Erystyka w biznesie – warsztaty kamerowe – EY Academy of Business

Erystyka w biznesie – warsztaty kamerowe

Erystyka w biznesie to jedno z trzech szkoleń, które proponujemy w ramach budowania wartości firmy poprzez skuteczną komunikację. 

Warsztaty prowadzone są przez wysokiej klasy eksperta w zakresie komunikacji publicznej i języka biznesu, językoznawcę.

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności w zakresie przedstawiania i obrony własnego stanowiska w rozmowach, dyskusjach i sporach publicznych.

Warsztaty kierujemy do osób występujących publicznie i w mediach oraz zajmujących się obroną stanowiska firmy: członkom zarządu, działom marketingu, działom PR, rzecznikom prasowym i ekspertom.

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności w zakresie przedstawiania i obrony własnego stanowiska w rozmowach, dyskusjach i sporach publicznych.

Korzyści ze szkolenia

  • Wzrost skuteczności w przekazywaniu własnych komunikatów w rozmowie z dziennikarzem i w publicznej dyskusji
  • Nabycie umiejętności forsowania w dyskusji/rozmowie własnego stanowiska
  • Doskonalenie umiejętności publicznej prezentacji własnej osoby i instytucji
  • Przygotowanie do realizowania w kontakcie z mediami strategii PR w zakresie prezentowania instytucji lub konkretnej sprawy

Umiejętności zdobyte podczas szkolenia natychmiast mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do wszystkich typów wystąpień publicznych.

W stosowaniu technik erystycznych rozróżniamy tych, z którymi prowadzimy spór i tych, wobec których chcemy ten spór wygrać.

Szkolenie koncentruje się na kompetencjach uczestników w zakresie prowadzenia sporu, odpowiadania na trudne lub zaskakujące pytania oraz asertywnego stawiania „na swoim”.

Szkolenie pozwala praktycznie odpowiedzieć na pytanie – dlaczego spory nie zawsze wygrywają ci, którzy na pierwszy rzut oka mają bardziej przekonujące argumenty?

Zakres szkolenia

  • Dobre odpowiedzi na pytania a wizerunek osoby i instytucji
  • Układ relacji między dyskutantami a publicznością
  • Oczekiwania widowni a zachowanie dyskutantów/dziennikarza
  • „Przesłanie” a treści omawiane w czasie rozmowy lub dyskusji
  • Pole dyskusji, czyli czego dotyczy spór
  • Definiowanie tematu sporu jako czynnik wpływający na wyniki rozmowy
  • Walka o czas antenowy/miejsce w publicznej dyskusji
  • Mosty – techniki przechodzenia od omawianej kwestii do przesłania
  • Zestawy Q&A (pytań i odpowiedzi)
  • Jak dobrze odpowiadać na trudne pytania
  • Erystyka niewerbalna – jak gesty, poza ciała i stół wpływają na wrażenie
  • Opracowanie argumentów za własnym stanowiskiem i kontrargumentów
  • Komunikatywne, lapidarne i sugestywne przedstawianie własnego stanowiska
  • Erystyka niewerbalna: jak atrakcyjnie zaprezentować się przed kamerą podczas rozmowy i dyskusji
  • Włączanie się do głosu i obrona przed przerywaniem własnej wypowiedzi przez innych
  • Kreowanie wrażenia osoby otwartej i komunikatywnej, umiejętność pozyskiwania względów widowni
  • Odpowiadanie na niewygodne pytania i forsowanie własnego stanowiska i niesprzyjającej sytuacji

prof. Marek Kochan - ekspert w dziedzinie mediów, komunikacji publicznej, perswazji, debat i kreowania wizerunku. Absolwent dziennikarstwa i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także scenariopisarstwa w Szkole Filmowej w Łodzi (PWSTTviF).

