Budowanie strategii biznesowej – EY Academy of Business

Budowanie strategii biznesowej

„Strategia bez taktyki jest najwolniejszą drogą do zwycięstwa. Taktyka pozbawiona strategii jest zgiełkiem poprzedzającym klęskę” – Sun Tzu.

Trzydniowe szkolenie z budowania strategii adresujemy do właścicieli firm, członków zarządu oraz kadry kierowniczej wysokiego szczebla. Podstawowym celem jest przygotowanie uczestników do stworzenia spójnej strategii biznesowej organizacji.

Szkolenie jest częścią pakietu: „Strategia i kaskadowanie celów” oraz „Zarządzanie strategiczne”.

Na szkolenie zapraszamy członków zarządu i menedżerów wyższych szczebli zajmujących się kształtowaniem rzeczywistości organizacyjnej swoich firm.

Korzyści

  • Opanowanie narzędzi analizy strategicznej firmy i jej otoczenia
  • Zrozumienie istoty elementów strategii i jej wielopoziomowej struktury
  • Poznanie głównych sposobów uzyskiwania przewagi strategicznej
  • Opanowanie metody wyznaczania zrównoważonych celów strategicznych
  • Poznanie zasady oceny strategii oraz jej wdrażania i monitorowania

Dla firm

Istnieje możliwość organizacji szkolenia zamkniętego na Państwa indywidualne zamówienie.

Poziomy zarządzania przedsiębiorstwem

  • Zarządzanie strategiczne a operacyjne
  • Składowe elementy strategii i proces budowy strategii
  • Cykl zarządzania strategicznego

Portfel biznesu

  • Wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu
  • Wyodrębnienie grup strategicznych
  • Ocena portfela biznesu
  • Rola centrali firmy w zarządzaniu biznesem

Analiza otoczenia biznesowego

  • Analiza otoczenia dalszego – kluczowe czynniki zmian (PESTLE)
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego – 5 sił
  • Częste błędy w analizach otoczenia

Analiza wnętrza organizacji

  • Diagnozowanie kluczowych zasobów
  • Diagnozowanie kluczowych kompetencji
  • Identyfikowanie słabości i ograniczeń
  • Częste błędy w analizach wnętrza

Kanwa strategii

  • Analiza SWOT
  • Określenie kierunków działania
  • Profil konkurencyjny i krytyczne czynniki sukcesu
  • Typy skutecznych strategii i wybór sposobu konkurowania

Wyznaczanie celów strategicznych

  • Misja i wizja firmy
  • Zasady celów strategicznych
  • Zrównoważona karta wyników
  • Strategie funkcjonalne

Plan wdrożenia strategii

  • Strategiczne wytyczne dla portfela projektów
  • Inicjatywy i projekty strategiczne
  • Trójstronna ocena strategii
  • Komunikowanie i monitorowanie strategii

Sławomir Jerzy Chmiel - zarządzaniem zajmował się przez dwadzieścia lat jako menedżer kontraktowy. Od 2002 roku jest doradcą i trenerem w obszarze zarządzania. Posiada rozległą wiedzę i doświadczenie w tworzeniu strategii oraz projektowaniu systemów zarządzania procesami.

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Budowanie strategii biznesowej

Cena

3200 zł netto ( 3936 zł brutto )

  • Oszczędzasz 1380 zł

Pakiet szkoleń "Zarządzanie strategiczne"

Cena

7820 zł netto ( 9619 zł brutto )

Budowanie strategii biznesowej

„Strategia bez taktyki jest najwolniejszą drogą do zwycięstwa. Taktyka pozbawiona strategii jest zgiełkiem poprzedzającym klęskę” – Sun Tzu.

Trzydniowe szkolenie z budowania strategii adresujemy do właścicieli firm, członków zarządu oraz kadry kierowniczej wysokiego szczebla. Podstawowym celem jest przygotowanie uczestników do stworzenia spójnej strategii biznesowej organizacji.

Szkolenie jest częścią pakietu: „Strategia i kaskadowanie celów” oraz „Zarządzanie strategiczne”.

Dla kogo?

Na szkolenie zapraszamy członków zarządu i menedżerów wyższych szczebli zajmujących się kształtowaniem rzeczywistości organizacyjnej swoich firm.

Cele i korzyści

Korzyści

  • Opanowanie narzędzi analizy strategicznej firmy i jej otoczenia
  • Zrozumienie istoty elementów strategii i jej wielopoziomowej struktury
  • Poznanie głównych sposobów uzyskiwania przewagi strategicznej
  • Opanowanie metody wyznaczania zrównoważonych celów strategicznych
  • Poznanie zasady oceny strategii oraz jej wdrażania i monitorowania

Dla firm

Istnieje możliwość organizacji szkolenia zamkniętego na Państwa indywidualne zamówienie.

Program

Poziomy zarządzania przedsiębiorstwem

  • Zarządzanie strategiczne a operacyjne
  • Składowe elementy strategii i proces budowy strategii
  • Cykl zarządzania strategicznego

Portfel biznesu

  • Wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu
  • Wyodrębnienie grup strategicznych
  • Ocena portfela biznesu
  • Rola centrali firmy w zarządzaniu biznesem

Analiza otoczenia biznesowego

  • Analiza otoczenia dalszego – kluczowe czynniki zmian (PESTLE)
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego – 5 sił
  • Częste błędy w analizach otoczenia

Analiza wnętrza organizacji

  • Diagnozowanie kluczowych zasobów
  • Diagnozowanie kluczowych kompetencji
  • Identyfikowanie słabości i ograniczeń
  • Częste błędy w analizach wnętrza

Kanwa strategii

  • Analiza SWOT
  • Określenie kierunków działania
  • Profil konkurencyjny i krytyczne czynniki sukcesu
  • Typy skutecznych strategii i wybór sposobu konkurowania

Wyznaczanie celów strategicznych

  • Misja i wizja firmy
  • Zasady celów strategicznych
  • Zrównoważona karta wyników
  • Strategie funkcjonalne

Plan wdrożenia strategii

  • Strategiczne wytyczne dla portfela projektów
  • Inicjatywy i projekty strategiczne
  • Trójstronna ocena strategii
  • Komunikowanie i monitorowanie strategii

Cena

3200 zł netto ( 3936 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

20-22 listopada 2024

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane