NeuroPrzywództwo, krok ku dojrzałemu przywództwu – EY Academy of Business

NeuroPrzywództwo, krok ku dojrzałemu przywództwu

NeuroLeadership to krok ku dojrzałemu przywództwu. Program oparty na najnowocześniejszych odkryciach neuronauki. Dostarcza narzędzi, które pozwalają wejść na najwyższy poziom przewodzenia w trudnych warunkach biznesowych. Bycie liderem to sztuka i wyzwanie. Lider ponosi odpowiedzialność, kreuje wizję, łączy, towarzyszy i wspiera. By lider mógł rozwinąć potencjał swoich pracowników, powinien zacząć od siebie. Lider przewodzi najlepiej, kiedy sam jest przykładem. Kiedy umie zadbać o swoje potrzeby dotyczące nauki, rozwoju, regeneracji i tworzenia. Ten, kto jest liderem dla siebie, będzie znakomitym liderem dla innych. Merytoryczna podbudowa szkolenia opiera się na neuronauce, czyli nauce o mózgu w kontekście biologicznym i społecznym. Specjalna gałąź neuronauki – Neuro-Leardership – to aplikacja wiedzy o mózgu do przywództwa.

Neuroleadership to warsztat dla liderów nowej generacji, którzy widzą potrzebę dostosowania sposobu zarządzania do zmieniających się pokoleń i zmieniających się czasów.

 

Z warsztatu najbardziej skorzystają liderzy, którym zależy na sięganiu do natury potencjału ludzkiego oraz na naukowym podejściu do rozwijania ludzi.

 

Ten warsztat jest dla liderów, którzy zaczynają widzieć potrzebę zadania sobie pytania, jaka jest rola człowieka w czasach automatyzacji i chcą jak najskuteczniej wykorzystać unikalne właściwości ludzkiego mózgu w ustanawianiu przewagi konkurencyjnej firmy.

 

Dla doświadczonych menedżerów, którzy chcą osiągnąć wyższy poziom przewodzenia w warunkach niepewności, dużej presji i zmian.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • poznanie podstawowych mechanizmów działania mózgu, w szczególności w zmianie, stresie i niepewności, które, czy chcemy, czy nie, determinują nasze zachowania w miejscu pracy;
  • kolejną korzyścią jest znalezienie sposobów na wprowadzenie psychologicznego bezpieczeństwa, które wspiera zaangażowanie pracowników w czasach wielkiej rotacji i cichych odejść po to, by zatrzymywać najlepszych ludzi (bo nie każdy jest zastąpiony);
  • ponadto korzyścią z udziału w warsztacie jest poznanie sposobów na zadbanie o siebie, by móc być liderem dla innych;
  • zwiększenie oddziaływania siły autorytetu;
  • zwiększenie skuteczności w osiąganiu celów, w tym motywowania i budowania zespołów;
  • zwiększenie odporności na stres i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu;
  • zwiększenie skuteczności w wywieraniu wpływu.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • najnowszych odkryciach naukowych związanych z przywództwem;
  • neuro-komunikacji, czyli biologii związanej z rozumieniem i przyswajaniem informacji.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • zadawania pytań poszerzających perspektywę i angażujących do działania;
  • redukowania niszczącego wpływu stresu na komunikację i zaangażowanie w zespole;
  • komunikowania siebie jako lidera, eksperta i profesjonalisty.

Część I

1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli o czym, jak i z jakiego powodu

2. Lider, czyli kto? Oczekiwania, wyzwania i rzeczywistość – dyskusja otwierająca

3. Fundamenty neuro-przywództwa:

  • Pień mózgu – czyli jak obłaskawić gada, by nie zamykać się w relacjach opartych walce bądź ucieczce
  • Układ limbiczny – zrozumienie ssaka, czyli jak zacząć słyszeć, wzmacniać bądź zmieniać przekonania własne i przekonania w zespole oraz jak skutecznie pracować nad nawykami, które wspierają rozwój firmy
  • Kora przedczołowa – czyli jak sięgać do pełnego potencjału tkwiącego tak w jednostkach, jak i w zespole

