Inteligencja emocjonalna – EY Academy of Business

Inteligencja emocjonalna

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi i umieć zarządzać swoimi emocjami. To szkolenie polecamy również dla pracowników startupów.

Celem zajęć jest:

  • Doskonalenie inteligencji emocjonalnej w celu ułatwienia współpracy w różnych relacjach zawodowych.
  • Dostarczenie narzędzi identyfikacji emocji i radzenia sobie z nimi.
  • Budowanie kultury szacunku i zrozumienia w relacjach z ludźmi.

Korzyści dla uczestników:

  • Rozpoznanie przyczyn trudności we współpracy, wynikających z braku umiejętności zarządzania własnymi emocjami.
  • Poznanie technik rozpoznawania emocji i reagowania na nie w sposób obniżający napięcie w rozmowie.
  • Ćwiczenie zastosowania narzędzi zarządzania emocjami własnymi i partnerów w rozmowie.
  1. Co kształtuje nasze emocje?
  • Postrzeganie rzeczywistości a emocje.
  • Czy potrafisz rozpoznawać emocje swoje i innych?
  • Mój typ przeżywania emocji – autoanaliza.
  1. Inteligencja emocjonalna w miejscu pracy?
  • Co to jest inteligencja emocjonalna? Kilka słów o inteligencji emocjonalnej i społecznej.
  • Poznawcze, motywacyjne i behawioralne składowe inteligencji emocjonalnej w codziennej pracy.
  • Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej w codziennych relacjach zawodowych.
  1. Inteligencja emocjonalna w rozwiązywaniu sytuacji trudnych
  • Życie w grupie – jakie to trudne! Sytuacja współzależności jako źródło trudności.
  • Przyczyny podejścia rywalizacyjnego oraz sposoby zapobiegania takiemu sposobowi działania. Co nas nakręca  i jak temu przeciwdziałać?
  • Zasady zarządzania emocjami w sytuacjach trudnych.
  • Praktyczne metody włączania myślenia i obniżania poziomu napięcia w rozmowach – ćwiczenia.

Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.

Inteligencja emocjonalna
Dla kogo

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi i umieć zarządzać swoimi emocjami. To szkolenie polecamy również dla pracowników startupów.

Cele i korzyści

Celem zajęć jest:

  • Doskonalenie inteligencji emocjonalnej w celu ułatwienia współpracy w różnych relacjach zawodowych.
  • Dostarczenie narzędzi identyfikacji emocji i radzenia sobie z nimi.
  • Budowanie kultury szacunku i zrozumienia w relacjach z ludźmi.

Korzyści dla uczestników:

  • Rozpoznanie przyczyn trudności we współpracy, wynikających z braku umiejętności zarządzania własnymi emocjami.
  • Poznanie technik rozpoznawania emocji i reagowania na nie w sposób obniżający napięcie w rozmowie.
  • Ćwiczenie zastosowania narzędzi zarządzania emocjami własnymi i partnerów w rozmowie.
Program
  1. Co kształtuje nasze emocje?
  • Postrzeganie rzeczywistości a emocje.
  • Czy potrafisz rozpoznawać emocje swoje i innych?
  • Mój typ przeżywania emocji – autoanaliza.
  1. Inteligencja emocjonalna w miejscu pracy?
  • Co to jest inteligencja emocjonalna? Kilka słów o inteligencji emocjonalnej i społecznej.
  • Poznawcze, motywacyjne i behawioralne składowe inteligencji emocjonalnej w codziennej pracy.
  • Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej w codziennych relacjach zawodowych.
  1. Inteligencja emocjonalna w rozwiązywaniu sytuacji trudnych
  • Życie w grupie – jakie to trudne! Sytuacja współzależności jako źródło trudności.
  • Przyczyny podejścia rywalizacyjnego oraz sposoby zapobiegania takiemu sposobowi działania. Co nas nakręca  i jak temu przeciwdziałać?
  • Zasady zarządzania emocjami w sytuacjach trudnych.
  • Praktyczne metody włączania myślenia i obniżania poziomu napięcia w rozmowach – ćwiczenia.
Szczegóły programu modułowego

Cena

1350 zł netto

Lokalizacja

Online

Termin

27 czerwca 2022

20 października 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • zuzanna.stepien@pl.ey.com