Zarządzanie zespołem produkcyjnym – EY Academy of Business

Zarządzanie zespołem produkcyjnym

Efektywne zarządzanie zespołem produkcyjnym to podstawa funkcjonowania każdej nowoczesnej fabryki. W trakcie warsztatu, poza podstawowymi elementami związanymi z zarządzaniem, przekazanych będzie wiele innych kluczowych aspektów, takich jak zarządzanie czasem, komunikacja w zespole oraz coaching w procesach dla osiągania celów indywidualnych i zespołowych.

Warsztat dedykowany jest dla osób zarządzających obszarami produkcyjnymi oraz osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje/wiedzę w kierunku zarządzania obszarami operacyjnymi.

Cel szkolenia:

Celem warsztatu jest przekazanie kluczowych informacji dotyczących kompetencji związanych z zarządzaniem/przewodzeniem obszarom produkcyjnym/operacyjnym, rolą i odpowiedzialnością osób zarządzających oraz budowaniem kultury wspólnego biegu do osiągania celów jako zespół.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zapoznanie się z rolą i zadaniami osoby odpowiedzialnej za zespół produkcyjny/operacyjny
  • Poznanie kluczowych aspektów zarządzania/przewodzenia zespołom w oparciu o 5M/QCDM
  • Umiejętność zarządzania czasem własnym i zespołu
  • Podniesienie jakości komunikacji w zespole
  • Poznanie sposobów motywowania zespołu
  • Zdobycie niezbędnej wiedzy i wsparcia narzędziowego do codziennej pracy z zespołem
  • Budowanie kompetencji zespołu poprzez codzienny coaching w procesach

Dzień 1:

Rola i zadania osoby odpowiedzialnej za zespół:

  • Ja jako przełożony – motywacja i kompetencje do zarządzania zespołem
  • Wymagane umiejętności i kompetencje do pracy z zespołem
  • Budowanie zespołu w oparciu o kompetencje i efektywność
  • Skuteczność operacyjna a efektywność procesowa – studium przypadków
  • Ćwiczenia

Bieg do celu w codziennej pracy – zespół i współpraca a wspólne cele:

  • Cele zespołu a cele przełożonego
  • Budowanie zespołu do osiągania wysokiej efektywności
  • Cele indywidualne pracowników – studium przypadków
  • Aktywacja – Działania – Konsekwencje – ćwiczenia
  • Uczę się – Wykonuję – Uczę inne osoby – studium przypadków i ćwiczenie

Dzień 2:

Autorytet przełożonego:

  • Typy przywództwa i gdzie jest organizacja
  • Przywództwo sytuacyjne w operacjach
  • Lider wspierający
  • Budowanie relacji przełożony – podwładny
  • Jak kolega staje się przełożonym – studium przypadku
  • Cechy lidera – ważne czy nie. Omówienie narzędzi oceniających cechy przełożonego

Komunikacja i odpowiedzialność jako kluczowe elementy:

  • Podział pracy w zespole
  • Spotkania otwierające i zamykające codzienną pracę
  • Codzienne spotkania z zespołem i czas dla zespołu – jak zarządzać swoją dostępnością dla zespołu i współpracowników
  • Zaangażowanie zespołu
  • Ocena współpracownika – jak to robić, aby motywować
  • Kontraktowanie i konfrontowanie zadań – trudne i łatwe rozmowy

Praktyczne narzędzia przełożonego:

  • Wskaźniki własne, zespołowe i indywidualne – jak wyznaczać i nadzorować
  • Idź i zobacz – coaching w procesie
  • Zasada 3Z – budowanie kompetencji własnych i zespołu
  • Zarządzanie konfliktem
  • Zaufanie i zasada wzajemności – wychodzenie ze strefy komfortu
  • Kluczowe narzędzia – matryce kompetencji/plany zastępstw/procedura eskalacji/audyty procesu
  • Cele krótko i długoterminowe – plan własny i każdej osoby w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów w procesach – najważniejsza kompetencja zespołu
  • Ćwiczenia

Jarosław Okoń - trener w EY Academy of Business od 2013 roku. Przez wiele lat pracował w firmach produkcyjnych na różnych stanowiskach w obszarze produkcji i działach wspomagających. Był także odpowiedzialny za restrukturyzację firm i projekty typu „green field”.

