Inteligencja emocjonalna, empatyczne zarządzanie
Udział w szkoleniu pomoże uczestnikom zwiększyć umiejętność zarządzania swoimi emocjami, a także pomoże im doskonalić swoje relacje z innymi.
Sprawdź również nowe szkolenie e-learningowe: „Kompetencje przyszłości – Krytyczne myślenie i inteligencja emocjonalna”.
Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi i umieć zarządzać swoimi emocjami. To szkolenie polecamy również dla pracowników startupów.
Celem zajęć jest:
- Doskonalenie inteligencji emocjonalnej w celu ułatwienia współpracy w różnych relacjach zawodowych
- Dostarczenie narzędzi identyfikacji emocji i radzenia sobie z nimi
- Budowanie kultury szacunku i zrozumienia w relacjach z ludźmi
Korzyści dla uczestników:
- Rozpoznanie przyczyn trudności we współpracy, wynikających z braku umiejętności zarządzania własnymi emocjami.
- Poznanie technik rozpoznawania emocji i reagowania na nie w sposób obniżający napięcie w rozmowie.
- Ćwiczenie zastosowania narzędzi zarządzania emocjami własnymi i partnerów w rozmowie.
- Co kształtuje nasze emocje?
- Postrzeganie rzeczywistości a emocje
- Czy potrafisz rozpoznawać emocje swoje i innych?
- Mój typ przeżywania emocji – autoanaliza
- Inteligencja emocjonalna w miejscu pracy?
- Co to jest inteligencja emocjonalna? Kilka słów o inteligencji emocjonalnej i społecznej
- Poznawcze, motywacyjne i behawioralne składowe inteligencji emocjonalnej w codziennej pracy
- Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej w codziennych relacjach zawodowych
- Inteligencja emocjonalna w rozwiązywaniu sytuacji trudnych
- Życie w grupie – jakie to trudne! Sytuacja współzależności jako źródło trudności
- Przyczyny podejścia rywalizacyjnego oraz sposoby zapobiegania takiemu sposobowi działania. Co nas nakręca i jak temu przeciwdziałać?
- Zasady zarządzania emocjami w sytuacjach trudnych
- Praktyczne metody włączania myślenia i obniżania poziomu napięcia w rozmowach — ćwiczenia
Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.
Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów
Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy — przekazywania wiedzy na przykładach z życia:
10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską
Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.