Małgorzata Szybińska – EY Academy of Business

Małgorzata Szybińska

Pasjonuje ją obserwacja rozwoju uczestników szkoleń poprzez odnajdywanie i wzmacnianie swoich mocnych stron w obszarze przewodzenia ludźmi. Projektowanie szkoleń dla klienta traktuje jak przygotowanie interesującej i odkrywczej podróży. Te po świecie prywatnie są jej pasją.

Trenerka umiejętności oraz konsultantka związana z EY Academy of Business od 1997 roku.

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim, podyplomowe studia w Wyższej Szkole Bankowej oraz Szkołę Trenerów, rekomendującą jej umiejętności edukacyjne. W kręgu jej zainteresowań znajduje się poszerzanie wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji indywidualnej i zespołowej, coaching oraz rozwój kompetencji istotnych w zarządzaniu grupą.

Doświadczenie zawodowe budowała współpracując z przedstawicielami wielu branż. Z jej doradztwa oraz szkoleń korzystały instytucje finansowe (banki, leasing), firmy produkcyjne, usługowe i szkoleniowe, a także ministerstwa i urzędy. Wdrażała projekty rekrutacyjne w wiodącej firmie energetycznej, projekty selekcyjne (w tym Assessment Center) oraz Development Center dla dyrektorów dużej firmy leasingowej. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu trenerów wewnętrznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych (banki, firma produkcyjna). Prowadząc zajęcia na wyższych uczelniach we Wrocławiu realizowała własne projekty edukacyjne w zakresie ocen pracowniczych, zarządzania grupą i efektywności osobistej.

Współpracowała z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w ramach projektu obejmującego dyrektorów szkół wszystkich poziomów edukacji na terenie kilku województw w zakresie planów zmian edukacyjnych w placówkach.

Aktualnie, w ramach EY Academy of Business, prowadzi autorskie szkolenia nastawione na rozwój kompetencji menedżerskich, wyłonionych w badaniu 360 stopni. Wśród nich: przywództwo, budowanie autorytetu, tworzenie, integrowanie i zarządzanie zespołem oraz wzbudzanie jego twórczego potencjału, asertywność, zarzadzanie sobą i innymi w zmianie oraz w innych sytuacjach stresowych, podejmowanie decyzji, motywowanie pozafinansowe, efektywne komunikowanie się i budowanie autorytetu menedżera, coaching menedżerski, zarządzanie zespołem.

Jest również współautorką Akademii Menedżera, cieszącej się niesłabnącym powodzeniem i wysoko ocenianej przez uczestników. Cennym doświadczeniem jest ciągła współpraca w zespole trenerskim, która stanowi czynnik edukacyjny dla uczestników.


 

Przykładowe projekty:

1. Projekt rozwojowy dla międzynarodowej firmy produkcyjno-sprzedażowej ADIENT: wybór kluczowych kompetencji kadry menedżerskiej wszystkich szczebli oraz stworzenie w oparciu o nie cyklu szkoleń realizujących wyznaczone standardy; koordynacja projektu oraz prowadzenie szkoleń.

2. Skonstruowanie jednolitego szkolenia w banku, który powstał w wyniku fuzji, dotyczącego prowadzenia rozmów oceniających przez kadrę kierowniczą zgodnie z wprowadzanym nowym systemem oceniania w całej organizacji. Uczestnikami szkoleń była najwyższa kadra kierownicza, w tym nowo powołany Zarząd. Efektem jest umiejętność prowadzenia przez kadrę kierowniczą banku rozmów oceniających zgodnie ze standardami oczekiwanymi przez firmę, przeszkolenie grupy trenerów wewnętrznych banku do prowadzenia szkoleń z tego zakresu z niższą kadra kierowniczą oraz nadzór nad ich działaniami. Realizacja projektu trwała około 2 lata.

3. Współtworzenie i realizacja projektu rozwojowego w roli animatora i coacha wspierającego sprzedaż usług leasingowych; konsultantka Assessment Center dla doradców finansowych w oparciu o profil kompetencyjny, planowanie indywidualnego rozwoju doradców i realizacja Development Center dla dyrektorów i ich zastępców w kilku oddziałach w Polsce; prowadzenie rozmów coachingowych z dyrektorami.

4. Tauron – Polska Energia S.A.: udział w procesie rekrutacyjnym dotyczącym konkursu na stanowiska dyrektorów poszczególnych działów i ich zastępców, odbywającym się na terenie centrali firmy z udziałem zespołu zewnętrznych konsultantów i doradców personalnych. Celem projektu było wyłonienie rekomendowanych kandydatów na wysokie stanowiska menedżerskie (poprzez analizę danych z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych oraz testów).

5. Projekt dla Urzędu Miasta Wrocławia – jako autorka i realizatorka programów edukacyjnych dla młodzieży i dorosłych: celem programu był rozwój szkół w kierunku zdrowej szkoły i dialogu pomiędzy głównymi środowiskami związanymi ze szkołą, realizowany poprzez współpracę z kadrą zarządzającą szkół, nauczycielami oraz uczniami. Projekt obejmował ponad 500 warsztatów dotyczących m.in. efektywnej komunikacji, rozwiązywania konfliktów, asertywności, radzenia sobie ze stresem oraz umiejętności współpracy z innymi. Projekt został przebadany na zlecenie Wydziału Zdrowia Miasta Wrocławia przez warszawską firmę PASSAD – wykazał długotrwałe i pozytywne efekty wprowadzonych zmian.

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane