Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych – EY Academy of Business

Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych

Szkolenie jest interaktywną metodą nauczania i doskonalenia umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, budowania relacji z mediami oraz świadomego tworzenia wizerunku. Możliwością poznania tajników publicznych wypowiedzi i sprawdzenia swoich umiejętności przy pomocy kamery. Szansą na poznanie elementów psychologii zachowań audytorium podczas wystąpień publicznych.

W pakiecie taniej! Wybierz drugie szkolenie z wystąpień publicznych i zapłać aż o 15% mniej! Odbierz kod rabatowy u koordynatora.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Wystąpienia publiczne. Profesjonalne, esencjonalne i efektywne i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Szkolenie NIE jest gotowym przepisem do automatycznego zastosowania w danej sytuacji.

Szkolenie skierowane jest:

  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
  • do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
  • do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
  • również do pracowników startupów.

Cele szkolenia

  • Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu
  • Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami
  • Poznanie podstawowych zasad savoir vivre’u
  • Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku

Korzyści z udziału

  • Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
  • Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium
  • Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała
  • Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
  • Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
  • Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych

Sztuka wystąpień publicznych

  • Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
  • Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
  • Praktyczne sposoby walki z tremą
  • Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Podstawy media relations

  • Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
  • Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
  • Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
  • Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
  • Sposoby panowania nad informacją
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Budowanie wizerunku

  • Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji)
  • Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny
  • Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi
  • Elementy etykiety organizacyjnej
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Efekt szkolenia:

  • Uświadomienie sobie błędów popełnianych w ramach wystąpień publicznych
  • Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie reprezentowania organizacji
  • Uwiarygodnienie wizerunku menedżera w oczach odbiorców

Radosław Jacek Miler - doświadczony doradca biznesowy, coach i trener (ponad 600 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej i doradczej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzia kamerę i mikrofon.

Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych

Szkolenie jest interaktywną metodą nauczania i doskonalenia umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, budowania relacji z mediami oraz świadomego tworzenia wizerunku. Możliwością poznania tajników publicznych wypowiedzi i sprawdzenia swoich umiejętności przy pomocy kamery. Szansą na poznanie elementów psychologii zachowań audytorium podczas wystąpień publicznych.

W pakiecie taniej! Wybierz drugie szkolenie z wystąpień publicznych i zapłać aż o 15% mniej! Odbierz kod rabatowy u koordynatora.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Wystąpienia publiczne. Profesjonalne, esencjonalne i efektywne i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Szkolenie NIE jest gotowym przepisem do automatycznego zastosowania w danej sytuacji.

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest:

  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
  • do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
  • do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
  • również do pracowników startupów.
Cele i korzyści

Cele szkolenia

  • Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu
  • Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami
  • Poznanie podstawowych zasad savoir vivre’u
  • Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku

Korzyści z udziału

  • Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
  • Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium
  • Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała
  • Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
  • Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
  • Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych
Program

Sztuka wystąpień publicznych

  • Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
  • Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
  • Praktyczne sposoby walki z tremą
  • Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Podstawy media relations

  • Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
  • Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
  • Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
  • Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
  • Sposoby panowania nad informacją
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Budowanie wizerunku

  • Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji)
  • Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny
  • Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi
  • Elementy etykiety organizacyjnej
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Efekt szkolenia:

  • Uświadomienie sobie błędów popełnianych w ramach wystąpień publicznych
  • Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie reprezentowania organizacji
  • Uwiarygodnienie wizerunku menedżera w oczach odbiorców
Szczegóły programu modułowego

Cena

2100 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

30-31 sierpnia 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com