Dagmara Kanik-Kłoczko – EY Academy of Business

Dagmara Kanik-Kłoczko

Specjalizuje się w projektach z zakresu rozwoju umiejętności przywódczych, menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania konfliktem, komunikacji, wykorzystania narzędzi coachingowych w zarządzaniu i procesach rozwoju zespołów metodami team coachingowymi.

Od 2002 r. wspiera liderów i firmy w procesach rozwojowych i interwencyjnych. Prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne, coachingi, procesy rozwoju zespołów (team coachingi), konsultacje i superwizje. Jest zwolenniczką systemowego podejścia do zmian i łączenia różnych metodologii w realizacji celów biznesowych i rozwojowych klientów. Spędziła ponad 10 000 godzin, wspierając liderów i ich zespoły w realnych wyzwaniach biznesowych.

Absolwentka psychologii zarządzania i innowacji na Uniwersytecie Jagiellońskim i licznych programów rozwojowych z zakresu metod rozwojowej i interwencyjnej pracy z grupami, akredytowanych między innymi przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne i ICF. Specjalizuje się w projektach z zakresu rozwoju umiejętności przywódczych, menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania konfliktem, komunikacji, wykorzystania narzędzi coachingowych w zarządzaniu i procesach rozwoju zespołów metodami team coachingowymi. Posiada bogate doświadczenie w pracy z szerokim spektrum rozwojowych narzędzi edukacyjnych – prowadzi superwizje dla trenerów i coachów.

Klienci cenią ją za bardzo otwarte konfrontowanie ich z obszarami rozwojowymi i skupienie na praktycznych aspektach programów rozwojowych.


 

Przykładowe projekty:

1. Przygotowanie i realizacja procesów rozwoju zespołów wymagających zmiany parametrów funkcjonowania (procesy team coachingowe).

2. Realizacja indywidualnych procesów wsparcia liderów w zmianie osobistej lub/i organizacyjnej.

3. Stworzenie i realizacja projektów rozwojowych dla kadry zarządzającej z zakresu komunikacji menedżerskiej, komunikacji w konflikcie, trudnych sytuacji menedżerskich, komunikacji coachingowej.

4. Stworzenie i realizacja projektów rozwojowych usprawniających współpracę i komunikację w zespołach lub między działami i zespołami funkcjonalnymi.

5. Powyższe projekty były realizowane między innymi dla firm takich jak: Colian, Zbyszko Company sp. z o.o., Ghelamco, Top Market, Savills, Nationale Nederlanden, Carlsberg, Polkomtel S.A., Scanmed, LUQAM Quality Service Group.

6. Stworzenie i realizacja programów rozwojowych z zakresu psychologii biznesu dla studentów uczelni wyższych (Uniwersytet Jagielloński, Wyższa Szkoła Europejska im. Tischnera w Krakowie, Uniwersytet Śląski, Collegium Civitas, SWPS w Warszawie, Akademia Leona Koźmińskiego).