4. Natura zaangażowania, zaufania i rozwoju, czyli rola oksytocyny, dopaminy, serotoniny w osiąganiu pożądanych rezultatów w biznesie

  • The seeking system – zaangażowanie przez system dopaminowy
  • Growth mindset vs fixed mindset – przestawienie się na rozwój kluczem do poczucia sprawczości, a tym samym wzmocnienia zaangażowania

5. Nawyk – kluczem do skutecznego działania pod presją i w stresie

Część II

1. Hierarchia w komunikacji – kiedy pomaga, a kiedy szkodzi, czyli poznaj statusy

2. Like me vs unlike me – czyli sztuka porozumienia artysty i inżyniera

3. Conversational Intelligence – czyli wstęp do zaufania i lojalności oraz klucz do transformacji

  • Poziom operacyjny
  • Poziom transakcyjny

4. Kora przedczołowa. Jak wspierać zaufanie i potencjał pracowników dzięki działaniom obniżającym poziom kortyzolu i działaniom aktywującym stany flow

a) Model SCARF – jak budować zaufanie w zespole dzięki realizacji potrzeb społecznych mózgu

b) Znajdź swoje ‘dlaczego’ – czyli z jakiego powodu mózg potrzebuje poznać WHY?

c) Psychologiczne bezpieczeństwo – droga do pełnej współpracy i głębokiej transformacji

5. Być liderem dla siebie – wellbeing lidera, klucz do wykorzystania własnego potencjału i zindywidualizowanego podejścia do zarządzania. Metoda HeartMath, czyli inteligentne zarządzanie energią, emocjami i stresem lidera

dr Ewa Hartman - wykładowca MBA, kierowniczka nagradzanych studiów podyplomowych Neuro-przywództwo, trenerka EY Academy of Business. Szkoli największe korporacje międzynarodowe, w tym cały region CESA firmy EY, w skład którego wchodzi 30 państw Europy i Azji.

NeuroPrzywództwo, krok ku dojrzałemu przywództwu

NeuroLeadership to krok ku dojrzałemu przywództwu. Program oparty na najnowocześniejszych odkryciach neuronauki. Dostarcza narzędzi, które pozwalają wejść na najwyższy poziom przewodzenia w trudnych warunkach biznesowych. Bycie liderem to sztuka i wyzwanie. Lider ponosi odpowiedzialność, kreuje wizję, łączy, towarzyszy i wspiera. By lider mógł rozwinąć potencjał swoich pracowników, powinien zacząć od siebie. Lider przewodzi najlepiej, kiedy sam jest przykładem. Kiedy umie zadbać o swoje potrzeby dotyczące nauki, rozwoju, regeneracji i tworzenia. Ten, kto jest liderem dla siebie, będzie znakomitym liderem dla innych. Merytoryczna podbudowa szkolenia opiera się na neuronauce, czyli nauce o mózgu w kontekście biologicznym i społecznym. Specjalna gałąź neuronauki – Neuro-Leardership – to aplikacja wiedzy o mózgu do przywództwa.

Dla kogo?

Neuroleadership to warsztat dla liderów nowej generacji, którzy widzą potrzebę dostosowania sposobu zarządzania do zmieniających się pokoleń i zmieniających się czasów.

 

Z warsztatu najbardziej skorzystają liderzy, którym zależy na sięganiu do natury potencjału ludzkiego oraz na naukowym podejściu do rozwijania ludzi.

 

Ten warsztat jest dla liderów, którzy zaczynają widzieć potrzebę zadania sobie pytania, jaka jest rola człowieka w czasach automatyzacji i chcą jak najskuteczniej wykorzystać unikalne właściwości ludzkiego mózgu w ustanawianiu przewagi konkurencyjnej firmy.

 

Dla doświadczonych menedżerów, którzy chcą osiągnąć wyższy poziom przewodzenia w warunkach niepewności, dużej presji i zmian.

