Retoryka w biznesie – warsztaty kamerowe – EY Academy of Business

Retoryka w biznesie – warsztaty kamerowe

Retoryka w biznesie to jedno z trzech szkoleń, które proponujemy w ramach budowania wartości firmy poprzez skuteczną komunikację.

Warsztaty prowadzone są przez wysokiej klasy eksperta w zakresie komunikacji publicznej i języka biznesu, językoznawcę.

Celem szkolenia jest:

  • Zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych do własnego zdania
  • Doskonalenie umiejętności publicznego występowania — w zakresie argumentacji, użycia języka i mowy ciała

Szkolenie dedykowane jest wyższej i najwyższej kadrze zarządzającej: członkom zarządu, menedżerom, ekspertom, wszelkim osobom występującym publicznie i przekonującym innych do własnego zdania.

Celem szkolenia jest:

  • Zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych do własnego zdania
  • Doskonalenie umiejętności publicznego występowania — w zakresie argumentacji, użycia języka i mowy ciała

Korzyści z warsztatu

  • Rozwój umiejętności prezentacyjnych, zwiększenie atrakcyjności i perswazyjności wystąpień publicznych (co w przypadku osób prezentujących przed aktualnymi lub potencjalnymi klientami wprost przekłada się na korzyści dla firmy)
  • Rozwój  umiejętności rozpoznania odbiorcy, uwzględnienia jego sposobu myślenia o danej sprawie, wyboru najbardziej dla niego istotnych argumentów i neutralizowania kontrargumentów
  • Umiejętność budowania odpowiedniej relacji wobec odbiorcy, wzmacniającej argumenty oraz podanie argumentów w odpowiedniej formie językowej
  • Przygotowanie do radzenia sobie z trudną publicznością i/lub niesprzyjającymi warunkami prezentacji
  • Umiejętności zdobyte podczas szkolenia NATYCHMIAST mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do WSZYSTKICH TYPÓW KOMUNIKACJI

Zajęcia warsztatowe będą poprzedzone instruktażowym wykładem. Ćwiczenia odnosić się będą do aktywności zawodowych uczestników.

Program zakłada diagnozę możliwości retorycznych uczestników oraz przegląd i wdrożenie odpowiedniego instrumentarium retorycznego.

Ćwiczenia na konkretnych przykładach z życia uczestników pozwolą na wypracowanie wzorców i umiejętność budowania w przyszłości komunikatów wywierających określony wpływ na odbiorców.

Uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach opartych o przykłady wykorzystania i konkretnych zastosowań omawianych narzędzi retorycznych.

Zakres szkolenia

Retoryka — argumentacja

  • Dwie drogi przekonywania: centralna i peryferyjna
  • Najważniejsze zasady retoryczne
  • Profilowanie argumentacji do konkretnych odbiorców
  • Komunikaty zwiększające wiarygodność i perswazyjność nadawcy
  • Relacje interpersonalne jako medium perswazji
  • Język a perswazyjność komunikatu:
    • Autoprezentacja przez styl i słownictwo
    • Emocje w słowach
    • Schematy zachowania w słowach, skrypty poznawcze
    • Metafora jako figura retoryczna
    • Presupozycja i implikatura jako techniki perswazyjne

Wystąpienia publiczne

  • Komunikacja niewerbalna: jak skutecznie komunikować się gestami
  • Komunikacja przestrzenią – odczytywanie i nadawanie sygnałów
  • Przygotowanie wystąpienia, uwzględnianie oczekiwań i wiedzy publiczności
  • Kompozycja, struktura i logika wywodu
  • Analiza sali pod kątem potrzeb mówcy i wpływu na wystąpienie
  • Relacje z salą: jak je budować i utrzymywać
  • Możliwości zakłóceń wystąpienia ze strony publiczności lub otoczenia i sposoby reagowania
  • Odpowiadanie na trudne pytania
  • Najczęściej popełniane błędy i alfabet zachowań dobrego mówcy

prof. Marek Kochan - ekspert w dziedzinie mediów, komunikacji publicznej, perswazji, debat i kreowania wizerunku. Absolwent dziennikarstwa i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także scenariopisarstwa w Szkole Filmowej w Łodzi (PWSTTviF).

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Retoryka w biznesie – warsztaty kamerowe

Cena

3250 zł netto ( 3998 zł brutto )

Indywidualne warsztaty 1:1

Cena

8500 zł netto ( 10455 zł brutto )

Retoryka w biznesie – warsztaty kamerowe

Retoryka w biznesie to jedno z trzech szkoleń, które proponujemy w ramach budowania wartości firmy poprzez skuteczną komunikację.

Warsztaty prowadzone są przez wysokiej klasy eksperta w zakresie komunikacji publicznej i języka biznesu, językoznawcę.

Celem szkolenia jest:

  • Zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych do własnego zdania
  • Doskonalenie umiejętności publicznego występowania — w zakresie argumentacji, użycia języka i mowy ciała
Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wyższej i najwyższej kadrze zarządzającej: członkom zarządu, menedżerom, ekspertom, wszelkim osobom występującym publicznie i przekonującym innych do własnego zdania.

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest:

  • Zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych do własnego zdania
  • Doskonalenie umiejętności publicznego występowania — w zakresie argumentacji, użycia języka i mowy ciała

Korzyści z warsztatu

  • Rozwój umiejętności prezentacyjnych, zwiększenie atrakcyjności i perswazyjności wystąpień publicznych (co w przypadku osób prezentujących przed aktualnymi lub potencjalnymi klientami wprost przekłada się na korzyści dla firmy)
  • Rozwój  umiejętności rozpoznania odbiorcy, uwzględnienia jego sposobu myślenia o danej sprawie, wyboru najbardziej dla niego istotnych argumentów i neutralizowania kontrargumentów
  • Umiejętność budowania odpowiedniej relacji wobec odbiorcy, wzmacniającej argumenty oraz podanie argumentów w odpowiedniej formie językowej
  • Przygotowanie do radzenia sobie z trudną publicznością i/lub niesprzyjającymi warunkami prezentacji
  • Umiejętności zdobyte podczas szkolenia NATYCHMIAST mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do WSZYSTKICH TYPÓW KOMUNIKACJI
Program

Zajęcia warsztatowe będą poprzedzone instruktażowym wykładem. Ćwiczenia odnosić się będą do aktywności zawodowych uczestników.

Program zakłada diagnozę możliwości retorycznych uczestników oraz przegląd i wdrożenie odpowiedniego instrumentarium retorycznego.

Ćwiczenia na konkretnych przykładach z życia uczestników pozwolą na wypracowanie wzorców i umiejętność budowania w przyszłości komunikatów wywierających określony wpływ na odbiorców.

Uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach opartych o przykłady wykorzystania i konkretnych zastosowań omawianych narzędzi retorycznych.

Zakres szkolenia

Retoryka — argumentacja

  • Dwie drogi przekonywania: centralna i peryferyjna
  • Najważniejsze zasady retoryczne
  • Profilowanie argumentacji do konkretnych odbiorców
  • Komunikaty zwiększające wiarygodność i perswazyjność nadawcy
  • Relacje interpersonalne jako medium perswazji
  • Język a perswazyjność komunikatu:
    • Autoprezentacja przez styl i słownictwo
    • Emocje w słowach
    • Schematy zachowania w słowach, skrypty poznawcze
    • Metafora jako figura retoryczna
    • Presupozycja i implikatura jako techniki perswazyjne

Wystąpienia publiczne

  • Komunikacja niewerbalna: jak skutecznie komunikować się gestami
  • Komunikacja przestrzenią – odczytywanie i nadawanie sygnałów
  • Przygotowanie wystąpienia, uwzględnianie oczekiwań i wiedzy publiczności
  • Kompozycja, struktura i logika wywodu
  • Analiza sali pod kątem potrzeb mówcy i wpływu na wystąpienie
  • Relacje z salą: jak je budować i utrzymywać
  • Możliwości zakłóceń wystąpienia ze strony publiczności lub otoczenia i sposoby reagowania
  • Odpowiadanie na trudne pytania
  • Najczęściej popełniane błędy i alfabet zachowań dobrego mówcy
Szczegóły programu modułowego

Cena

3250 zł netto ( 3998 zł brutto ) (szkolenie otwarte)

8500 zł netto ( 10455 zł brutto ) (indywidualne warsztaty 1:1)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

5 grudnia 2024

 

Możliwość organizacji szkolenia zamkniętego

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane