SSC jako Center of Excellence – EY Academy of Business

SSC jako Center of Excellence

Kultura doskonalenia i tworzenie wartości dodanej dla biznesu

Centra Usług Wspólnych to obszar, który od wielu lat z powodzeniem rozwija się w Polsce. Dotarliśmy do takiego momentu w czasie, że możemy mówić o dojrzałości tego sektora.

Dynamiczne zmiany doprowadziły do punktu, w którym centra chcą być więcej niż tylko wsparciem dla działalności biznesowej, współtworzyć kierunki rozwoju dzięki podnoszeniu jakości usług i tworzeniu wartości dodanej. I chociaż już teraz mamy coraz częściej do czynienia z dobrą jakością usług czy aktywnym wykorzystaniem nowych technologii, aby zaoferować jeszcze wyższy poziom usług, to idziemy o krok dalej.

Coraz częściej Centrum Usług Wspólnych przekształca się w Centrum Doskonałości (Center of Excellence), stając się partnerem strategicznym w działalności biznesowej organizacji. Co to oznacza dla przyszłości tych organizacji? Jakie są kierunki zmian i jak wprowadzić je w życie?

Szkolenie adresujemy do:

  • Dyrektorów operacyjnych oraz dyrektorów zarządzających z sektora SSC/GBS/BPO
  • Menedżerów, kierowników i team liderów, specjalistów odpowiedzialnych za nadawanie kierunku i rozwój organizacji SSC

Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:

  • Jakie działania podjąć, aby swoją organizację przekształcić w centrum doskonałości
  • Jakie czynniki są niezbędne, żeby dostarczać usługi na najwyższym poziomie
  • Jak budować relację z klientem, żeby stać się partnerem w biznesie

Dzień 1

  • Czy SSC może być Centrum Doskonałości?
  • Jakie usługi i wartości może świadczyć SSC jako centrum doskonałości, czyli czego klient szuka w dzisiejszym outsourcingu?
  • Ryzyko poufności i ryzyko utraty kontroli jako główne przeszkody/lęki klientów w outsourcingu procesów
  • Dojrzałe SSC podstawą zaufania. Czego chcemy? Jaką organizacją mamy się stać, czyli nasze założenia co do procesów, przejęcia obsługi i wartości dodanej dla klienta
  • Jak SSC może być partnerem w biznesie?
  • Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia SSC
  • Fundamenty, czyli jak błędy popełnione na etapie założeń i budowy modelu operacyjnego wpływają na jakość świadczonych usług?
  • Pozyskiwanie klienta — kiedy widzę większy obraz
  • Poznanie klienta — zbieranie wiedzy o kliencie — największe wyzwanie dla SSC
  • Przygotowanie do przejęcia procesów — tranzycja jako najważniejszy element układanki: budowa mocnej bazy i zarządzanie oczekiwaniami klienta
  • Poszukiwanie wartości dodanej — jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi procesów?
  • Zarządzanie zmianą: klucz do sukcesu

Dzień 2

  • Kultura osadzenia, czyli spójna kultura korporacyjna usług biznesowych — wyzwania na poziomie wspólnych wartości
  • Ludzie — pożądane kompetencje, czyli kogo szukamy i jakich pracowników potrzebujemy
  • Co ma wspólnego proces onboardingu z prawidłową obsługą procesów i jakością obsługi klienta?
  • Efektywny pracownik, czyli jakie umiejętności są niezbędne pracownikom w dzisiejszych SSC?
  • Jak poszerzać umiejętności zawodowe pracownika, czyli reskiling i upskilling w praktyce
  • Efektywna platforma współpracy między SSC a klientem
  • „Zrównoważony outsourcing” — dzielenie odpowiedzialności
  • Dostarczanie mierzalnego rezultatu
  • Czym możemy zachwycić klienta?

Joanna Rapanicz - jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu.

SSC jako Center of Excellence

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

SSC jako Center of Excellence

Kultura doskonalenia i tworzenie wartości dodanej dla biznesu

Centra Usług Wspólnych to obszar, który od wielu lat z powodzeniem rozwija się w Polsce. Dotarliśmy do takiego momentu w czasie, że możemy mówić o dojrzałości tego sektora.

Dynamiczne zmiany doprowadziły do punktu, w którym centra chcą być więcej niż tylko wsparciem dla działalności biznesowej, współtworzyć kierunki rozwoju dzięki podnoszeniu jakości usług i tworzeniu wartości dodanej. I chociaż już teraz mamy coraz częściej do czynienia z dobrą jakością usług czy aktywnym wykorzystaniem nowych technologii, aby zaoferować jeszcze wyższy poziom usług, to idziemy o krok dalej.

Coraz częściej Centrum Usług Wspólnych przekształca się w Centrum Doskonałości (Center of Excellence), stając się partnerem strategicznym w działalności biznesowej organizacji. Co to oznacza dla przyszłości tych organizacji? Jakie są kierunki zmian i jak wprowadzić je w życie?

Dla kogo?

Szkolenie adresujemy do:

  • Dyrektorów operacyjnych oraz dyrektorów zarządzających z sektora SSC/GBS/BPO
  • Menedżerów, kierowników i team liderów, specjalistów odpowiedzialnych za nadawanie kierunku i rozwój organizacji SSC
Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:

  • Jakie działania podjąć, aby swoją organizację przekształcić w centrum doskonałości
  • Jakie czynniki są niezbędne, żeby dostarczać usługi na najwyższym poziomie
  • Jak budować relację z klientem, żeby stać się partnerem w biznesie
Program

Dzień 1

  • Czy SSC może być Centrum Doskonałości?
  • Jakie usługi i wartości może świadczyć SSC jako centrum doskonałości, czyli czego klient szuka w dzisiejszym outsourcingu?
  • Ryzyko poufności i ryzyko utraty kontroli jako główne przeszkody/lęki klientów w outsourcingu procesów
  • Dojrzałe SSC podstawą zaufania. Czego chcemy? Jaką organizacją mamy się stać, czyli nasze założenia co do procesów, przejęcia obsługi i wartości dodanej dla klienta
  • Jak SSC może być partnerem w biznesie?
  • Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia SSC
  • Fundamenty, czyli jak błędy popełnione na etapie założeń i budowy modelu operacyjnego wpływają na jakość świadczonych usług?
  • Pozyskiwanie klienta — kiedy widzę większy obraz
  • Poznanie klienta — zbieranie wiedzy o kliencie — największe wyzwanie dla SSC
  • Przygotowanie do przejęcia procesów — tranzycja jako najważniejszy element układanki: budowa mocnej bazy i zarządzanie oczekiwaniami klienta
  • Poszukiwanie wartości dodanej — jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi procesów?
  • Zarządzanie zmianą: klucz do sukcesu

Dzień 2

  • Kultura osadzenia, czyli spójna kultura korporacyjna usług biznesowych — wyzwania na poziomie wspólnych wartości
  • Ludzie — pożądane kompetencje, czyli kogo szukamy i jakich pracowników potrzebujemy
  • Co ma wspólnego proces onboardingu z prawidłową obsługą procesów i jakością obsługi klienta?
  • Efektywny pracownik, czyli jakie umiejętności są niezbędne pracownikom w dzisiejszych SSC?
  • Jak poszerzać umiejętności zawodowe pracownika, czyli reskiling i upskilling w praktyce
  • Efektywna platforma współpracy między SSC a klientem
  • „Zrównoważony outsourcing” — dzielenie odpowiedzialności
  • Dostarczanie mierzalnego rezultatu
  • Czym możemy zachwycić klienta?

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

10-11 grudnia 2024

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane