Rozmowy narzędziem pracy menedżera – EY Academy of Business

Rozmowy narzędziem pracy menedżera

Każdy manager odpowiada za wiele przynależnych do danej dziedziny obszarów/aspektów. Narzędziem realizacji tych aspektów jest umiejętnie przeprowadzona rozmowa. Kiedy mówimy o tym, że rozmowa została przeprowadzona umiejętnie? Mówimy o tym wtedy, gdy wykorzystując konkretne elementy i stosując się do odpowiednich standardów, osiągamy założony cel.

Szkolenie „Rozmowa narzędziem pracy managera” odpowiada na dwa poziomy potrzeb:

  • daje wiedzę o tym, jakie są standardy rozmów menedżerskich, jak mogą one wyglądać (w oparciu o zdrowy rozsadek i dobre praktyki biznesowe) oraz w jaki sposób poprowadzić rozmowę, by zrealizować jej cele
  • pozwala radzić sobie z trudnościami, które niosą rozmowy szczególnie trudne – podczas których rozmówca odsuwa odpowiedzialność, ma nadmierną i nieuzasadnioną pewność siebie, ma zupełnie inny punkt widzenia lub gdy do głosu dochodzą silne emocje uruchamiające mechanizmy obronne

Program szkoleń: 

  • Typy rozmów menedżerskich
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy. Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.
  • Trudne rozmowy, podczas których napotkać można całe spektrum zaskakujących reakcji i zachowań takich jak między innymi: silny opór, mocna wymiana zdań, unikanie odpowiedzialności lub przesuwanie odpowiedzialności na innych, silne emocje.
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy.
    Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.

Co otrzymują uczestnicy:

Uczestnicy kończą szkolenie z kompletem struktur na każdy rodzaj rozmowy. Struktury będą opracowywane na podstawie wiedzy trenera oraz doświadczeń, które będzie wnosiła grupa w wyniku przeprowadzonych ćwiczeń i zadań. Dzięki temu modele rozmów będą najbliższe i najbardziej odpowiadające charakterowi miejsc pracy uczestników.

Szkolenie „Rozmowa, narzędziem pracy managera” odpowiada na 2 poziomy potrzeb:
  • daje wiedzę o tym, jakie są standardy rozmów menedżerskich, jak mogą one wyglądać (w oparciu o zdrowy rozsadek i dobre praktyki biznesowe) oraz w jaki sposób poprowadzić rozmowę, by zrealizować jej cele.
  • pozwala radzić sobie z trudnościami, które niosą rozmowy szczególnie trudne – podczas których rozmówca odsuwa odpowiedzialność, ma nadmierną i nieuzasadnioną pewność siebie, ma zupełnie inny punkt widzenia lub gdy do głosu dochodzą silne emocje uruchamiające mechanizmy obronne

Uczestnicy kończą szkolenie z kompletem struktur na każdy rodzaj rozmowy. Struktury będą opracowywane na podstawie wiedzy trenera oraz doświadczeń, które będzie wnosiła grupa w wyniku przeprowadzonych ćwiczeń i zadań. Dzięki temu modele rozmów będą najbliższe i najbardziej odpowiadające charakterowi miejsc pracy uczestników.

Program

DZIEŃ 1

  • Typy rozmów menedżerskich
    • Rozmowy kotraktujące /ustalające
    • Rozmowy rozwojowe
    • Rozmowy feedbackowe
    • Rozmowy oceniające zbiorcze (okresowe)
    • Rozmowy wzmacniające postawy
    • Rozmowy motywacyjne po sukcesie
    • Rozmowy korygujące postawy
    • Rozmowy motywacyjne po porażce
    • Rozmowy dyscyplinujące
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy. Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.

DZIEŃ 2

  • Trudne rozmowy, podczas których napotkać można całe spektrum zaskakujących reakcji i zachowań takich jak między innymi: silny opór, mocna wymiana zdań, unikanie odpowiedzialności lub przesuwanie odpowiedzialności na innych, silne emocje.
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy. Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.

Co otrzymują uczestnicy:

  • Uczestnicy kończą szkolenie z kompletem struktur na każdy rodzaj rozmowy. Struktury będą opracowywane na podstawie wiedzy trenera oraz doświadczeń, które będzie wnosiła grupa w wyniku przeprowadzonych ćwiczeń i zadań. Dzięki temu modele rozmów będą najbliższe i najbardziej odpowiadające charakterowi miejsc pracy uczestników.
Rozmowy narzędziem pracy menedżera

Każdy manager odpowiada za wiele przynależnych do danej dziedziny obszarów/aspektów. Narzędziem realizacji tych aspektów jest umiejętnie przeprowadzona rozmowa. Kiedy mówimy o tym, że rozmowa została przeprowadzona umiejętnie? Mówimy o tym wtedy, gdy wykorzystując konkretne elementy i stosując się do odpowiednich standardów, osiągamy założony cel.

Szkolenie „Rozmowa narzędziem pracy managera” odpowiada na dwa poziomy potrzeb:

  • daje wiedzę o tym, jakie są standardy rozmów menedżerskich, jak mogą one wyglądać (w oparciu o zdrowy rozsadek i dobre praktyki biznesowe) oraz w jaki sposób poprowadzić rozmowę, by zrealizować jej cele
  • pozwala radzić sobie z trudnościami, które niosą rozmowy szczególnie trudne – podczas których rozmówca odsuwa odpowiedzialność, ma nadmierną i nieuzasadnioną pewność siebie, ma zupełnie inny punkt widzenia lub gdy do głosu dochodzą silne emocje uruchamiające mechanizmy obronne

Program szkoleń: 

  • Typy rozmów menedżerskich
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy. Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.
  • Trudne rozmowy, podczas których napotkać można całe spektrum zaskakujących reakcji i zachowań takich jak między innymi: silny opór, mocna wymiana zdań, unikanie odpowiedzialności lub przesuwanie odpowiedzialności na innych, silne emocje.
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy.
    Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.

Co otrzymują uczestnicy:

Uczestnicy kończą szkolenie z kompletem struktur na każdy rodzaj rozmowy. Struktury będą opracowywane na podstawie wiedzy trenera oraz doświadczeń, które będzie wnosiła grupa w wyniku przeprowadzonych ćwiczeń i zadań. Dzięki temu modele rozmów będą najbliższe i najbardziej odpowiadające charakterowi miejsc pracy uczestników.
Cele i korzyści

Szkolenie „Rozmowa, narzędziem pracy managera” odpowiada na 2 poziomy potrzeb:
  • daje wiedzę o tym, jakie są standardy rozmów menedżerskich, jak mogą one wyglądać (w oparciu o zdrowy rozsadek i dobre praktyki biznesowe) oraz w jaki sposób poprowadzić rozmowę, by zrealizować jej cele.
  • pozwala radzić sobie z trudnościami, które niosą rozmowy szczególnie trudne – podczas których rozmówca odsuwa odpowiedzialność, ma nadmierną i nieuzasadnioną pewność siebie, ma zupełnie inny punkt widzenia lub gdy do głosu dochodzą silne emocje uruchamiające mechanizmy obronne

Uczestnicy kończą szkolenie z kompletem struktur na każdy rodzaj rozmowy. Struktury będą opracowywane na podstawie wiedzy trenera oraz doświadczeń, które będzie wnosiła grupa w wyniku przeprowadzonych ćwiczeń i zadań. Dzięki temu modele rozmów będą najbliższe i najbardziej odpowiadające charakterowi miejsc pracy uczestników.

Program

Program

DZIEŃ 1

  • Typy rozmów menedżerskich
    • Rozmowy kotraktujące /ustalające
    • Rozmowy rozwojowe
    • Rozmowy feedbackowe
    • Rozmowy oceniające zbiorcze (okresowe)
    • Rozmowy wzmacniające postawy
    • Rozmowy motywacyjne po sukcesie
    • Rozmowy korygujące postawy
    • Rozmowy motywacyjne po porażce
    • Rozmowy dyscyplinujące
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy. Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.

DZIEŃ 2

  • Trudne rozmowy, podczas których napotkać można całe spektrum zaskakujących reakcji i zachowań takich jak między innymi: silny opór, mocna wymiana zdań, unikanie odpowiedzialności lub przesuwanie odpowiedzialności na innych, silne emocje.
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy. Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.

Co otrzymują uczestnicy:

  • Uczestnicy kończą szkolenie z kompletem struktur na każdy rodzaj rozmowy. Struktury będą opracowywane na podstawie wiedzy trenera oraz doświadczeń, które będzie wnosiła grupa w wyniku przeprowadzonych ćwiczeń i zadań. Dzięki temu modele rozmów będą najbliższe i najbardziej odpowiadające charakterowi miejsc pracy uczestników.

Cena

2150 zł netto

Lokalizacja

Online

Termin

Nowy termin zostanie podany

Kontakt

Renata Michalak

Koordynator kursu

  • +48 508 018 460
  • renata.michalak@pl.ey.com