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Erystyka w biznesie – warsztaty kamerowe

Cena

3500 zł netto ( 4305 zł brutto )

Indywidualne warsztaty 1:1

Cena

8500 zł netto ( 10455 zł brutto )

Erystyka w biznesie – warsztaty kamerowe

Erystyka w biznesie to jedno z trzech szkoleń, które proponujemy w ramach budowania wartości firmy poprzez skuteczną komunikację. 

Warsztaty prowadzone są przez wysokiej klasy eksperta w zakresie komunikacji publicznej i języka biznesu, językoznawcę.

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności w zakresie przedstawiania i obrony własnego stanowiska w rozmowach, dyskusjach i sporach publicznych.

Dla kogo?

Warsztaty kierujemy do osób występujących publicznie i w mediach oraz zajmujących się obroną stanowiska firmy: członkom zarządu, działom marketingu, działom PR, rzecznikom prasowym i ekspertom.

Cele i korzyści

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności w zakresie przedstawiania i obrony własnego stanowiska w rozmowach, dyskusjach i sporach publicznych.

Korzyści ze szkolenia

  • Wzrost skuteczności w przekazywaniu własnych komunikatów w rozmowie z dziennikarzem i w publicznej dyskusji
  • Nabycie umiejętności forsowania w dyskusji/rozmowie własnego stanowiska
  • Doskonalenie umiejętności publicznej prezentacji własnej osoby i instytucji
  • Przygotowanie do realizowania w kontakcie z mediami strategii PR w zakresie prezentowania instytucji lub konkretnej sprawy

Umiejętności zdobyte podczas szkolenia natychmiast mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do wszystkich typów wystąpień publicznych.

Program

W stosowaniu technik erystycznych rozróżniamy tych, z którymi prowadzimy spór i tych, wobec których chcemy ten spór wygrać.

Szkolenie koncentruje się na kompetencjach uczestników w zakresie prowadzenia sporu, odpowiadania na trudne lub zaskakujące pytania oraz asertywnego stawiania „na swoim”.

Szkolenie pozwala praktycznie odpowiedzieć na pytanie – dlaczego spory nie zawsze wygrywają ci, którzy na pierwszy rzut oka mają bardziej przekonujące argumenty?

Zakres szkolenia

  • Dobre odpowiedzi na pytania a wizerunek osoby i instytucji
  • Układ relacji między dyskutantami a publicznością
  • Oczekiwania widowni a zachowanie dyskutantów/dziennikarza
  • „Przesłanie” a treści omawiane w czasie rozmowy lub dyskusji
  • Pole dyskusji, czyli czego dotyczy spór
  • Definiowanie tematu sporu jako czynnik wpływający na wyniki rozmowy
  • Walka o czas antenowy/miejsce w publicznej dyskusji
  • Mosty – techniki przechodzenia od omawianej kwestii do przesłania
  • Zestawy Q&A (pytań i odpowiedzi)
  • Jak dobrze odpowiadać na trudne pytania
  • Erystyka niewerbalna – jak gesty, poza ciała i stół wpływają na wrażenie
  • Opracowanie argumentów za własnym stanowiskiem i kontrargumentów
  • Komunikatywne, lapidarne i sugestywne przedstawianie własnego stanowiska
  • Erystyka niewerbalna: jak atrakcyjnie zaprezentować się przed kamerą podczas rozmowy i dyskusji
  • Włączanie się do głosu i obrona przed przerywaniem własnej wypowiedzi przez innych
  • Kreowanie wrażenia osoby otwartej i komunikatywnej, umiejętność pozyskiwania względów widowni
  • Odpowiadanie na niewygodne pytania i forsowanie własnego stanowiska i niesprzyjającej sytuacji
Szczegóły programu modułowego

Cena

3500 zł netto ( 4305 zł brutto ) (szkolenie otwarte)

8500 zł netto ( 10455 zł brutto ) (indywidualne warsztaty 1:1)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

 

Możliwość organizacji szkolenia zamkniętego

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • Sonia.Bartnik@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane