Efektywne prowadzenie spotkań – EY Academy of Business

Efektywne prowadzenie spotkań

„Mówca tak powinien skonstruować przemówienie, by wyczerpać temat, ale nie wyczerpać słuchaczy” – Winston Churchill.

Umiejętność przeprowadzania zebrań jest podstawową kompetencją w zarządzaniu, która ma ogromny wpływ efekty pracy całego zespołu. W trakcje naszego szkolenia Uczestnicy dowiedzą się, jak m.in. skutecznie poprowadzić zebranie czy jak zapewnić satysfakcję z uczestnictwa pracowników.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Jak efektywnie prowadzić spotkania online i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Szkolenie kierujemy do:

  • Menedżerów wszystkich szczebli
  • Osób pełniących role liderów zespołów
  • Kierowników projektów
  • Przedstawicieli władz samorządowych

Cele szkolenia:

Przygotowanie uczestników do efektywnego organizowania i przeprowadzania spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

Korzyści z udziału:

Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:

  • Tworzenia planu zebrania
  • Doboru odpowiednich środków przekazu
  • Właściwego korzystania z pomocy audiowizualnych
  • Skutecznego zarządzania sesją pytań i odpowiedzi
  • Oceny audytorium pod kątem ról pełnionych podczas zebrania
  • Formułowania podsumowań

Przygotowanie do zebrania

  • Spotkania wewnętrzne i zewnętrzne — podobieństwa i różnice w podejściu
  • Identyfikacja grupy odbiorców — uczestników zebrania
  • Formułowanie celów zebrania
  • Tworzenie porządku obrad
  • Dobór pomocy audiowizualnych
  • Ustawienie sali podczas zebrania

Zarządzanie przebiegiem zebrania

  • Zasady skutecznego  realizowania poszczególnych punktów porządku obrad — zarządzanie czasem
  • Podział ról podczas zebrania
  • Podtrzymywanie  zainteresowania odbiorców
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Efektywne komunikowanie  a skuteczność zebrań

  • Cechy skutecznej prezentacji
  • Tworzenie wizerunku statycznego — wygląd zewnętrzny
  • Tworzenie wizerunku dynamicznego — sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, mowa ciała, kontakt wzrokowy, panowanie nad przestrzenią
  • Emisja głosu, dykcja, walka z tremą

Podsumowanie zebrania

  • Tworzenie protokołów przebiegu zebrań
  • Uwspólnianie
  • Wiązanie
  • Tworzenie zestawień rezultatów zebrań wraz z listą działań do podjęcia

Zebrania w ujęciu psychologicznym

  • Typologia uczestników zebrań
  • Rola zachowań grupowych
  • Zastosowanie elementów wywierania wpływu
  • Budowanie efektu pierwszego wrażenia
  • Zachęcanie uczestników do aktywności, motywowanie
  • Zarządzanie konfliktem

Kluczowe zasady prowadzenia zebrań

  • Cechy skutecznego zebrania
  • Najczęściej popełniane błędy
  • Rola zachowania kontroli nad krzywą uwagi uczestników spotkania
  • Dlaczego niektóre zebrania się nie udają?
  • Świadome budowanie wizerunku podczas zebrań

Laboratorium prowadzenia zebrań

  • Warsztaty budowania celów zebrań
  • Tworzenie porządków dziennych zebrań
  • Prowadzenie zebrań w konkretnych ujęciach tematycznych (case’y z wykorzystaniem urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk)
  • Ocena pracy wykonanej przez uczestników szkolenia

Dodatkowo w programie

Trening własnych sytuacji z zakresu prowadzenia zebrań i narad.

Uczestnicy przed szkoleniem otrzymują ankiety, poprzez które zgłaszają swoje sytuacje problemowe, którymi chcieliby zająć się podczas szkolenia. W drugim dniu szkolenia zajmujemy się konkretnymi scenkami uczestników. Wcześniej omawiamy je z uczestnikami, proponujemy różne sposoby zajęcia się poszczególnymi sytuacjami, podsumowujemy je teorią i ćwiczeniami.

Radosław Jacek Miler - doświadczony doradca biznesowy, coach i trener (ponad 600 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej i doradczej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzia kamerę i mikrofon.

Efektywne prowadzenie spotkań

„Mówca tak powinien skonstruować przemówienie, by wyczerpać temat, ale nie wyczerpać słuchaczy” – Winston Churchill.

Umiejętność przeprowadzania zebrań jest podstawową kompetencją w zarządzaniu, która ma ogromny wpływ efekty pracy całego zespołu. W trakcje naszego szkolenia Uczestnicy dowiedzą się, jak m.in. skutecznie poprowadzić zebranie czy jak zapewnić satysfakcję z uczestnictwa pracowników.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Jak efektywnie prowadzić spotkania online i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do:

  • Menedżerów wszystkich szczebli
  • Osób pełniących role liderów zespołów
  • Kierowników projektów
  • Przedstawicieli władz samorządowych
Cele i korzyści

Cele szkolenia:

Przygotowanie uczestników do efektywnego organizowania i przeprowadzania spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

Korzyści z udziału:

Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:

  • Tworzenia planu zebrania
  • Doboru odpowiednich środków przekazu
  • Właściwego korzystania z pomocy audiowizualnych
  • Skutecznego zarządzania sesją pytań i odpowiedzi
  • Oceny audytorium pod kątem ról pełnionych podczas zebrania
  • Formułowania podsumowań
Program

Przygotowanie do zebrania

  • Spotkania wewnętrzne i zewnętrzne — podobieństwa i różnice w podejściu
  • Identyfikacja grupy odbiorców — uczestników zebrania
  • Formułowanie celów zebrania
  • Tworzenie porządku obrad
  • Dobór pomocy audiowizualnych
  • Ustawienie sali podczas zebrania

Zarządzanie przebiegiem zebrania

  • Zasady skutecznego  realizowania poszczególnych punktów porządku obrad — zarządzanie czasem
  • Podział ról podczas zebrania
  • Podtrzymywanie  zainteresowania odbiorców
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Efektywne komunikowanie  a skuteczność zebrań

  • Cechy skutecznej prezentacji
  • Tworzenie wizerunku statycznego — wygląd zewnętrzny
  • Tworzenie wizerunku dynamicznego — sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, mowa ciała, kontakt wzrokowy, panowanie nad przestrzenią
  • Emisja głosu, dykcja, walka z tremą

Podsumowanie zebrania

  • Tworzenie protokołów przebiegu zebrań
  • Uwspólnianie
  • Wiązanie
  • Tworzenie zestawień rezultatów zebrań wraz z listą działań do podjęcia

Zebrania w ujęciu psychologicznym

  • Typologia uczestników zebrań
  • Rola zachowań grupowych
  • Zastosowanie elementów wywierania wpływu
  • Budowanie efektu pierwszego wrażenia
  • Zachęcanie uczestników do aktywności, motywowanie
  • Zarządzanie konfliktem

Kluczowe zasady prowadzenia zebrań

  • Cechy skutecznego zebrania
  • Najczęściej popełniane błędy
  • Rola zachowania kontroli nad krzywą uwagi uczestników spotkania
  • Dlaczego niektóre zebrania się nie udają?
  • Świadome budowanie wizerunku podczas zebrań

Laboratorium prowadzenia zebrań

  • Warsztaty budowania celów zebrań
  • Tworzenie porządków dziennych zebrań
  • Prowadzenie zebrań w konkretnych ujęciach tematycznych (case’y z wykorzystaniem urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk)
  • Ocena pracy wykonanej przez uczestników szkolenia

Dodatkowo w programie

Trening własnych sytuacji z zakresu prowadzenia zebrań i narad.

Uczestnicy przed szkoleniem otrzymują ankiety, poprzez które zgłaszają swoje sytuacje problemowe, którymi chcieliby zająć się podczas szkolenia. W drugim dniu szkolenia zajmujemy się konkretnymi scenkami uczestników. Wcześniej omawiamy je z uczestnikami, proponujemy różne sposoby zajęcia się poszczególnymi sytuacjami, podsumowujemy je teorią i ćwiczeniami.

Szczegóły programu modułowego

Cena

1400 zł netto

Lokalizacja

Online

Warszawa

Termin

27 kwietnia 2023 — Warszawa

Kontakt

Adrianna Sykucka

Koordynator kursu

  • +48 519 511 447
  • adrianna.sykucka@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Tomasz Jakubiak

  • +48 517 882 361
  • tomasz.jakubiak@pl.ey.com