Zarządzanie zespołem produkcyjnym

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Zarządzanie zespołem produkcyjnym

Efektywne zarządzanie zespołem produkcyjnym to podstawa funkcjonowania każdej nowoczesnej fabryki. W trakcie warsztatu, poza podstawowymi elementami związanymi z zarządzaniem, przekazanych będzie wiele innych kluczowych aspektów, takich jak zarządzanie czasem, komunikacja w zespole oraz coaching w procesach dla osiągania celów indywidualnych i zespołowych.

Dla kogo?

Warsztat dedykowany jest dla osób zarządzających obszarami produkcyjnymi oraz osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje/wiedzę w kierunku zarządzania obszarami operacyjnymi.

Cele i korzyści

Cel szkolenia:

Celem warsztatu jest przekazanie kluczowych informacji dotyczących kompetencji związanych z zarządzaniem/przewodzeniem obszarom produkcyjnym/operacyjnym, rolą i odpowiedzialnością osób zarządzających oraz budowaniem kultury wspólnego biegu do osiągania celów jako zespół.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zapoznanie się z rolą i zadaniami osoby odpowiedzialnej za zespół produkcyjny/operacyjny
  • Poznanie kluczowych aspektów zarządzania/przewodzenia zespołom w oparciu o 5M/QCDM
  • Umiejętność zarządzania czasem własnym i zespołu
  • Podniesienie jakości komunikacji w zespole
  • Poznanie sposobów motywowania zespołu
  • Zdobycie niezbędnej wiedzy i wsparcia narzędziowego do codziennej pracy z zespołem
  • Budowanie kompetencji zespołu poprzez codzienny coaching w procesach
Program

Dzień 1:

Rola i zadania osoby odpowiedzialnej za zespół:

  • Ja jako przełożony – motywacja i kompetencje do zarządzania zespołem
  • Wymagane umiejętności i kompetencje do pracy z zespołem
  • Budowanie zespołu w oparciu o kompetencje i efektywność
  • Skuteczność operacyjna a efektywność procesowa – studium przypadków
  • Ćwiczenia

Bieg do celu w codziennej pracy – zespół i współpraca a wspólne cele:

  • Cele zespołu a cele przełożonego
  • Budowanie zespołu do osiągania wysokiej efektywności
  • Cele indywidualne pracowników – studium przypadków
  • Aktywacja – Działania – Konsekwencje – ćwiczenia
  • Uczę się – Wykonuję – Uczę inne osoby – studium przypadków i ćwiczenie

Dzień 2:

Autorytet przełożonego:

  • Typy przywództwa i gdzie jest organizacja
  • Przywództwo sytuacyjne w operacjach
  • Lider wspierający
  • Budowanie relacji przełożony – podwładny
  • Jak kolega staje się przełożonym – studium przypadku
  • Cechy lidera – ważne czy nie. Omówienie narzędzi oceniających cechy przełożonego

Komunikacja i odpowiedzialność jako kluczowe elementy:

  • Podział pracy w zespole
  • Spotkania otwierające i zamykające codzienną pracę
  • Codzienne spotkania z zespołem i czas dla zespołu – jak zarządzać swoją dostępnością dla zespołu i współpracowników
  • Zaangażowanie zespołu
  • Ocena współpracownika – jak to robić, aby motywować
  • Kontraktowanie i konfrontowanie zadań – trudne i łatwe rozmowy

Praktyczne narzędzia przełożonego:

  • Wskaźniki własne, zespołowe i indywidualne – jak wyznaczać i nadzorować
  • Idź i zobacz – coaching w procesie
  • Zasada 3Z – budowanie kompetencji własnych i zespołu
  • Zarządzanie konfliktem
  • Zaufanie i zasada wzajemności – wychodzenie ze strefy komfortu
  • Kluczowe narzędzia – matryce kompetencji/plany zastępstw/procedura eskalacji/audyty procesu
  • Cele krótko i długoterminowe – plan własny i każdej osoby w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów w procesach – najważniejsza kompetencja zespołu
  • Ćwiczenia

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

28-29 października 2024

Kontakt

Karina Rogalska

Koordynator kursu

  • +48 572 002 706
  • karina.kumanikina@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane