Od wartości do skuteczności - lider w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej – EY Academy of Business

Od wartości do skuteczności – lider w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

„Istnieją wartości uniwersalne jak np. współdziałanie, włączanie ludzi w procesy decyzyjne, otwartość i uczciwość. Dla mnie zgodność właśnie z tymi wartościami oznacza, że strategia biznesowa jest wspierana przez kulturę organizacyjną. Czyli następuje sprzężenie zwrotne między postawami i zachowaniem oraz osiąganymi przez firmę celami”.

Dominika Bettman, Siemens

 

Twój rozwój w roli menedżera: Wybierz ścieżkę rozwoju i zdobądź dyplom menedżera biznesu z potwierdzeniem od EY nabytych przez Ciebie kompetencji menedżerskich – wszystkie kompetencje wypisujemy na dyplomie – sprawdź.

Szkolenie adresowane do menedżerów, którzy chcą wzmocnić swój autorytet i udoskonalić kompetencje w zakresie komunikacji, motywowania i inspirowania pracowników oraz pracowników startupów.

Cele szkolenia:

  • Kształtowanie spójności i wiarygodności w roli lidera wartości
  • Doskonalenie kompetencji:
    • dostrojenia i przyjmowania perspektywy innej osoby
    • Inspirowania innych
    • przewidywania kierunku zmian i wdrażania idei
  • Poszerzenie świadomości swoich zasobów w motywowaniu i przekonywaniu do celów, idei
  • Rozpoznanie swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju
  • Szukanie własnej drogi do realizacji roli lidera

Korzyści ze szkolenia:

  • Skuteczniejsze wdrażanie własnych pomysłów i idei
  • Podniesienie kompetencji w budowaniu efektywnych relacji zawodowych poprzez motywowanie
  • Wzmocnienie własnego autorytetu wobec innych
  • Znalezienie rozwiązań na podstawie analizy sytuacji zawodowych
  • Wymiana doświadczeń menedżerów podczas szkolenia
  1. Budowanie autorytetu wokół wartości
  • Stworzenie mapy własnych wartości, zasad, przekonań
  • Zwiększenie świadomości swojego funkcjonowania i zasobów w byciu liderem
  • Poznanie swojego potencjału i sposobów na akceptację ograniczeń
  • Wiarygodność i spójność lidera jako skuteczna metoda przekonywania do siebie
  • Proaktywna postawa: świadomy wybór priorytetów i kierunku działania

Ćwiczenia: Uczestnicy dokonują diagnozy tego jak funkcjonują na zewnątrz i komunikują się z otoczeniem;poprzezinformacje zwrotne od innych poszerzają swoją perspektywę

 

  1. Motywowanie poprzez rozumienie perspektywy innych
  • Różnorodność nastawień i potencjałów ludzi
  • Uruchamianie wewnętrznej motywacji pracownika
  • Cztery rodzaje energii życiowej i jak nimi zarządzać
  • Pełne zaangażowanie i motywacja jako klucz do wydajności
  • Jak porozumiewać się z pracownikami o różnych stylach myślenia
  • Budowanie poczucia bezpieczeństwa jako istotnej potrzeby
  • Znajdowanie płaszczyzny porozumienia z pracownikiem
  • Kreowanie przekonań w kierunku wizji lidera – korzystanie z różnorodności
  • Motywowanie pracowników w procesie zmian

Ćwiczenia: Uczestnicy diagnozują wspólnie problem metodą „Inne Punkty Widzenia”

3. Skuteczność w przywództwie

  • Kierowanie a liderowanie
  • Odwaga w zmianie
  • Kreowanie zmiany
  • Określenie swojego stylu zarządzania zmianą i co z tego wynika; analiza testu
  • Przekonywanie do własnego stanowiska poprzez asertywną komunikację
  • Świadomy wpływ na zachowanie pracownika- radzenie sobie z oporem

Ćwiczenie: Uczestnicy biorą udział w grze kompetencyjnej polegającej na przewidywaniu i poradzeniu sobie ze zmianą oraz zwiększają świadomość swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju

Andrzej Matyka - przede wszystkim praktyk, dopiero później trener i coach. Na szkoleniach preferuje narzędzia praktyczne, przekazywane często w formie zadań i gier szkoleniowych, a także żartów sytuacyjnych.

Dorota Wiśniewska - posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu rozwiązywania konfliktów, komunikacji, treningu asertywności, przywództwa, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz zarządzania zespołem.

Małgorzata Pietrusiak - głównym celem zawodowym Małgorzaty jest pomoc w rozwoju poprzez pracę indywidualną i zespołową. Poza kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych, posiada wieloletnie doświadczenie jako coach.

Małgorzata Szybińska - pasjonuje ją obserwacja rozwoju uczestników szkoleń poprzez odnajdywanie i wzmacnianie swoich mocnych stron w obszarze przewodzenia ludźmi. Projektowanie szkoleń dla klienta traktuje jak przygotowanie interesującej i odkrywczej podróży.

Od wartości do skuteczności – lider w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

„Istnieją wartości uniwersalne jak np. współdziałanie, włączanie ludzi w procesy decyzyjne, otwartość i uczciwość. Dla mnie zgodność właśnie z tymi wartościami oznacza, że strategia biznesowa jest wspierana przez kulturę organizacyjną. Czyli następuje sprzężenie zwrotne między postawami i zachowaniem oraz osiąganymi przez firmę celami”.

Dominika Bettman, Siemens

 

Twój rozwój w roli menedżera: Wybierz ścieżkę rozwoju i zdobądź dyplom menedżera biznesu z potwierdzeniem od EY nabytych przez Ciebie kompetencji menedżerskich – wszystkie kompetencje wypisujemy na dyplomie – sprawdź.

Dla kogo

Szkolenie adresowane do menedżerów, którzy chcą wzmocnić swój autorytet i udoskonalić kompetencje w zakresie komunikacji, motywowania i inspirowania pracowników oraz pracowników startupów.

Cele i korzyści

Cele szkolenia:

  • Kształtowanie spójności i wiarygodności w roli lidera wartości
  • Doskonalenie kompetencji:
    • dostrojenia i przyjmowania perspektywy innej osoby
    • Inspirowania innych
    • przewidywania kierunku zmian i wdrażania idei
  • Poszerzenie świadomości swoich zasobów w motywowaniu i przekonywaniu do celów, idei
  • Rozpoznanie swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju
  • Szukanie własnej drogi do realizacji roli lidera

Korzyści ze szkolenia:

  • Skuteczniejsze wdrażanie własnych pomysłów i idei
  • Podniesienie kompetencji w budowaniu efektywnych relacji zawodowych poprzez motywowanie
  • Wzmocnienie własnego autorytetu wobec innych
  • Znalezienie rozwiązań na podstawie analizy sytuacji zawodowych
  • Wymiana doświadczeń menedżerów podczas szkolenia
Program
  1. Budowanie autorytetu wokół wartości
  • Stworzenie mapy własnych wartości, zasad, przekonań
  • Zwiększenie świadomości swojego funkcjonowania i zasobów w byciu liderem
  • Poznanie swojego potencjału i sposobów na akceptację ograniczeń
  • Wiarygodność i spójność lidera jako skuteczna metoda przekonywania do siebie
  • Proaktywna postawa: świadomy wybór priorytetów i kierunku działania

Ćwiczenia: Uczestnicy dokonują diagnozy tego jak funkcjonują na zewnątrz i komunikują się z otoczeniem;poprzezinformacje zwrotne od innych poszerzają swoją perspektywę

 

  1. Motywowanie poprzez rozumienie perspektywy innych
  • Różnorodność nastawień i potencjałów ludzi
  • Uruchamianie wewnętrznej motywacji pracownika
  • Cztery rodzaje energii życiowej i jak nimi zarządzać
  • Pełne zaangażowanie i motywacja jako klucz do wydajności
  • Jak porozumiewać się z pracownikami o różnych stylach myślenia
  • Budowanie poczucia bezpieczeństwa jako istotnej potrzeby
  • Znajdowanie płaszczyzny porozumienia z pracownikiem
  • Kreowanie przekonań w kierunku wizji lidera – korzystanie z różnorodności
  • Motywowanie pracowników w procesie zmian

Ćwiczenia: Uczestnicy diagnozują wspólnie problem metodą „Inne Punkty Widzenia”

3. Skuteczność w przywództwie

  • Kierowanie a liderowanie
  • Odwaga w zmianie
  • Kreowanie zmiany
  • Określenie swojego stylu zarządzania zmianą i co z tego wynika; analiza testu
  • Przekonywanie do własnego stanowiska poprzez asertywną komunikację
  • Świadomy wpływ na zachowanie pracownika- radzenie sobie z oporem

Ćwiczenie: Uczestnicy biorą udział w grze kompetencyjnej polegającej na przewidywaniu i poradzeniu sobie ze zmianą oraz zwiększają świadomość swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju

Szczegóły programu modułowego

Cena

2500 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

5-7 grudnia 2022

Kontakt

Adrianna Sykucka

Specjalista ds. szkoleń

  • +48 519 511 447
  • adrianna.sykucka@pl.ey.com