savoir-vivre
  • Savoir-vivre na spotkaniach
  • Savoir-vivre przez telefon
  • Savoir-vivre online

Trudne sytuacje

  • Trudni Klienci i jak nimi zarządzać
  • Windykacja należności i ustaleń biznesowych
  • Kontraktowanie Klientów

Cena

2 150 zł netto (2 644,50 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

16-17 grudnia 2024

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane