Akademia Zarządzania Kryzysem – EY Academy of Business

Akademia Zarządzania Kryzysem

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę oraz praktyczne umiejętności dotyczące zarządzania kryzysowego, w tym antykryzysowego.

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

  • Czy obawiasz się, że Twoja firma straci kluczowych klientów albo reputację wskutek ataków konkurencji albo niepożądanych działań w Internecie?
  • Czy brak stabilności politycznej lub makroekonomicznej może doprowadzić do negatywnych skutków dla Twojej firmy o skali trudnej do przewidzenia?
  • Czy słowa takie jak cyberbezpieczeństwo, stabilność dostaw, ciągłość zatrudnienia, płynność finansowa wzbudzają u Ciebie niepokój?
  • Czy przyszłość Twojej firmy w perspektywie 3-5 lat spowita jest mgłą niepewności?
  • Czy Twoja firma doświadczyła w przeszłości niespodziewanych i nagłych wydarzeń, których negatywne skutki odczuwane były miesiącami albo latami?

Jeżeli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałaś/eś pozytywnie i pełnisz obowiązki menedżerskie, od których zależy przyszłość Twojej organizacji, to znaczy, że szkolenie z zarządzania (anty)kryzysowego jest dla Ciebie.

Jaki jest cel szkolenia?

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności dotyczących zarządzania kryzysowego, w tym antykryzysowego.

  • Czy incydent to już kryzys? Czym się różni sytuacja kryzysowa od kryzysu? W trakcie szkolenia poznamy anatomię kryzysu, nauczymy się identyfikować kryzysy po ich wczesnych symptomach, dostosowywać środki reagowania do kryzysów, wychodzić z nich obronną ręką i przede wszystkim – nie dopuszczać do ich wybuchu i eskalacji.
  • Kryzysów się nie planuje, ale reakcje na kryzysy – tak. Dlatego poznamy zasady tworzenia planów zarządzania kryzysowego.
  • Czy kryzysy można przewidzieć? Poza wyobraźnią, bardzo pomocne są dobre podstawy zarządzania ryzykiem. Lepiej poznać tajniki planowania scenariuszowego i nauczyć się elastycznie unikać kryzysów, niż brać kosztowne lekcje z sytuacji kryzysowych.
  • Co mówić i jak się zachowywać, gdy już dojdzie do kryzysu? Na to również trzeba się przygotować!

Korzyści:

Zajęcia są realizowane w bardzo dynamiczny sposób, z użyciem zróżnicowanych technik dydaktycznych, zorientowanych na interakcję trenera z uczestnikami oraz praktyczną wymianę poglądów i doświadczeń w ustalonych ramach metodycznych. Będą to konwersatoria, analiza studiów przypadków oraz warsztaty umiejętności praktycznych.

Szkolenie obejmuje 14 godzin zajęć rozłożonych na 2 dni, jak również 8 godzin warsztatów kamerowych z obszaru komunikacji kryzysowej w mediach.

  • Kryzysy w organizacjach: rodzaje, źródła, objawy
  • Metody identyfikacji, szacowania i reagowania na kryzysy
  • Wykorzystanie metod zarządzania ryzykiem w sytuacji kryzysu
  • Tworzenie planów zarządzania kryzysowego
  • Zasady komunikacji kryzysowej
  • Planowanie scenariuszowe jako metoda zapobiegania i wczesnego identyfikowania kryzysów
  • Umiejętność rozmowy z mediami w sytuacji kryzysu, odpowiadania (lub nie) na trudne pytania, techniki retoryczne pozwalające na dobre odpowiedzi na trudne i zaskakujące pytania, zgodnie z ustaleniami sztabu kryzysowego

Bogdan Szczesiak - Bogdan jest ekspertem w obszarze marketingu medialnego i public relations. Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej. Pracuje z małymi grupami oraz indywidualnie na zamkniętych warsztatach z użyciem kamery. Ma za sobą tysiące godzin szkoleniowych.

Jacek Czarnecki - dziennikarz radiowo-telewizyjny, reporter sejmowy, korespondent wojenny, komentator mediów. Od ponad 20 lat prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji medialnej i kryzysowej. Od 30 lat pracuje jako dziennikarz radiowy i TV.

Akademia Zarządzania Kryzysem

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę oraz praktyczne umiejętności dotyczące zarządzania kryzysowego, w tym antykryzysowego.

Dla kogo?

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

  • Czy obawiasz się, że Twoja firma straci kluczowych klientów albo reputację wskutek ataków konkurencji albo niepożądanych działań w Internecie?
  • Czy brak stabilności politycznej lub makroekonomicznej może doprowadzić do negatywnych skutków dla Twojej firmy o skali trudnej do przewidzenia?
  • Czy słowa takie jak cyberbezpieczeństwo, stabilność dostaw, ciągłość zatrudnienia, płynność finansowa wzbudzają u Ciebie niepokój?
  • Czy przyszłość Twojej firmy w perspektywie 3-5 lat spowita jest mgłą niepewności?
  • Czy Twoja firma doświadczyła w przeszłości niespodziewanych i nagłych wydarzeń, których negatywne skutki odczuwane były miesiącami albo latami?

Jeżeli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałaś/eś pozytywnie i pełnisz obowiązki menedżerskie, od których zależy przyszłość Twojej organizacji, to znaczy, że szkolenie z zarządzania (anty)kryzysowego jest dla Ciebie.

Cele i korzyści

Jaki jest cel szkolenia?

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności dotyczących zarządzania kryzysowego, w tym antykryzysowego.

  • Czy incydent to już kryzys? Czym się różni sytuacja kryzysowa od kryzysu? W trakcie szkolenia poznamy anatomię kryzysu, nauczymy się identyfikować kryzysy po ich wczesnych symptomach, dostosowywać środki reagowania do kryzysów, wychodzić z nich obronną ręką i przede wszystkim – nie dopuszczać do ich wybuchu i eskalacji.
  • Kryzysów się nie planuje, ale reakcje na kryzysy – tak. Dlatego poznamy zasady tworzenia planów zarządzania kryzysowego.
  • Czy kryzysy można przewidzieć? Poza wyobraźnią, bardzo pomocne są dobre podstawy zarządzania ryzykiem. Lepiej poznać tajniki planowania scenariuszowego i nauczyć się elastycznie unikać kryzysów, niż brać kosztowne lekcje z sytuacji kryzysowych.
  • Co mówić i jak się zachowywać, gdy już dojdzie do kryzysu? Na to również trzeba się przygotować!

Korzyści:

Zajęcia są realizowane w bardzo dynamiczny sposób, z użyciem zróżnicowanych technik dydaktycznych, zorientowanych na interakcję trenera z uczestnikami oraz praktyczną wymianę poglądów i doświadczeń w ustalonych ramach metodycznych. Będą to konwersatoria, analiza studiów przypadków oraz warsztaty umiejętności praktycznych.

Szkolenie obejmuje 14 godzin zajęć rozłożonych na 2 dni, jak również 8 godzin warsztatów kamerowych z obszaru komunikacji kryzysowej w mediach.

Program
  • Kryzysy w organizacjach: rodzaje, źródła, objawy
  • Metody identyfikacji, szacowania i reagowania na kryzysy
  • Wykorzystanie metod zarządzania ryzykiem w sytuacji kryzysu
  • Tworzenie planów zarządzania kryzysowego
  • Zasady komunikacji kryzysowej
  • Planowanie scenariuszowe jako metoda zapobiegania i wczesnego identyfikowania kryzysów
  • Umiejętność rozmowy z mediami w sytuacji kryzysu, odpowiadania (lub nie) na trudne pytania, techniki retoryczne pozwalające na dobre odpowiedzi na trudne i zaskakujące pytania, zgodnie z ustaleniami sztabu kryzysowego

Cena

4250 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

24-26 października 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com