Narzędzia online w pracy zdalnej, czyli jak prowadzić angażujące i efektywne spotkania, szkolenia online – EY Academy of Business

Narzędzia online w pracy zdalnej, czyli jak prowadzić angażujące i efektywne spotkania, szkolenia online

Dzięki udziałowi w szkoleniu będziesz pewniej poruszać się po różnych narzędziach komunikacji online, a uczestnicy Twoich spotkań i szkoleń będą aktywni i zaangażowani.

Dla osób chcących, aby ich szkolenia i warsztaty prowadzone online były ciekawsze, bardziej angażujące i skoncentrowane na uczestnikach. Czyli zarówno dla managerów, którzy chcą w interesujący sposób przekazać wiedzę zespołowi, jak i dla HR-owców, którzy chcieliby, aby onboarding online nie był tylko prezentacją w power point. Ale też dla wszystkich, którzy organizują spotkania za pomocą platform do komunikacji i chcieliby wiedzieć, jak robić to profesjonalnie, używając również narzędzi do kolaboracji i różnych technik pracy grupowej.

Cele:

Na tym szkoleniu nauczysz się:

1. Jakie są platformy do komunikacji online i jak je efektywnie wykorzystywać do pracy grupowej na przykładzie MS Teams i Zooma.

2. Jakie są narzędzie do kolaboracji i angażowania uczestników na przykładzie Murala, Miro, Menti.

3. Jakie są zasady pracy online, na co zwrócić uwagę przed, w trakcie i po.

4. O czym warto pamiętać, prowadząc szkolenia online.

Korzyści:

Dzięki temu szkoleniu będziesz mógł pewniej poruszać się po narzędziach i będziesz wiedzieć, kiedy korzystać z każdego z nich. Uczestnicy Twoich szkoleń będą aktywni i zaangażowani, a Ty bardziej pewny siebie.

Dzień 1

Wprowadzenie teoretyczne, zapoznanie uczestników z narzędziami, zasadami i najlepszymi praktykami.

WPROWADZENIE TEORETYCZNE

1. O narzędziach

  • Rodzaje narzędzi wspierających pracę online z rozróżnieniem na: platformy do komunikacji, platformy do kolaboracji, aplikacje do budowania zaangażowania.
  • Najważniejsze funkcjonalności.
  • Kontekst użycia, czyli kiedy, które narzędzie wybrać.
  • Najczęściej popełniane błędy.

2. O zasadach

  • Przygotowanie: 7P.
  • Kontraktowanie: co to tak naprawdę znaczy i dlaczego jest ważne.
  • Mniej znaczy więcej: dobre praktyki pozwalające utrzymać dynamikę spotkania.

3. O uczestnikach

  • Cykl Kolba – czy online też ma zastosowanie?
  • Zbudowanie zaangażowania.
  • Utrzymanie uwagi.
  • Aktywność i zgłaszanie się do odpowiedzi.

4. O prowadzącym

  • O czym warto pamiętać, wchodząc w rolę prowadzącego?
  • Postawa, glos, wzrok.
  • Hardware, oświetlenie, kamera, mikrofon.
  • Energia – skąd ją brać?

Dzień 2

Uczestnicy na bazie wcześniej zdobytej wiedzy wykorzystują narzędzia w praktyce, pracując na konkretnych przykładach.

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA

Narzędzia w praktyce:

Uczestnicy mają do rozwiązania zadania, które wykonują za pomocą wcześniej omawianych narzędzi.

1. Jak efektywnie wykorzystywać platformy do komunikacji, żeby uczestnicy mieli pełny komfort uczestnictwa (tworzenie breakout grup, zarządzanie przejściami, przygotowanie uczestników, facylitacja)

a. MS Teams
b. Zoom
c. Meet

2. Jak narzędzia mogą wspierać zaangażowanie uczestników warsztatów on-line?

a. Menti/Kahoot!
b. Mural/ Miro

3. Jak to zepsuć? – symulacja najgorszych warsztatów online – ćwiczenie

4. Jak stworzyć najlepsze szkolenie on-line? – ćwiczenie

5. Podsumowanie

Malwina Kozakiewicz - od 10 lat współpracuje z firmami, wspierając ich na drodze transformacji, tworzenia strategii biznesowych i innowacji. Od 3 lat jest facylitatorką w centrum innowacji EY - wavespace.

