Courses and trainings for companies - Ernst & Young Academy of Business
menu
About us   The best trainers   Maciej Borejko

The best trainers

Maciej Borejko

Maciej Borejko

Specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu: sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, leadership, zarządzania efektywnością zespołów.
Specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu: sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, leadership, zarządzania efektywnością zespołów.

Maciej jest trenerem w EY Academy of Business od 2019 roku.

Psycholog społeczny, trener biznesu, coach, absolwent programu MBA dla kadry HR. Akredytowany trener narzędzi Facet5 oraz SDI. Jest ekspertem i konsultantem ds. wystąpień publicznych, komunikacji, zarządzania i budowania efektywnych zespołów.

Ma 18 lat doświadczenia zawodowego w obszarze HR - badaniach kompetencji  (AC/DC, przeglądy kompetencyjne, testy osobowości zawodowej, programy sukcesji, programy rozwojowe i coachingowe, zarządzanie zespołami oraz team building). Zdobył międzynarodowe doświadczenie korporacyjne jako senior trener, biznes partner i menedżer. Jako wieloletni praktyk doskonale zdaje sobie sprawę z wyzwań stojących zarówno przed menedżerami, jak i specjalistami w obecnych czasach.

Maciej specjalizuje się w prowadzeniu projektów rozwojowych w obszarach umiejętności sprzedażowo-obsługowych oraz warsztatów dedykowanych zarządzaniu zespołami i organizacjami. W jego portfolio klientów znalazły się m.in.: Mercedes-Benz Polska (Cars, Trucks), Royal Bank of Scotland, Eniro Polska, Benefit Systems, Agrii Polska, Horsch Polska, Santander Consumer Bank, JTI, PMI, BGŻ BNP Paribas, Lagarder, Toyota Manufacturing, Bayer, IdeaMoney, Euler Hermes, Polkomtela, a także firmy z branży FMCG, np. Coca-Cola HBC Polska. Jako interim manager w Coca-Cola HBC Polska był odpowiedzialny za realizację i rozwój programów poświęconych ścieżkom kariery w obszarze sprzedaży – programy talentowe, redefiniowanie KPI w obszarach pracy regionalnych menedżerów sprzedaży, budowanie ścieżki kariery i sukcesji dla roli regionalnych menedżerów sprzedaży, zarządzanie i komunikacja w zmianie oraz budowanie kultury przywództwa w sprzedaży.

Od ponad 10 lat w sektorze L&D. Twórca Indywidualnego Treningu Biznesowego (ITB). Wykładowca na kierunkach HR Biznes Partner (studia podyplomowe, Akademia Leona Koźmińskiego) oraz Zarządzanie kontaktami z klientami (Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej).

Specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu: sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, leadership, zarządzania efektywnością zespołów. Szkolenia i coaching prowadzi na wszystkich poziomach organizacji.

This website uses cookies which are stored on your computer. By continuing to browse this website you are agreeing to our use of cookies. Find out more by reading our privacy policy