Cele i korzyści

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • poznanie podstawowych mechanizmów działania mózgu, w szczególności w zmianie, stresie i niepewności, które, czy chcemy, czy nie, determinują nasze zachowania w miejscu pracy;
  • kolejną korzyścią jest znalezienie sposobów na wprowadzenie psychologicznego bezpieczeństwa, które wspiera zaangażowanie pracowników w czasach wielkiej rotacji i cichych odejść po to, by zatrzymywać najlepszych ludzi (bo nie każdy jest zastąpiony);
  • ponadto korzyścią z udziału w warsztacie jest poznanie sposobów na zadbanie o siebie, by móc być liderem dla innych;
  • zwiększenie oddziaływania siły autorytetu;
  • zwiększenie skuteczności w osiąganiu celów, w tym motywowania i budowania zespołów;
  • zwiększenie odporności na stres i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu;
  • zwiększenie skuteczności w wywieraniu wpływu.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • najnowszych odkryciach naukowych związanych z przywództwem;
  • neuro-komunikacji, czyli biologii związanej z rozumieniem i przyswajaniem informacji.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • zadawania pytań poszerzających perspektywę i angażujących do działania;
  • redukowania niszczącego wpływu stresu na komunikację i zaangażowanie w zespole;
  • komunikowania siebie jako lidera, eksperta i profesjonalisty.
Program

Część I

1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli o czym, jak i z jakiego powodu

2. Lider, czyli kto? Oczekiwania, wyzwania i rzeczywistość – dyskusja otwierająca

3. Fundamenty neuro-przywództwa:

  • Pień mózgu – czyli jak obłaskawić gada, by nie zamykać się w relacjach opartych walce bądź ucieczce
  • Układ limbiczny – zrozumienie ssaka, czyli jak zacząć słyszeć, wzmacniać bądź zmieniać przekonania własne i przekonania w zespole oraz jak skutecznie pracować nad nawykami, które wspierają rozwój firmy
  • Kora przedczołowa – czyli jak sięgać do pełnego potencjału tkwiącego tak w jednostkach, jak i w zespole

4. Natura zaangażowania, zaufania i rozwoju, czyli rola oksytocyny, dopaminy, serotoniny w osiąganiu pożądanych rezultatów w biznesie

  • The seeking system – zaangażowanie przez system dopaminowy
  • Growth mindset vs fixed mindset – przestawienie się na rozwój kluczem do poczucia sprawczości, a tym samym wzmocnienia zaangażowania

5. Nawyk – kluczem do skutecznego działania pod presją i w stresie

Część II

1. Hierarchia w komunikacji – kiedy pomaga, a kiedy szkodzi, czyli poznaj statusy

2. Like me vs unlike me – czyli sztuka porozumienia artysty i inżyniera

3. Conversational Intelligence – czyli wstęp do zaufania i lojalności oraz klucz do transformacji

  • Poziom operacyjny
  • Poziom transakcyjny

4. Kora przedczołowa. Jak wspierać zaufanie i potencjał pracowników dzięki działaniom obniżającym poziom kortyzolu i działaniom aktywującym stany flow

a) Model SCARF – jak budować zaufanie w zespole dzięki realizacji potrzeb społecznych mózgu

b) Znajdź swoje ‘dlaczego’ – czyli z jakiego powodu mózg potrzebuje poznać WHY?

c) Psychologiczne bezpieczeństwo – droga do pełnej współpracy i głębokiej transformacji

5. Być liderem dla siebie – wellbeing lidera, klucz do wykorzystania własnego potencjału i zindywidualizowanego podejścia do zarządzania. Metoda HeartMath, czyli inteligentne zarządzanie energią, emocjami i stresem lidera

Cena

3200 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

7-8 grudnia 2022

 

Możliwość organizacji zajęć w formule 1:1 lub szkolenia zamkniętego

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • Sonia.Bartnik@pl.ey.com