Narzędzia online w pracy zdalnej, czyli jak prowadzić angażujące i efektywne spotkania, szkolenia online

Dzięki udziałowi w szkoleniu będziesz pewniej poruszać się po różnych narzędziach komunikacji online, a uczestnicy Twoich spotkań i szkoleń będą aktywni i zaangażowani.

Dla kogo?

Dla osób chcących, aby ich szkolenia i warsztaty prowadzone online były ciekawsze, bardziej angażujące i skoncentrowane na uczestnikach. Czyli zarówno dla managerów, którzy chcą w interesujący sposób przekazać wiedzę zespołowi, jak i dla HR-owców, którzy chcieliby, aby onboarding online nie był tylko prezentacją w power point. Ale też dla wszystkich, którzy organizują spotkania za pomocą platform do komunikacji i chcieliby wiedzieć, jak robić to profesjonalnie, używając również narzędzi do kolaboracji i różnych technik pracy grupowej.

Cele i korzyści

Cele:

Na tym szkoleniu nauczysz się:

1. Jakie są platformy do komunikacji online i jak je efektywnie wykorzystywać do pracy grupowej na przykładzie MS Teams i Zooma.

2. Jakie są narzędzie do kolaboracji i angażowania uczestników na przykładzie Murala, Miro, Menti.

3. Jakie są zasady pracy online, na co zwrócić uwagę przed, w trakcie i po.

4. O czym warto pamiętać, prowadząc szkolenia online.

Korzyści:

Dzięki temu szkoleniu będziesz mógł pewniej poruszać się po narzędziach i będziesz wiedzieć, kiedy korzystać z każdego z nich. Uczestnicy Twoich szkoleń będą aktywni i zaangażowani, a Ty bardziej pewny siebie.

Program

Dzień 1

Wprowadzenie teoretyczne, zapoznanie uczestników z narzędziami, zasadami i najlepszymi praktykami.

WPROWADZENIE TEORETYCZNE

1. O narzędziach

  • Rodzaje narzędzi wspierających pracę online z rozróżnieniem na: platformy do komunikacji, platformy do kolaboracji, aplikacje do budowania zaangażowania.
  • Najważniejsze funkcjonalności.
  • Kontekst użycia, czyli kiedy, które narzędzie wybrać.
  • Najczęściej popełniane błędy.

2. O zasadach

  • Przygotowanie: 7P.
  • Kontraktowanie: co to tak naprawdę znaczy i dlaczego jest ważne.
  • Mniej znaczy więcej: dobre praktyki pozwalające utrzymać dynamikę spotkania.

3. O uczestnikach

  • Cykl Kolba – czy online też ma zastosowanie?
  • Zbudowanie zaangażowania.
  • Utrzymanie uwagi.
  • Aktywność i zgłaszanie się do odpowiedzi.

4. O prowadzącym

  • O czym warto pamiętać, wchodząc w rolę prowadzącego?
  • Postawa, glos, wzrok.
  • Hardware, oświetlenie, kamera, mikrofon.
  • Energia – skąd ją brać?

Dzień 2

Uczestnicy na bazie wcześniej zdobytej wiedzy wykorzystują narzędzia w praktyce, pracując na konkretnych przykładach.

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA

Narzędzia w praktyce:

Uczestnicy mają do rozwiązania zadania, które wykonują za pomocą wcześniej omawianych narzędzi.

1. Jak efektywnie wykorzystywać platformy do komunikacji, żeby uczestnicy mieli pełny komfort uczestnictwa (tworzenie breakout grup, zarządzanie przejściami, przygotowanie uczestników, facylitacja)

a. MS Teams
b. Zoom
c. Meet

2. Jak narzędzia mogą wspierać zaangażowanie uczestników warsztatów on-line?

a. Menti/Kahoot!
b. Mural/ Miro

3. Jak to zepsuć? – symulacja najgorszych warsztatów online – ćwiczenie

4. Jak stworzyć najlepsze szkolenie on-line? – ćwiczenie

5. Podsumowanie

Cena

2100 zł netto

Lokalizacja

Online

Termin

27-28 września 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com