Skuteczna sprzedaż B2B – praktyczne narzędzia do pozyskiwania klientów
Szukasz sposobów na zwiększenie konwersji w sprzedaży? Chcesz skutecznie zamykać przeciągające się procesy sprzedażowe i odzyskać kontrolę nad procesem pozyskania klienta? Chcesz otrzymać sprawdzone narzędzia do umiejętnego odpowiadania na zastrzeżenia klientów i budowania partnerskiej relacji z klientem? Tego wszystkiego i wiele więcej dowiesz się na szkoleniu w całości dedykowanemu metodyce Sandlera.
Szkolenie dedykujemy:
- Sprzedawcom, którzy chcą doskonalić umiejętności w sprzedaży
- Zarządzającym Sprzedażą, którzy chcą otrzymać narzędzia, które pozwolą doskonalić pracę sprzedawców
- Właścicielom firm, którzy prowadzą własne działania sprzedażowe
W szczególności tym, którzy:
- Mają świetny produkt lub usługę, ale nie potrafią skutecznie opowiedzieć o tym potencjalnym klientom
- Szukają sposobu na zwiększenie skuteczności w sprzedaży, bo muszą otworzyć wiele tematów, by domknął się chociaż jeden
- Mają problem ze zbudowaniem partnerskich relacji z klientem. Czują, że klienci nie traktują ich z szacunkiem
Dlaczego warto wziąć udział w warsztacie?
- Tylko sprawdzone i skuteczne narzędzia. Każdy z uczestników otrzyma sprawdzone w praktyce narzędzia do pozyskiwania klientów. W tym narzędzia topowej na świecie metodyki sprzedaży – Sandler Selling System
- Ekspert prowadzący na sali szkoleniowej. Mocny prowadzący z ogromnym doświadczeniem w sprzedaży B2B. Pracuje na realnych case’ach uczestników. Odpowiada na zadawane pytania. Nie boi się trudnych pytań
- Wymiana doświadczeń. Na sali jest najczęściej około 12 uczestników. W związku z tym pojawia się przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami oraz nawiązania kontaktów biznesowych
- Podwójny certyfikat. Po ukończeniu programu otrzymasz podwójny certyfikat – EY Academy of Business oraz Sandler Selling System. Renomowane certyfikaty od renomowanych firm
Dzień 1
- Trendy w sprzedaży. Co będzie sprzedawać w 2024 roku?
- Kluczowe zasady sprzedaży B2B.
- Określanie grupy docelowej i persony zakupowej.
- Jak komunikować wartość sprzedawanego produktu lub usługi.
- Kluczowe narzędzia do budowania partnerskich relacji z klientem.
- Sztuka kwalifikacji i dyskwalifikacji klienta.
Dzień 2
- Sztuka zadawania pytań w sprzedaży B2B.
- Prowadzenie spotkań z klientem. Najskuteczniejsze scenariusze.
- Zasady sprzedażowej prezentacji. Co mówić, by cię słuchano. Warstwa „merytoryka”.
- Kluczowe zasady sprzedażowej prezentacji. Warstwa „show”.
- Zamykanie spotkania sprzedażowego. Kluczowe pytania.
- Kontrola procesu pozyskania klienta. Uzyskiwanie decyzji etapowych na każdym etapie procesu sprzedaży.
Arkadiusz Chludziński - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Obecnie Head of Growth w Bee Talents i CEO w Sales Excellence Boutique (SE.B).