Tomasz Bagiński – EY Academy of Business

Tomasz Bagiński

Wieloletni praktyk zarządzania, współpracuje z EY Academy of Business od 2004 roku

Jako trener biznesu łączy sprawdzone umiejętności trenerskie, konsultingowe i mediacyjne z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, zdobytym podczas współpracy z firmami z różnych branż.

Jest trenerem, konsultantem, executive coachem, mediatorem i autorem modelu rozmów 1:1, który poprzez empatyczną komunikację oraz skuteczne, celowe i sprawdzone narzędzia wnosi nową jakość do biznesu. Wspiera członków zarządów, dyrektorów, właścicieli firm oraz HR Business Partnerów, a także zespoły i całe organizacje tworząc kompleksowe rozwiązania, które realizują twarde cele biznesowe i jednocześnie odpowiadają na zdiagnozowane potrzeby ludzi w organizacji. Pracuje w oparciu o unikatowe na rynku połączenie modelu Porozumienia Bez Przemocy (NVC), Teorii Ograniczeń (TOC) i metody Kręgów Naprawczych, których jako jedyny trener w Polsce ukończył 3 treningi FP (facilitator practice) prowadzone bezpośrednio przez twórcę metody – Dominika Bartera.

Z wykształcenia jest psychologiem, dlatego też może korzystać z zaawansowanych narzędzi i testów psychometrycznych. Posiada certyfikat konsultanta Extended Disc (advanced) – profesjonalnego narzędzia diagnozującego organizacje, zespoły oraz indywidualny potencjał pracowników. Specjalizuje się w kompetencjach liderskich i managerskich (zarządzanie zespołem, zmianą, konfliktem, zadaniami). Systemowo usprawnia procesy i działania komunikacyjne.

Prowadzi indywidualne konsultacje, doradztwo a także procesy rozwojowe dla managerów w oparciu o swój autorski model rozmów jeden na jeden. Jest praktykiem i pragmatykiem biznesu, zwolennikiem narzędziowego, maksymalnie prostego i użytecznego podejścia do wyzwań współczesnych firm i organizacji.


 

Przykładowe projekty:

1. Coaching Rady Nadzorczej Decathlon sp. z o.o.

2. Program zarządzania konfliktem dla mBank SA.

3. Program rozwoju kompetencji liderskich oraz efektywności dla IKEA.

4. Program menedżerski z zakresu zarządzania zespołem dla Dentons Warsaw.

5. Rozwój strategii restrukturyzacji Departamentu Usług Operacyjnych dla CommerzBank.

Co mówią uczestnicy szkoleń?

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane